Як обрати КВЕД для ФОП айтівців

У сьогоденному світі, де електронна комерція стає все більш необхідною та розповсюдженою складовою економічного життя, правильний вибір КВЕД для підприємців, особливо для тих, хто працює в інтернет-сфері, є ключовим аспектом успішної діяльності. КВЕДи визначають сферу діяльності підприємства і впливають на оподаткування та регулюють інші аспекти бізнесу. Оцінка та правильний вибір КВЕДів є вирішальним завданням для будь-якого підприємця перед початком ведення діяльності ФОП.

Для початку, що таке КВЕД?

КВЕД — це класифікатор видів економічної діяльності, який можна подивитися на сайті Держкомстату.

ФОП має право займатися бізнесом тільки за тими кодами, які записані в його реєстраційних документах. Тому перед тим, як відкрити ФОП, треба зрозуміти, який вид діяльності обрати.

Краще зареєструвати КВЕДи з запасом — так ви заощадите час на внесення змін в майбутньому.

Рекомендуємо проаналізуйте свій бізнес:

  • чим плануєте займатись;
  • від якої сфери будете отримувати основний дохід;
  • які додаткові послуги будете надавати;
  • ринок збуту (Україна / світ);
  • чи дозволений такий вид діяльності для ФОП.

Приклади КВЕДів для різних видів бізнесу

Реклама і маркетинг

Відкриваючи рекламне агентство, не варто обмежуватися тільки кодом 73.11, адже вам можуть знадобитись такі КВЕДи:

  • операції з дослідження кон’юнктури ринку — код 73.20;
  • послуги SMM — тут підходить код 63.11;
  • виробництво рекламних матеріалів — 58.19.

IT галузь

Розробляючи IT продукти (ігри, додатки), які плануєте продавати онлайн, зверніть увагу на такі КВЕДи:

  • 62.01 Комп’ютерне програмування;
  • 58.21 Видання комп’ютерних ігор;
  • 58.29 Видання іншого програмного забезпечення;
  • 63.11 Оброблення даних, розміщення інформації на веб-вузлах і пов’язана з ними діяльність;
  • 18.20 Тиражування звуко-, відеозаписів і програмного забезпечення;
  • 47.41 Роздрібна торгівля комп’ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням у спеціалізованих магазинах;
  • 47.91 Роздрібна торгівля, що здійснюється фірмами поштового замовлення або через мережу Інтернет.
  • 63.12 Веб-портали
  • 63.99 Надання інших інформаційних послуг, н.в.і.у.

Для IT фахівців на аутсорсі підійдуть КВЕДи:

  • 62.01 Комп’ютерне програмування;
  • 62.02 Консультування з питань інформатизації;
  • 62.09 Інша діяльність у сфері інформаційних технологій і комп’ютерних систем.

КВЕДи для Project Manager

70.22 Консультування з питань комерційної діяльності й керування

КВЕДи для Designer

74.10 Спеціалізована діяльність із дизайну

Для Sales Manager:

63.11 Оброблення даних, розміщення інформації на веб-вузлах і пов’язана з ними діяльність

63.12 Веб-портали

63.99 Надання інших інформаційних послуг, н.в.і.у.

70.22 Консультування з питань комерційної діяльності й керування

70.21 Діяльність у сфері зв’язків із громадськістю

73.11 Рекламні агентства

73.12 Посередництво в розміщенні реклами в засобах масової інформації

КВЕДи для HR

63.11 Оброблення даних, розміщення інформації на веб-вузлах і пов’язана з ними діяльність

78.30 Інша діяльність із забезпечення трудовими ресурсами

70.22 Консультування з питань комерційної діяльності й керування

КВЕДи для інтернет-магазину

Основний КВЕД для інтернет-магазинів — 47.91 Роздрібна торгівля, що здійснюється фірмами поштового замовлення або через Інтернет. Цей КВЕД слід мати всім підприємцям, які продають товари чи послуги через інтернет. Однак існують додаткові коди видів економічної діяльності (КВЕД), які можуть бути корисними в разі розширення діяльності вашого інтернет-магазину.

Перелік КВЕД, які можуть знадобитися інтернет-магазинам.

46.19 «Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту» — найпоширеніший додатковий КВЕД для Інтернет магазину

46.42 «Оптова торгівля одягом і взуттям»

46.43 «Оптова торгівля побутовими електротоварами й електронною апаратурою побутового призначення для приймання, записування, відтворювання звуку й зображення»

46.51 «Оптова торгівля комп’ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням» та інші КВЕД, що обумовлюють оптову торгівлю. Ці класифікатори необхідні B2B-магазинам.

63.12 «Веб-портали». КВЕД потрібний, якщо ви маєте гібридний інтернет-магазин з функціями маркетплейсу

73.20 «Дослідження кон’юнктури ринку та виявлення громадської думки». Знадобиться переважно великим інтернет-магазинам, які проводять статистичні спостереження, використовуючи дані про покупки своїх клієнтів. Наприклад, з метою наступного продажу результатів таких спостережень.

73.11 «Рекламні агентства» та 73.12 «Посередництво в розміщенні реклами в засобах масової інформації». Інтернет-магазини зі значною кількістю відвідувачів сайту нерідко використовують ці класифікатори для зазначення у податкових звітах, поряд із доходами від реклами.

Звертаємо вашу увагу! Серед видів торговельної діяльності, яку може вести підприємці — платники єдиного податку, є деякі винятки. Так, платникам ЄП заборонено займатися продажем предметів мистецтва та антикваріату, організацією торгів (аукціонів) виробами мистецтва, предметами колекціонування або антикваріату, а також здійснювати діяльність з надання поштових послуг (крім кур’єрської діяльності).

Сподіваюсь ця стаття допоможе вам визначитися, що та як робити далі. Та, якщо будуть питання — будь ласка, питайте у коментарях.

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі