Badseller: як я розробляю сайт для порівняння цін (пет-проєкт)

Привіт, DOU спільното 👋

Мене звати Олександр, і у вільний час я розробляю сайт порівняння цін на алкоголь (і не тільки).

Прийшов розповісти про свій проєкт, яким займаюсь останній рік. Badseller — це 100К алкогольних товарів в базі, 3М товарів Розетки, щоденний моніторинг цін та втілення маленької мрії.

Ідея проєкту виникла з бажання розуміти реальну ціну на товари що ми купуємо в інтернеті та супермаркетах (звичайно, заради економії). Завжди хотілось мати інструмент швидкого та простого порівняння цін в пошуках кращої пропозиції. А також хотілось зручно подивитись історичну ціну і як вона змінювалась. Що дозволило б виявляти несправжні знижки, коли продавець каже про великий відсоток знижки, але насправді це лиш маркетинг.

І так виник інструмент з моніторингу та порівнянню цін, який дозволяє економити час та швидко знаходити вигідні пропозиції.

Порівняння цін на товари розетки

Першим з’явився функціонал моніторингу цін Розетки на різні товари. Моніторинг був обмежений певними категоріями (техніка та гаджети, напої та їжа, хобі та розваги). А також окремі товари, що були додані користувачами вручну.

Зараз база налічує 3М товарів та 35М цін в історії.

Щоб подивитись історію зміни цін на Розетці, треба скопіювати посилання на товар та додати її в форму для пошуку в цьому розділі. А далі — проаналізувати ціни переглянувши історію або підписатись на повідомлення про зниження ціни (в телеграм або на пошту).

Порівняння цін на алкоголь (поки що)

Пізніше з’явився розділ порівняння цін на алкоголь.

Я зібрав базу магазинів якими користуюсь, в яких купую, або щось про них чув. Зв’язав їх між собою, і тепер порівнюю ціни між ними. Зараз сайт має: 9 магазинів, 6 супермаркетів, 100к товарів.

Цей функціонал обріс:

  • повідомленнями про знижки
  • пошуком по різним фільтрам
  • історією зміни цін
  • скануванням товару по штрих-код
  • відгуками на товари (агрегація з різних сайтів)

Проєкт цікавий, багато персональних та технічних викликів. Але найцікавіше ще попереду.

Заходьте, користуйтесь. Буду вдячний за коментарі та ідеї.

Написано це все на PHP (Laravel) та Nuxt. Тому якщо є питання, то задавайте. Зараз в роботі стаття по скрейпінгу, тому можу розглянути цікаві питання в наступній(их) статтях.

Підписуйтеся на Telegram-канал «DOU #tech», щоб не пропустити нові технічні статті

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Який сенс демонструвати товари лише Розетки, якщо є Розетка?
Вам треба багато різних магазинів (за аналогією з hotline чи e-katalog) — як на мене, то це і потік людей збільшить і монетизацію покращить.

Цікава думка. Згоден. В тому вигляді яким цей розділ є зараз — не має бути. Зараз в ньому є тільки перегляд історії цін та повідомлення про знижки. Але це достатньо обмежений функціонал. Тому його поки перемістив на другий план. Треба подумати, дякую.

Дякую.
Користувався ним, поки він працював.

А на сайті в мене навіть колись була підключена партнерка з Розеткою, але після початку війни її призупинили. А чи працює зараз — хз.

Коли партнерка перестала працювати, я додав повідомлення про підтримку сайту донатом.

І це цікаво, бо дало зрозуміти:

  • стратегія існування сайту, основана на одних донатах — не дуже надійна (бо донатять на сайтах люди дуууже рідко)
  • мати одне джерело доходу для подібного сайту ризиковано (як і відбулось з Розеткою, коли вони її вимкнули). І саме тому додався алкоголь та різні магазини, щоб мати більше можливостей для монетизації

Підписатись на коментарі