Айтівці в соцмережах: чи користуються і який контент споживають?

Вічно актуальне питання — в яких соцмережах проводять свій час айтівці? Linkedin, TikTok, Twitter, Facebook, Instagram?
Чи цікавий контент, котрий публікують інші ІТ-компанії? І що в контенті харить більше за все? :)

Мова йде саме про споживання контенту, а не ведення особистих сторінок/блогів.

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Контент, публикуемый другими ИТ-конторами малого и среднего размера — не интересен совершенно. Публикуют всякую ерунду. Там те кто ведёт акки похоже вообще не выкупают, как и чем можно заинтересовать читателей. Ту фигню о своих там каких-то релизах, и как они съездили на какую-то конференцию — интересно читать исключительно тем, кто у них зарплату получает, и это всё. То есть 5 человек поставят лайки под очередным постом. Завируситься у них пост не сможет решительно ни при каких кейсах.

Ну лінкед, щоб шукати работу відповідаючи на повідомленя, накрайняк аплаітись. Ленту ніхто не читає, все інше взагалі сміття, ну твітер шось конкретне або інста шось конкретне.

Пишіть на ДОУ. Корпоративні акаунти в глобальних соц мережах читають тільки працівники компаній, або конкуренти/партнери.

«Тратить свое время»
«потребляя контент»
«в соцсетях»
?

А куда его тратить ? Играть в игры это еще хуже, как малолетний задрот

Порно сайты очень нравятся, там много людей и они радуются жизни

Іnstagram: до війни користувався, дивився фотки і все таке, і сам щось постив. Після 24го неможливо стало дивитись на самовдоволено йо..ла знайомих тьолочек, які на пляжах сильно переживають за Україну. Повідписувався від них усіх, тепер тільки якісь новини там залишились, bbc, hromadske і т.д. Та й то, більше цікаво читати коментарі під постами, так сказати щоб настрої суспільства подивитись. Радує що майже на кожну новину яка стосується Зе, народ його матюкає)
Twitter/X: перестав читати взагалі, там тупо треш контент різного ступеню поляризованості. Або треди турбопаоріотів, які ху..сосять ухилянтів або навпаки відбірні рашопоціновувачі. Паноптикум суцільний!
Telegram: новини, ваньок, deepstate та й таке.
Linkedin: повна херня як соцмережа, тримаю тільки якщо знадобиться роботу шукати, нічого не читаю. Пости IT компаній — лайно суцільне. Навіть коли Dou щось там постить, то виходе фігня, немає ніяких дискусій)

Твои эмоции не дают тебе сделать правильный выбор и поддерживать (или хотя бы не осуждать) всех, кто топит за Украину из любой локации

кто топит за Украину

В даному конкретному випадку ті люди, від кого я відписався, підтримували Україну тільки аватаркою з прапором або в біо прапорцем, або взагалі ніяк. Там претензії саме до безкінечного потоку фотографій з гарних локацій, що не зовсім корелює з тим що відбувається у нас в країні

Oh boy...
Могу только повторить, это нерационально и скорее ближе к национальному — мне плохо — и им должно быть плохо.
Никогда не видел постов американцев на фотки мирной жизни в Киеве во время войны — «вот так война у них, по дискотеках ходят, в жепы е...». Мол раз война то все долджны страдать и не наслаждаться жизнью по мере возможности.
Вот у тебя тоже самое, но более личного характера так как не со стороны.
Кто-то эвакуировался во время войны, кто-то ещё до, предсказав что ситуация будет только хуже и пора получать надёжное гражданство, у первых теперь это просто радость жизни у вторых — железное доказательство их правильного выбора.

А ещё очень много локаций вне Украины просто по дефолту выглядят шикарно, там это все равно что в Киеве на Хрещатике сфоткаться.

В общем, не надо завидовать хорошей жизни тем, кому повезло (либо это результат их труда), потому что завтра такие же начнут завидовать уже тебе, градацию — у него лучше чем у меня всегда можно адаптировать под разные реалии.

Упс, а вон уже, в соседней теме, про что я и писал

Квот:
з точки зору справедливості все правильно, чому коли одні в окопі, а інші вечорами гуляють дівчат

Дякую, друже, ти мені очі відкрив на існуючу природу речей!
Терміново побіг підписуватись назад і радіти за інших🏃

Одне діло якщо людина вже давно живе на новій локації, інше діло коли тьолочка подорожує як до війни при тому що чоловіки виїхати не можуть, тусить в клубах Європи і Дубаях, гріє свою жопу на пляжах і потім чередує це з траурними сторіз яка русня погана і що робить з її рідним Харьковом (після чергового прильоту в Харків). Можеш подорожувати, ладно, ну хоть в сторіз про це не розказуй, і тим більше в перемішку з траурними постами.

Після 24го неможливо стало дивитись на самовдоволено йо..ла знайомих тьолочек, які на пляжах сильно переживають за Україну.

Crab bucket mentality in a nutshell

Дивись, як це відбувається: в соцмережах ти зазвичай дивишся те що тобі цікаво, від того що не цікаво — відписуєшся. Саме про це мій комент, я не нікому не забороняю розважатись і постити, що їм подобається. Тут було про те, що я хочу бачити у себе в стрічці.
А ти відро з крабами сюди приплів

якщо будуть платити гроші за це буду споживати. А так навіщо дивитись рекламу?

Тобто Інтернетом не користуєтесь, транспортом не користуєтесь, в кінотеатри не ходите? Чи вам за це все платять? Там же також скрізь реклама.

Конкретно в корпоративному контенті харить словоблудіє. Складається враження що кожен топ менеджер, це в першу чергу людина з вбудованим чат гпт, з промптом «Збацай мотивуючу промову».
Вони можуть 1.5-2 години говорити і не сказати нічого. Вирваний час з життя. Тому перестав це споживати вже дуже давно.
Але я намагався.

stackoverflow

в яких соцмережах проводять свій час айтівці?

Reddit.

Чи цікавий контент, котрий публікують інші ІТ-компанії?

Тільки у топових компаній, які задають тренди в індустрії (наприклад Microsoft, Cloudflare), творців мов програмування чи відомих програмних/апаратних продуктів.

зазвичай дивлюсь hacker news, dou, та
reddit (декілька сабреддитов які мене цікавять).
декілька телеграм каналов з новинамі.

Іноді дивлюсь твиттер, але він від Маска став дуже
нудним, тому майже не користуюсь.

лінка, звісно, для робочих контактов, хз що там ще
можна робити.

ще дивлюсь ютуб та читаю вики по самим різним темам

намагаюсь більше спілкуватись саме англійською на реддиті
на hn, та в твіттері знайомитись з людьми але щось не дуже,
треба більше практикуватись. цікаво що років 10 тому мені
було набагато простіше це робити.

Не користуюсь взагалі цім л...м типу фб, тв, інст, тиктока.... В лінкедіне , підписався на кучу рекрутерів — в надії знайти роботу, але більша частину контенту це не релевантний треш. Новини компанії ці взагалі жесть на фоні локального кризиса — :’ми відкрили офіс в Польщі, Мексиці, Болівії, Мадагаскарі — погляньте які ми молодці ! ’

який контент споживають? .... Linkedin

Ви думаєте що хтось читає корпоративний крінж в лінкедіні? Здається коменти в ютубі і хіттері і то несуть більше корисної інформації.

Чи цікавий контент, котрий публікують інші ІТ-компанії?

Мені цього всього протягом дня на роботі вистачає.

соцмережі — це зло 😟
заходжу тільки коли ну зовсім в іншому місці не знайду цю інформацію...
(хоча... мабуть треба уточнити... дратують саме глобальні соцмережі... своєю безкрайністю, незрозумілими алгоритмами, і тупим контентом...
якась місцева локальна сітка може і була б корисною... але її нема)

ютуб споживаю поки що...
дратують емоційні заголовки українських новин...
«ПОЧАЛОСЯ !» «ТАКОГО НЕ ОЧІКУВАЛИ!» «ТЕПЕР УСЕ СТАНЕ ЯСНО !»
дратує постійне обсмоктування російських пропагандистських передач... зроблять нарізку... і ведучі додають своїх коментарів на півгодини...

дратують емоційні заголовки українських новин...
«ПОЧАЛОСЯ !» «ТАКОГО НЕ ОЧІКУВАЛИ!» "ТЕПЕР УСЕ СТАНЕ ЯСНО !«

Це не емоційні заголовки, це називається клікбейт. На жаль, це працює, а раз працює, то думку «сильно умних» не питають. Вліпив дізлайк і пішов далі.

обсмоктування російських пропагандистських передач

Аналогічно.

В мене є підозра, що дізлайк у них теж записується, як взаємодія зі сторінкою, а значить треба пхати більше, бо користувачі реагують.
Там хрестик є, пункт меню «не рекомендувати більше цей канал», на крайняк краще киньте скаргу на них, ібо нєфіг клікбейтом користуватись.

Може бути всяке, але особисто свою стрічку я таким чином очистив від псевдоекспертів на кшталт Жданова і практично очистив від любителів клікбейтних заголовків.

Мова йде саме про споживання контенту, а не ведення особистих сторінок/блогів.

YouTube.

LinkedIn є, але щоб тримати контакт із кількома цікавими мені людьми. Що відбувається у стрічці взагалі не цікаво
Twitter підписаний на декілька контор за новинами яких слідкую. Мені вони важливі для роботи.
Facebook — на перспективу. Цікавлюсь життям приватних сільських господарств. Я вважаю цей напрямок дуже перспективним якщо залишусь в Україні

Зарегистрирован в LinkedIn, но не пользуюсь. В остальных перечисленных даже аккаунта нет, а поскольку без аккаунта в фейсбучные помойки не пускают, то я туда даже не захожу.

Підписатись на коментарі