У «Дії» буде чат-бот на основі ШІ. Обговорюємо необхідність подібного функціоналу

Керівник Мінцифри Михайло Федоров повідомив, що його команда зараз працює над онлайн-помічником у «Дії» на основі штучного інтелекту. Чат-бот матиме назву «Надія», він «умітиме» спілкуватися простою мовою, має допомагати контактному центру відповідати на звернення громадян і зможе вирішувати нескладні запити.

«Зараз якість відповідей ШІ-помічника мене влаштовує на 80%, буде краще. Плюс не зовсім влаштовує швидкість відповідей. Працюємо й над цим. Під час бета-тестування зможете навчити помічника якісніше відповідати на запити», — написав Федоров.

Чекаєте цю фічу? Чи буде доречним подібний функціонал саме в «Дії»?

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Ну блін, чат боти, які можуть стежити за контекстом розмови та генерувати відповіді на основі змінних які виловили із розмови існують вже років так 10 і висять на кожному сайті де потрібна клієнська підтримка (на основі того ж Dialogflow)
З якого часу це почали назвати ШІ?

шановне «доу комюніті». Зачим плодити такі теми? «чи очікуєте, чи доречно»
Блін, ви ж самі написали

«умітиме» спілкуватися простою мовою, має допомагати контактному центру відповідати на звернення громадян і зможе вирішувати нескладні запити.

Тобто бота додають (якщо додають) у поміч підтримці. Тобто клієнти аж ніяк не можуть його «очікувати», бо це, блін, просто доповнення до підтримки.
Також очевидно, що йому місце там, де він потрібен. І дія тут не виключення.

Ну ви хоч трохи якось тойво.

Імітація бурхливої діяльності.

Підписатись на коментарі