У «Дії» буде чат-бот на основі ШІ. Обговорюємо необхідність подібного функціоналу
Керівник Мінцифри Михайло Федоров повідомив, що його команда зараз працює над онлайн-помічником у «Дії» на основі штучного інтелекту. Чат-бот матиме назву «Надія», він «умітиме» спілкуватися простою мовою, має допомагати контактному центру відповідати на звернення громадян і зможе вирішувати нескладні запити.
«Зараз якість відповідей ШІ-помічника мене влаштовує на 80%, буде краще. Плюс не зовсім влаштовує швидкість відповідей. Працюємо й над цим. Під час бета-тестування зможете навчити помічника якісніше відповідати на запити», — написав Федоров.
Чекаєте цю фічу? Чи буде доречним подібний функціонал саме в «Дії»?
4 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів