Подкаст «Кляті маркетологи» | Reface: Як стати найпопулярнішим додатком в App Store

Дивись новий епізод ’Кляті маркетологи’, де ми поспілкуємось з піонерами штучного інтелекту в Україні. Євген Лейбов, VP Of Marketing Reface, поділиться, як за лічені місяці стати застосунком #1 у App Store. Чому Снуп Дог, Майлі Сайрус, Джо Роган і багато інших обрали саме Reface?

  • Як змінилась філософія продуктів Reface протягом свого існування?
  • Як компанія прийшла до технології face-swap?
  • Та багато-багато іншого від Reface app.

🌟 Кожен епізод ’Кляті маркетологи’ - це унікальна можливість набути цінних знань у сфері маркетингу: від ефективних продажів до впливу маркетингу на суспільство. Найкращі маркетологи України поділяться досвідом управління мільйонними бюджетами та розкажуть про залучення споживачів.


Таймкоди:
0:00 У цьому випуску
0:50 Знайомство
1:16 VP of Marketing у Reface Євген Лейбов
2:47 Як створювався Reface
7:16 Як змінилась команда Reface
8:39 Попередній досвід Євгена Лейбова
9:40 Алгоритм запуску нового продукту
16:02 Маркетинг в команді
18:06 Щоб змінив Євген Лейбов у минулому
19:13 Технічна команда продукту
23:05 Що таке Spike?
26:21 Що для Reface вдалий лонч
29:11 На чому живе Reface
41:19 Про співпрацю з агенціями
43:56 Перспективи додатків Entertainment
50:51 Ціна помилки
55:24 Раунди інвестицій
55:49 Поява AI на ринку
59:35 Чи робили пропозиції TikTok і Instagram купити Reface
1:02:17 Стратегії розвитку компанії
1:05:29 Тренд з Аватарами
1:09:44 Технологія FaceSwap та Deepfake
1:13:52 Тренди Deepfake і Reface
1:16:04 B2B напрям компанії
1:18:34 Яким буде Reface через 5 років
👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі