Українські інженери створили платформу для Hitachi Astemo
Інженери GlobalLogic створили тестову платформу SDV Cloud Framework для Hitachi Astemo, якою у рівних долях володіють Hitachi та Honda Motor. Розробка українських фахівців допоможе створювати автомобілі майбутнього.
Hitachi Astemo обрали та тестують інноваційну розробку українських інженерів для нового покоління автомобілів. Першим кроком запланована інтеграція системи допомоги водіям. Загалом проєкт передбачає інтеграцію SDV Cloud Framework на базі AWS у процеси створення та тестування різного програмного забезпечення для авто.
SDV, або Software-Defined Vehicle — автомобіль, функціональні можливості якого будуть розширюватись завдяки оновленням програмного забезпечення. Це потрібно для постійного покращення користувацького досвіду водіїв.
SDV-технології вже сьогодні проголошують «майбутньою промисловою еволюцією», що визначатиме стандарти автопрому наступне десятиліття. Прогнозується, що ринок постачальників SDV зросте вдвічі до 2030 року (з $236 млрд до $411 млрд). А SDV Cloud Framework від українських інженерів з GlobalLogic, на цей час, є одним з п’яти готових рішень у світі.
«Використання хмарних технологій за допомогою SDV Cloud Framework від GlobalLogic призводить до 30% зниження витрат на впровадження програмного забезпечення для наших клієнтів та прискорює процес розробки на 60%», — коментує Сергій Найда, молодший віцепрезидент з інжинірингу, GlobalLogic Ukraine. «Таке підвищення ефективності змінює правила гри, прискорюючи розробку та тестування програмних рішень в автомобільній галузі».
Українська розробка також дозволяє створювати цифрового двійника авто або його частин в хмарі. Такий підхід полегшує створення комплексних тестових моделей та надає можливість тестувати програмні компоненти незалежно від апаратного забезпечення. Зокрема, очікується, що тестування у хмарі дозволить виявити понад 90% дефектів програмного забезпечення. Це значно підвищить швидкість і ефективність етапів тестування та забезпечить інженерів миттєвим зворотним зв’язком.
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів