Абоненти Triolan по всій Україні скаржаться на роботу мережі

Абоненти по всій Україні скаржаться на роботу мережі інтернет від провайдера Triolan. Підтримка якийсь час відповідала на запити користувачів в телеграм-чаті, але згодом перестала відповідати та почала видаляти повідомлення зі скаргами від користувачів.

По телефону підтримка не відповідає зовсім, номери просто недоступні.

За попередньою інформацію мали проводитися роботи на магістралі у Києві. Але щось пішло не так :)

У вас працює інтернет від Triolan?

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Вчера триолан в Киеве шалил, сегодня вроде ок.

у меня 2 провайдера пишут в бот или личный кабинет статус и ETA до фикса проблемы, смысла бомбить поддержку нет, если это глобальная проблема. Если конкретный косяк,типа у соседей есть, а только у меня нет то конечно звонок или сообщение в бот

Як людина з досвідом в тех підтримці, я теж не відповідав на дзвінки в таких ситуаціях, бо в мене тупо не було відповідей. Максимум людина на дзвінку може збрехати що інтернет буде відновлено за 2 години, назвати будь-яке раедомне число. Це часто заспокоює людей, але брехня. Та і взагалі кожен клієнт вважає, що має обов’язково подзвонити і це тупо ддос атака.
Можливо вони більш відповідально до цього відносяться, але похендлити стільки дзвінків одночасно фізично неможливо.

Зараз, коли стається щось таке глобальне, я навіть не намагаюсь комусь дзвонити бо знаю що мої сусіди вже разів 20 подзвонили.

Та питання ж в комунікації. Якщо є якась аварія, то можна написати абонентам в смс, імейл чи хоча б новину на сайті:
«Абоненти, в нас аварія, в таких-то регіонах. Попередньо маємо полагодити за 2 години, додатково попередимо про зміни. Вибачаємося!».

А якщо вони заздалегідь запланували ремонтні роботи, то взагалі було б гарним тоном попередити про це. А не просто покласти мережу і вимкнути телефони, щоб не відповідати.

Я дзвонив питав хоч що приблизно сталося: маршрутизатор сп***или, трактором кабель перекопали чи ще щось — дає плюс-мінус розуміння скільки це може тривати

Все ок, скарги чув, але сам не стикався сьогоднi. Starlink на поготовi якщо що. Нас так просто вже не вiзмеш :)

Підписатись на коментарі