Чи дійсно треба айтівцям мати продуктове мислення?

Серед співбесід в продуктові компанії часто є поведінкова — behavioural. А якщо цього немає, то можуть бути якісь розмови з менеджером чи рекрутером. І якщо у компанії є якісь критерії, серед них деколи можна зустріти «вплив кандидата на бізнес», тобто, наскільки кандидат мислить не тільки про код, а думає, як його робота впливає на користувачів, продукт і успіх компаніі.

Так само, деякі компанії приділяють бізнес-орієнтованості під час System Design Interview, але таких випадків трохи менш, як і подібних співбесід на українському ринку.

Думаючи про це я задався питанням — а чи комусь відмовляли у позиції по причині, що недостатньо того самого бізнес імпакту і продакт майндесут?

Чи комусь із спільноти доводилось зтикатись з таким? Чи, можливо, ви самі вважаєте, що вам недостатньо цих софт-скіл якостей?

Поділіться, будь ласка

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
а чи комусь відмовляли у позиції по причині, що недостатньо того самого бізнес імпакту і продакт майндесут

Було одного разу саме з таким формулюванням.
Не ображаюсь і не дивуюсь, бо галузь була далека від моїх звичних, але виник сумнів, про що думали на попередніх 1-2 інтервью.
І ще було схоже з компанією де від всіх вимагали за власним розсудом бути клієнт-орієнтованим, але якщо це відхилялось від «візії» CEO, то зарізали навіть вже зроблене. Але це був навіжений стартап дуже дивного способу дії, і я найбільш за все був здивований тим, чого вони хотіли мене взяти з самого початку;)

самый главный и ключевой вопрос, а что именно это самое «продуктивное мышление» ?
если это часть классического System Design — одно, а вот если это когда «вы должны знать процессы от а до я и думать вместо аналитика (не вместе а именно вместо )» это совсем другое ...

Головна проблема це вихідці з країни де тепло і 2 мільярди населення

Це залежить від компанії, посади, ролі, тощо. Універсальної відповіді тут не існує. Особисто я бачив різні речи: бачив здивування від відсутності залучення до продукту, бачив коли твоя думка дуже цінна для нас.

Кажуть що залучайся
А потім

твоя думка дуже цінна для нас.

Вміння мають відповідати (хоча б наближено) амбіціям.
Періодично з"являються схожі треди про (не)важливість знання англійської мови.
Можна працювати айтівцем в районній адміністрації: без продуктивного мислення, без знання іноземних мов (зато з бронюванням ^_^).

У великих продуктових компаніях продуктове інтерв’ю стандартна частина найму, я бачив багато разів як технічно сильних кандидатів зрізали саме на продуктовому інтерв’ю

Продуктове мислення — це добре. Іноді мислю про сирні продукти, іноді про м’ясні.
А... ми знову про роботу.

зараз не ринок кандитата, якщо дуже потрібна робота, то знайдеш потрібні скіли

Підписатись на коментарі