Чи треба сучасному айтівцю розвивати свій персональний бренд?

Рік тому я перший раз прочитала книгу «Soft Skills.The software developer’s life manual» автора John Z. Sonmez. Книга мене дуже надихнула та змусила замислитись перший раз про персональний бренд. На той час, я мала дуже великий досвід у QA, мала більше ніж 100 щасливих клієнтів (ну або мені так хочеться думати:) ) і при цьому всьому я навіть не мала сторінки у Linkedin. Також у мене не було ніяких статей, нагород та патентів. Я просто дуже добре робила свою роботу як QA Engineer і мені здавалось, що все інше мені не треба.

Про персональний бренд я чула лише від блогерів у інстаграмі і то без акценту на айтівця звичайно. Але на якомусь етапі я зрозуміла, що я ніяк не розвиваюсь, моя кар’єра стоїть на місці, незважаючи на те, що кількість клієнтів росте. Я почала аналізувати моїх більш успішних колег і зрозуміла, що у всіх у них є прокачений персональний бренд. З цього моменту почалась моя робота над своїм персональним брендом і почалась вона з того, що я звісно ж завела свою сторінку у Linkedin. Але це був тільки початок. У цій статті я хочу поділитись інформацією з тими, хто як і я не був в курсі, що ж таке персональний бренд та навіщо він сучасному айтівцю

                                                      Anna Kovalova. Founder of Anbosoft 

Що таке персональний бренд і навіщо він треба?

Особистий, або персональний бренд — це сукупність асоціацій та думок, які виникають у людей, коли вони згадують про вас чи обговорюють вашу персону з іншими.

Якщо дуже спростити — це ваш образ у головах людей. Уявімо, що до них раптом підійшли та спитали: «А хто ця людина?». Те, що вони скажуть у відповідь: «QA Engineer», «класний пацан», «чувак з Теремків...» і т. і. — це ваш образ в їхніх головах, це ваш бренд.

Свій бренд є у кожного. Питання в тому, яка його сила. Скільки людей знають про вас і що саме? Це тільки найближче коло: колеги по команді, сім’я, друзі? Чи ширші кола: колеги з компанії, професійної сфери, люди на рівні країни? Цей масштаб може бути різним, і він демонструє силу бренду.

Образ у головах людей існує незалежно від вашого бажання, а от якщо ви хочете, щоб люди думали про вас у потрібному контексті, то час працювати над особистим брендом.

Ще хочу надати один простий приклад. Ви коли-небудь були в нічному клубі і чули, як кавер-група грає пісню? Це звучало так само добре, як оригінальний виконавець, а буває, що і краще. Чому так? Чи ви коли-небудь замислювалися, чому той кавер-гурт грає концерт у якомусь маленькому приміщенні нічного клубу, тоді як інша група, яка, здається, не має більшого таланту гастролює по світу та створює платинові записи?

Очевидно, що обидва гурти талановиті, але лише за допомогою таланту ви можете бути популярним на рівні цього кавер гурту і це ваш максимум. Таким є цей світ, нажаль або нащастя. Справжня різниця між великими музикантами та суперзірками є не більше ніж маркетинг.

Маркетинг — це мультиплікатор талантів.

Чим кращий у вас маркетинг, тим більше він збільшує ваш талант. Ось чому Вам, як тестувальнику чи як розробнику програмного забезпечення чи як будь- якому іншому спеціалісту треба навчитися цьому важливому навику.

Кому треба розвивати свій персональний бренд?

Тизер — будь-кому!

Це треба для тих кто шукає:

  1. Гроші! Так — це екстра гроші за ті ж скіли плюс впевненість у собі та у завтрашньому дні, що дасть можливо зменшення тривоги як мінімум.
  2. Нові друзі, знайомства! Розвиток особистого бренду — це доступ до тих дверей, про існування яких Ви навіть не мали уявлення. Це нові друзі, знайомства, цікаві заходи! Завдяки нетворкінгу можна знайти не тільки нових друзів, але й чоловіка та коханця, якщо треба.
  3. Також будучи інфлюенсером можна впливати на думки та рішення інших.
  4. Почуття власної гідності. Самооцінка. Ну якщо ви крутий та впізнаваний — на самооцінку це дуже впливає.

Ще раз як підсумок:

Персональний бренд вкрай потрібен, якщо хочете масштабуватися та зростати. Особистий бренд — це інструмент пришвидшення досягнення професійних цілей: від кар’єрного зростання в корпорації до зміцнення довіри клієнтів, якщо ви працюєте з ними напряму.

Свідомо сформований та розвинутий бренд конвертується у більшу довіру до вас, ніж до людей, про яких не відомо геть нічого. Таким чином, бренд «заходить» у двері перед вами і допомагає вам легше їх відчиняти.

Коли люди знають, який ви спеціаліст, у чому ви компетентні, вони можуть до вас звернутися: запропонувати роботу, партнерство, колаборацію, інвестиції, попроситися до вас у команду тощо. Тому важливо проактивно формувати та управляти враженням про себе. Треба працювати над своїм персональним брендом.

А ви що думаєте про персональний бренд? Чи треба він саме вам?

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

питання не в «чи треба»

персональний бренд є у будь якого фахівця, хто продає свої навичкі та знання на відкритому ринку
акк на лінкедіні, на доу, в фб, інсті чи твіторі — це все персональний бренд
профіль на джині — це персональний бренд
спілкування з колегами — це персональний бренд
спілкування з родиною — це теж персональний бренд

питання лиш в тому, чи займаєтесь ви його розвитком і як саме цей бренд впливає на ваш кар’єрні, бізнесові та фінансові здобутки

всі хто розповідають, що їм бренд не потрібен і це все для тих, кому нічого показати, то на справді той, кому є що показати теж має бренд.
а подібні заяви просто вносять легкий штрих в загальний бренд — а саме, що людина просто не цікавиться маркетингом

невелика побутова аналогія

це як стверджувати, що комусь не потрібна дієта... а на справді, будь який режим харчування — то вже дієта. питання лише в її цілях і якості

Чи треба сучасному айтівцю розвивати свій персональний бренд?

Однозначно так, бо дуже великий відсоток людей підписує NDA і не може розповісти, над якими крутезними проєктами вони працювали. А якщо у тебе розкручений персональний бренд (статті, персональні open source проєкти, виступи на конференціях і т.п.), то люди будуть знати, що ти класний спеціаліст навіть не знаючи про твою діяльність на основному місці роботи. Це дає купу бонусів як у хороші часи (коли у 2020-2021 всіх засипають пропозиціями, а тебе засипають в рази більше), так і у складні часи (коли у 2022-2024 багатьох скорочують, а тебе ні, або якщо тебе скорочують — то значно простіше знайти нову роботу).

На onlyfans персональный бренд дуже важливо мати

Якщо ви збираєтеся викладати і створити відео курс, то безумовно потрібно створити бренд свого імені або нікнейму. Спочатку вам потрібно визначитися з темою, потім буде потрібно записати курс відео уроків. Частину уроків викласти на ютуб, з посиланням на сам курс, який ви викладете на ваш сайт або на сайт типу Udemy. Також потрібно буде рекламувати курс у всіх мережах типу Х, FB, Instagram, Reddit, Mastodon. Хто знає, якщо тема курсу виявиться гарячою, ви станете популярним/ою як Angela Yu, потім вас запрошуватимуть у провідні компанії.

мала більше ніж 100 щасливих клієнтів (ну або мені так хочеться думати:) ) і при цьому всьому я навіть не мала сторінки у Linkedin

Зарегистрируй себе 100 страниц на Линкедине, и будет у тебя 100 персональных брендов. А ещё лучше 100 страниц на мамбе под разными городами, тогда обсуждения своих персональных брендов будешь даже не успевать открывать.

Здається, він щось знає

Коли люди знають, який ви спеціаліст, у чому ви компетентні, вони можуть до вас звернутися: запропонувати роботу, партнерство, колаборацію, інвестиції, попроситися до вас у команду тощо. Тому важливо проактивно формувати та управляти враженням про себе. Треба працювати над своїм персональним брендом

Завжи вважав, що власний бренд активно будують ті, хто як раз не хоче, щоб оточення зрозуміло, які вони насправді спеціалісти.

чому той кавер-гурт грає концерт у якомусь маленькому приміщенні нічного клубу, тоді як інша група, яка, здається, не має більшого таланту гастролює по світу та створює платинові записи?

шо за бред ?
мабуть тому, що кавер-гурт на то і кавер, шо він може тільки виконувати чужі пісні.
написати пісню, щоб вона стала популярною це талант. який буває рідко
зроби хіт і виложи його на ютуб і отримаешь кучу переглядів і контракти
і не треба ніяких брендів та прочої фігні

Справжня різниця між великими музикантами та суперзірками є не більше ніж маркетинг

Ваше твердження, що всі суперзірки є великими музикантами є хибним!

Ще хочу надати один простий приклад. Ви коли-небудь були в нічному клубі і чули, як кавер-група грає пісню? Це звучало так само добре, як оригінальний виконавець, а буває, що і краще. Чому так? Чи ви коли-небудь замислювалися, чому той кавер-гурт грає концерт у якомусь маленькому приміщенні нічного клубу, тоді як інша група, яка, здається, не має більшого таланту гастролює по світу та створює платинові записи?
Очевидно, що обидва гурти талановиті, але лише за допомогою таланту ви можете бути популярним на рівні цього кавер гурту і це ваш максимум. Таким є цей світ, нажаль або нащастя. Справжня різниця між великими музикантами та суперзірками є не більше ніж маркетинг.

Ось це маячня!

Є оригінальна група, яка могла 3-5 років бути маловідомою й грала на ентузіазмі, створювала цікаві твори, за роки творчості здобула повагу аудиторії!

А є молода кавер-група, яка тільки починає творчий шлях й має перспективу!

У маркетингу відсутня можливість заднім числом записати у ваші спогади, а історія творчості має значення

Я почала аналізувати моїх більш успішних колег

Вже гарний початок

Вийобщикам може і треба

Підписатись на коментарі