Як мотивувати авторів створювати більше якісних статей на DOU

Привіт, вже п’ять років як я пишу статті на DOU, за цей час в мене накопився список статей, які я хочу написати та список статей, які треба написати. Чим більше пишеш тим більше треба, а ще є нагальні ситуації, які потребують розголосу.

Для написання статей потрібна мотивація. Редакція DOU досліджує мотивацію авторів, а тому давайте розглянемо, що може повпливати на мотивацію автора писати більше: зворотній зв’язок, фінансова мотивація, співавторство та розвиток спільноти.

Тема буде корисна редакції DOU, авторам та самій спільноті.

Мотивація через зворотній зв’язок

Зазвичай теми де є про що посперечатись висять в топі та набирають багато переглядів, а добре написані теми залишаються без уваги та важливого зворотнього зв’язку. Якщо спільнота буде свідоміше ставитися до зворотнього зв’язку то автори будуть більше писати.

Перший варіант зворотнього зв’язку — це вподобайка та зірочка, але вони є анонімними й коли у статті відсутні коментарі то може скластить враження, що автор попросив своїх знайомих накрутити підтримку, хоча така практика дійсно є у розрекламованих платних ІТ-курсів.

Другий варіант зворотнього зв’язку — це коментарі, вони дають змогу автору зрозуміти краще рівень своєї аудиторії та навіть повчитись від читачів.

Якщо ви прочитали статтю й хочете більше статей у майбутньому від цього автора то залишайте коментарі, навіть банальний коментар «Дякую за статтю» буде мотивацією для автора.

Фінансова мотивація від спільноти

У досвідчених авторів вже є список тем, про які вони можуть та хочуть написати, ці теми анонсуються у статтях.
У кожної статті є своя складність й тому важливо розуміти на скільки тема цікава аудиторії, особливо коли ця тема потребує багато зусиль для дослідження та написання.
Один з доступних варіантів на DOU — це після кожної статті робити опитування зі списком тем, які автор хоче написати, а читачі голосують за тему, яка їм цікава.
Опитування зі списком тем накладає додаткові безоплатні зобов’язання тільки на автора, хоча аудиторія також зацікавлена у якісному технічному контенті, тому голосувати потрібно грошима.

Функціонал голосування грошима за теми поки відсутній на DOU тому опишу як це можна реалізувати:

  • Автор створює список тем на окремій сторінці «Annonces»
  • У кожної теми є ціна, яка відповідає часовим зусиллям, кнопка «Проголосувати гривнею» та кнопка «Підписатись»
  • Ціну ставить автор, вважайте як оцінка задачі
  • Коли у теми набирається потрібна сума то автор починає її писати
  • Після публікації теми гроші йдуть на благодійність, а підписники отримують сповіщення

Фінансова мотивація від компаній

Багато компаній зацікавленні, щоб статті писали їх фахівці, такі умови додають до планів розвитку фахівця й тоді фахівець мотивований написати статтю рівня, достатнього для підвищення винагороди.

З власного досвіду скажу, що вкладати час у вивчення англійської мови, у свої технічні знання та LeetCode вигідніше за написання статей. Написанням статей варто займатись коли це подобається.

До повномасштабного вторгнення компанії вкладали у бренд роботодавця через організацію конференцій, а зараз можуть вкладати у бренд роботодавця через замовлення статей у авторів на DOU.

Функціонал для замовлення статей у авторів:

  • Автор створює список тем
  • Автор створює список доменів та список компаній з якими готовий співпрацювати
  • Представник компанії може створювати список тем цікавих компанії
  • Представник компанії може напряму написати автору й запропонувати співпрацю, прикладу прорекламувати вакансію у темі
  • Автор може написати напряму представнику компанії й запропонувати співпрацю
  • Гроші на благодійність

Редакція DOU вже дослідила програму «GitHub Stars» поспілкувавшись з Олексієм у статті «Єдиний українець у програмі GitHub Stars — про опенсорс-розробку, доходи з таких проєктів і зміну пріоритетів».

Чи буде цікаво редакції DOU порозпитувати компанії залежить від вашої активності в коментарях.

Моя мотивація писати статті

Мій досвід написання статей почався з дослідження теми декораторів у Go, а потім мені стало цікаво чи опублікує DOU статтю про це, на моє здивування статтю взяли у роботу й опублікували за місяць.

Зараз моя мотивація складається з можливості займатись популяризацією свого проєкту у статтях, а також розвитку Go-спільноти з якої в майбутньому я хочу шукати собі колег у команду.

Епілог

Розвиток спільноти залежить від активних учасників, які визначають напрям та рухають вперед, а також від учасників, які готові підтримувати.
👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

Немає коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Підписатись на коментарі