Cold Outreach для SaaS: варто чи ні?

Вітаю, шановна спільното!

Поділіться, будь ласка, власним досвідом/ставленням до методики LinkedIn/Email Cold Outreach у просуванні SaaS продукту: чи вартує, на ваш погляд, гра свічок?

Якщо так, то які основні поради можете дати щодо того, як запустити цей канал з максимальною ефективністю?

Буду також дуже вдячна за контакти перевіреного підрядника в цій сфері, хто може не просто налаштувати автоматизовані інструменти для аутрічу, а й допомогти в формуванні стратегії в цілому: визначенні ЦА, побудові ціннісної пропозиції тощо.

Дякую!

P.S. Усі, хто відгукнеться, отримають плюсику в карму, і на 50% менше «холодних» імейлів і повідомлень в особистів протягом усього 2024 року :)

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Вибачайте за наглість, але в такому тематичному тренді хочу пошерити лінку на відповідний інструмент leadreach.app по суті інструмент робочий, проте можна витратити досить багато часу на пошук правильного месседжа і якісної бази.

Це хороший інструмент для Saas, але класичні підходи з масовими розсилками працюють вже дуже погано. І сама платформа постійно вводить ліміти, і користувачі не реагують на відвертий спам.

Лінкедін дає хороші органічні охоплення для персональних профілів, тому багато Saas (Woodpeker.co, Reply.io та інші) працюють через персональні бренди ключових співробітників:

-вибирають одну з проблем, яку вирішує сервіс, і будують навколо її вирішення весь контент

-набирають аудиторію виходячи з icp, роблять лід-магніти, проводять вебінари, тобто підігрівають.

Розсилки працюють тільки в тому разі, якщо ви точно знаєте, що конкретній компанії прямо зараз потрібне ваше рішення, і ви приходите до ЛПР з дуже релевантним оффером (наприклад, ви побачили, що компанія активно набирає працівників, а у вас сервіс про оптимізацію онбордінгу)

Юлія, щиро дякую за Ваш коментар! Так, насправді, я саме такий підхід і мала на увазі — і в цьому ключі хотілося б зрозуміти, якщо хтось уже має позитивний досвід подібної взаємодії, можливо, користувався послугами певних агенцій, і міг би порадити, до кого краще звернутися, аби саме з розумом побудувати ці шляхи комунікації з користувачем, які Ви зазначили...

Щодо просування через спам, на мій погляд, це того на вартує. Час безумовного успіху холодних продажів уже пройшов. Зараз цей спосіб несе достатньо ризиків, тому ви можете як мати невеликий успіх, так і зробити тільки гірше через можливе погіршення репутації та можливих блокувань на різних рівнях. Особисто для мене, тут дуже багато «можливо», щоб використовувати цей спосіб.

Щодо LinkedIn, як площадки для пошуку цільової аудиторії, не забудьте врахувати аудиторію цієї соціальної мережі щодо актуальності вашого продукту для неї.

Якщо брати щось максимально наближене до цього способу, то краще вже спамити там, куди приходить ваша цільова аудиторія. При цьому зробіть це не спамом, а чимось досить корисним. А саму рекламу вашого продукту можете вже розмістити на сторінці, на яку веде посилання з вашого повідомлення.

Романе, дуже дякую за такий вичерпний коментар! Так, якщо чесно, я й сама дотримуюся такої думки, що час успіху холодних продажів уже десь далеко позаду, однак впертість деяких компаній у сьогоденному використанні цього інструменту змушує іноді засумніватися й замислитися: а може, хтось відкрив якийсь секрет нового успіху цього інструменту, й зараз його чекає нова хвиля ефективності, а ми тим часом упускаємо щось надзвичайно важливе й корисне? :) Щиро вдячна за Ваші поради!

Не розумію як так сталося, що ви зараз шукаєте підрядника для визначення цільової аудиторії та побудови ціннісної пропозиції. Це ж робиться автоматично ще до запуску SaaS-проекту ще під час етапу прорахунку для прогнозування показників можливого проекту.

Романе, дякую, це гарне зауваження :) Насправді, розуміння ЦА й ціннісної пропозиції в цілому в нас є, а тут я мала на увазі визначення ЦА у вужчому розумінні, бузпосередньо під гіпотетичний аутріч, із формуванням якоїсь додаткової ціннісної пропозиції саме під неї. Наприклад: наша ЦА в цілому — це сайти та додатки, для яких важлива надійна доставка автоматичних (транзакційних/тригерних) імейлів, ціннісна пропозиція — відкритий АРІ, багаторічна експертиза, привабливе та гнучке ціноутворення, цілодобова підтримка в чаті з реальними людьми. В той же час, наприклад, якби ми визначили, що в певному географічному регіоні є попит на сервіс подібний нашому серед конкретно фінтех-розробників, і їм важлива якась конкретна функція — наприклад, бачити в реальному режимі логи відправки всіх імейлів протягом визначеного періоду часу, ми могли би запустити кампанію з просування саме по цій аудиторії, акцентуючу увагу саме на тій фічі, яка є для них найбільш важливою, якось так...

Ви хочете проспамити потенційних українських клієнтів в LinkedIn й запитуєте чи вдала то ідея?

Якщо ви будете спамити українських клієнтів то буде так само як з Recruitika, у вересні 2021 року Recruitika мала сайт тільки московським язиком й повідомлення в LinkedIn виглядало так:

Привет! Я из стартапа Recruitika от AIN.UA. Мы недавно запустились и собираем фидбек у пользователей. Наша идея в том, что искать работу, когда она уже понадобилась — поздно. У нас можно неторопясь получать предложения по работе в анонимном режиме. Если интересно — давайте расскажу больше.

Вже цим першим повідомленням Recruitika попсувала враження про сервіс

У UniOne схожа ситуація бо маєте зв’язки з Unisender, Unisender зараз працює на московії-росії, й на DOU відсутні пояснення як то сталось!

Ярославе, щиро дякую за Ваш коментар! Особисто я спамити потенційних клієнтів (з будь-якого регіону) не дуже хочу, та бачимо певну тенденцію, що в ряді випадків начебто цей інструмент усе ж таки може мати сенс спробувати (здебільшого, на західних ринках).

У той же час, з Вашого дозволу, прокоментую ситуацію щодо зв’язків UniOne і Unisender: такий зв’язок дійсно існував, до лютого 2022 року включно, та, після повномасштабного вторгнення, компанії розділилися, й, на сьогоднішній день, команда, що працює над підтримкою й розвитком продукту UniOne, не має відношення до компанії Unisender, а сам сервіс UniOne недоступний на території країн-агресорів (рф і рб). Якщо десь на DOU був топік, у якому ми могли надати відповідні роз’яснення, мені шкода, що я його пропустила — буду рада надолужити це прикре непорозуміння.

що в ряді випадків начебто цей інструмент усе ж таки може мати сенс спробувати

Звісно, наведу вам приклад

Twilio попередив про закриття Programmable Video, в попереджені є пропозиція переходити на Zoom й навіть посилання на інструкцію

Компанії, які користувались Programmable Video від Twilio, почали отримувати на свої електронні скриньки пропозиції від менш відомих продуктів з пропозицією переходити з Twilio на NoNameVideo й що NoName1 та NoName2 вже користуються їхніми продуктами, але є свої моменти які насторожують то можу оформити в статтю

Дякую за даний приклад.

Насправді, ми так само попередили всіх наших клієнтів з України та за кордоном про позицію компанії та зміни в організаційній структурі, й так само певний час виводили цю інформацію на сайті. Просто що, на жаль, ми ще не доросли до масштабів Twilio, аби проводити аж такі масштабні піар заходи з інформування широкого загалу :)

В той же час, я погоджуюся з Вами, що це варто робити. І, зі своєї сторони, зустрічі з потенціними клієнтами та партнерами, які є нашими співвітчизниками, завжди розпочинаю з преамбули-розповіді про те, ким ми були, що змінилося з початком війни, і які наши плани на майбутнє, не залежно від того, чи запитували мене про це, чи ні, і чи знали попередньо про компанію Unisender як таку.

Підписатись на коментарі