Як Lyubomyr Ostapiv дурить свою аудиторію рекламою
Привіт, на платформі ютуб є правило розміщення реклами, але Lyubomyr Ostapiv це правило ігнорує чим дурить свою аудиторію.
Правило про прапорець «відео містить пряму рекламу»
Ось цитата з офіційних правил ютубу:Якщо ваше відео містить платний продакт-плейсмент, особистісну рекламу, спонсорські матеріали або інший подібний контент, про це слід інформувати глядачів. Ви повинні повідомити нас про такий контент, поставивши прапорець «відео містить пряму рекламу» в інформації про відео.
Приклад порушення
Прикладом порушення правил ютубу є реклама депозиту від ПУМБ, у відео відсутній прапорець про платну рекламу.Виправдання про «Новини компаній»
Рекламні відео на ютуб-каналі «Сімейний Бюджет» мають допис «Новини компаній» згідно коментаря від Lyubomyr Ostapiv.Висновки
Поважні українські ютуб-блогери поважають свою аудиторію та дотримуються правил платформи, але Lyubomyr Ostapiv це правило ігнорує чим дурить свою аудиторію.Підсвітити цю ситуацію вирішив після теми «Мій досвід з iPlan або як втратити $1800 і 6 місяців».
65 коментарів
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.