Чи дійсно треба айтівцям мати продуктове мислення?
Серед співбесід в продуктові компанії часто є поведінкова — behavioural. А якщо цього немає, то можуть бути якісь розмови з менеджером чи рекрутером. І якщо у компанії є якісь критерії, серед них деколи можна зустріти «вплив кандидата на бізнес», тобто, наскільки кандидат мислить не тільки про код, а думає, як його робота впливає на користувачів, продукт і успіх компаніі.
Так само, деякі компанії приділяють бізнес-орієнтованості під час System Design Interview, але таких випадків трохи менш, як і подібних співбесід на українському ринку.
Думаючи про це я задався питанням — а чи комусь відмовляли у позиції по причині, що недостатньо того самого бізнес імпакту і продакт майндесут?
Чи комусь із спільноти доводилось зтикатись з таким? Чи, можливо, ви самі вважаєте, що вам недостатньо цих софт-скіл якостей?
Поділіться, будь ласка
9 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів