Запитання для проведення зустрічей 1×1

1×1 зустрічі — це регулярні зустрічі між керівником та підлеглим, які проводяться без сторонніх осіб. Вони дають можливість обговорити важливі питання, які не можна обговорити в загальному чаті або на зустрічі команди.

ПРОПОНУЮ ЗБІРНИК ЗАПИТАНЬ, ЯКІ МОЖНА ВИКОРИСТОВУВАТИ В РІЗНИХ СИТУАЦІЯХ ПРИ ПРОВЕДЕННІ ЗУСТРІЧЕЙ 1×1

1) Загальні питання. Ці питання можна поставити на будь-якій зустрічі 1×1. Вони допоможуть почати розмову і дізнатися про справи у співробітника.

  • Як справи? Як пройшов минулий тиждень/місяць?
  • Про що б ти хотів сьогодні поговорити?
  • Минулого разу, коли ми спілкувалися, ти сказав, що були труднощі з X. Щось змінилося?
  • Як сьогоднішній день проходить, багато задач треба закрити?

2) Перший 1×1 з новим співробітником. Запитання допоможуть дізнатися про нового співробітника і його очікування від роботи в компанії.

  • Розкажи про себе.
  • Які твої професійні цілі?
  • Чого очікуєш від мене?
  • Давай поговоримо про нашу команду та про те, як ми працюємо разом.
  • Проговоримо про те як і чому ми будемо проводити зустрічі 1:1.
  • Є якісь теми чи пропозиції, про що ще хотілося б поговорити?

3) Запитання про ріст та розвиток.

Питання допоможуть вам зрозуміти, чого хоче досягти співробітник у своїй кар’єрі, і як ви можете йому в цьому допомогти.

  • Над якими проектами ти б хотів працювати?
  • Які ставиш собі цілі в найближчі 6-12 місяців?
  • Є люди, в нашій компанії, з якими хотілося б працювати над проектом? Хто це і чому саме з ними?
  • Які навички хотілося б в собі покращити? Для чого вони тобі потрібні?
  • Як я можу допомогти тобі в розвитку твоїх навичок?
  • Ти відчуваєш, що твої поточні обов’язки відповідають твоїм майбутнім цілям?

4) Запитання для оцінки мотивації та задоволеності. Даний список допоможе зрозуміти, чи задоволений співробітник роботою, чи мотивований він на досягнення успіхів і т.д.

  • За шкалою від 1 до 10, оціни наскільки ти задоволений своєю поточною роботою та обов’язками.
  • Чи відчуваєш, що своєю роботою робиш позитивний внесок у компанію?
  • Як вважаєш, у тебе правильний баланс між роботою та особистим життям? Якщо ні, то чому і що я можу зробити, щоб це покращити?
  • Тебе надихають твої наставники? Хто саме надихає?
  • Яка частина твоєї роботи додає тобі найбільшої енергії та мотивації?

5) Питання про корпоративну культуру в компанії. Ці питання допоможуть зрозуміти, чи комфортно співробітнику працювати в компанії, чи відповідає корпоративна культура його цінностям.

  • Що тобі подобається в нашій компанії? Чому саме це?
  • Як тобі колектив в цілому? В тебе є друзі?
  • Чи є якісь аспекти в компанії, які б хотілося би змінити і чому?
  • Ти відчуваєш себе частиною команди?
  • Тобі важливі тім білдінги? Які саме, якщо важливі?
  • Ти відчуваєш підтримку з боку команди, твого керівника, компанії? Розкажи в чому це проявляється

Загалом, ці питання можна використовувати як оснОву для підготовки до зустрічей 1×1 з вашими співробітниками.

Однак, важливо пам’ятати, що кожна зустріч має бути індивідуальною і треба орієнтуватися на конкретні потреби співробітника.

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному4
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Бесполезным хрюшам (точнее даже вредным) и чуть менее вредным (ура, хотябы бесполезным) манагерам нужно делать имитацию бурной деятельности — вот они и забивают себе график всеми этими митингами. Открой календарь и убедись — кроме вечных совещаний эти прилипалы ничем не заняты. Самое смешное оказывается позже, когда спустя год таких 1 ту 1 уже все на галере поняли, что эти манагеры и хрюши им ничем не могут помочь. Они ни на что не влияют вообще. От слова совсем. Молодежь по глупости еще обращается к ним, расказывают про свои проблемы, предлагают решения, ждут чего-то, но как правило только хуже себе делают. Гребцы со стажем просто помалкивают.
Ну а в перерывах между бесполезными совещаниями такие прилипалы строчат статьи про совещания

one2one цесаме тупе й безглузде що можна було придумати. Тупі питання і такі самі відмазки ні про шо у відповідь.
І тільки одна думка вголові: «шкоріш би ця фігня скінчилась».
Якщо співробітнику щось не подобається він це сам скаже без всяких онеТуОне ))
Або не скаже, а тупо звалить.
Але манагерам треба теж на щось трекати свій час.

P.S. на питання «чи є в тебе друзі?» сама правильна відповідь: " вас то не повинно ##ать взагалі". Таких манагерів яким нема чим занятись треба гнать геть.

one2one цесаме тупе й безглузде що можна було придумати

Та ні чого ж. Дуже багато бєдолаг, які **роками** намагаються отримати значне підвищення, виконують якість перформанс плани. Якби не було б 1:1, то вони б спітляли значно раніше. Тобто для компанії, як зазначила пані ТС, це є дієвим перевіреним часом інструментом. Це як зворотній звʼязок з теорії автоматичного керування та health check

Ох ти ж йой. ПЄрформАнс план. Це напевно найбільший розводняк яким користуютьмя по сей день. Це така собі астральна морковка спереду. Ти давай вджобуй і овертайм зараз, ами може тебе по плечі похлопаєм і скажем який ти (лошара) молодець.

Дармоїдам-менеджерам треба кудись списувати свої години. Тому й придумають — ван ту вани з усіма, репорти, ітд.
Раніше інженери могли «проголосувати ногами», а зараз все більше «дичини в процесах» вилазить бо нема механізму протидії.

Я саме про це — знецінення і маніпуляції. Основа нашого «менеджменту».

В тебе є друзі?

варінти відповіді:
— нема
— бухаю з девопсом Мішою
— мене мій кєнт тімлід Вася влаштував сюди, з ним і дружу
— всі класні, зі всіма дружу [фальшива посмішка]

Судячи з ваших відповідей, то під ваш 1×1 я би підібрала інші запитання

перше — запитання для виявлення вашого загального стану.
друге — запитання про виявлення причин незадоволеності вашим життям, та як вони впливають на роботу.
третє — питання, для виявлення того який ви колега, на вашу думку і чи легко/просто з вами спілкуватися тим, хто вас оточує

Кожна людина — індивідуальна, і запитання до зустрічі 1×1 підбираються індивідуально

Тобто, якщо б я був вашим співробітником, ви б мене почали розколупувати на 1-1.
Других методів не вигадали?
Я вам допоможу. Скільки днів у вас відпустка?

Йой, недільна зустріч двох йокодзун, ліл :-)

А якщо виявиться що в пана проблеми через недостачу сексуальної активності то що будете робити?

Коли людина чогось не знає, не бачила, не чула.. то перша захисна реакція мозку це супротив «ні, так не може бути, менеджери г*вно і нічого не роблять... тільки втратять гроші на фігню»
Як приклад, оці всі коментарі які тут насипані, як під копірку.

Інша захисна реакція мозку, це поржати/погнати, як ви написали і пару постів під вашим. ЦЯ РЕАКЦІЯ НОРМАЛЬНА, так мозок влаштований, він хоче людину захистити від того, про що не знає, з чим не стикався до сих пір.

От на місці вашого менеджера, я би з вами на РЕГУЛЯРНИХ 1×1 працювала, щоб вам (і всім, хто з подібними коментами) допомогти зняти ваш «фільтр вхідних смс».
Через цей фільтр ви пропускаєте вхідну для вас інформацію, прокручуєте в голові досвід минулого (схоже від не дуже позитивний) і ставите лейб на цю інфу, що вона суперечить тому що ви знаєте. Як результат, ви її відсікаєте, навіть не розібравшись що воно таке.

Наведу приклад, як це афектить на вашу роботу (особисте життя також). Я не знаю вашу посаду, хай буде розробник з досвідом 10 років. До вас прибігає джун і каже про якийсь супер ефективний фреймворк, який з’явився ось недавно, і розказує вам про це. Ви пропускаєте його текст, через фільтр, який у вас в голові; не даєте мозку прийняти нову інформацію; відправляєте джуна з його ідеєю.
Але насправді, ви не знаєте на 100% про ефективність того фреймворку.

Ваш мозок захистив вас від тієї інфи. То він так влаштований, він не любить напрягатися.

Якось так)

Було би гуд, щоб ще й коментар, прочитали всі хто під постом написав тексту; відслідкували реакцію свого мозку, як він себе веде; і подумали, чи це Ок, не приймати нове, чи не дуже і треба з цим щось робити

От на місці вашого менеджера, я би з вами на РЕГУЛЯРНИХ 1×1 працювала, щоб вам (і всім, хто з подібними коментами) допомогти зняти ваш «фільтр вхідних смс».

Якби мені мій менеджер почав полоскати мозок дичиною з пунктів 3-5 — я би підняв це питання на skip-level meeting з його менеджером.

От на місці вашого менеджера, я би з вами на РЕГУЛЯРНИХ 1×1 працювала, щоб вам (і всім, хто з подібними коментами) допомогти зняти ваш «фільтр вхідних смс».

У вас в компанії є взагалі люди 30+?
В мене сладається враження, що ви працювали тільки з молодими людьми або не сильно впевненими в собі світчерами і тому думаєте, що це дуже круто когось залякувати і ламати в персональних бесідах.
Це не круто, це кінчений підхід.

Пост у мене на сторінці (від 20.04), про те як працює наш мозок.
www.linkedin.com/in/tatiana-dorosh

І про те, що всі негативні коменти — це нормально. Не тільки тут, під статтею, а взагалі.

Питання тільки в тому, кому так Ок, а кому ні, і він готовий з цим щось робити

друге — запитання про виявлення причин незадоволеності вашим життям

А чого ви подумали що якщо він бухає з Мішою — він незадоволений життям? Він може бухає і на 200% задоволений :D

Іноді банан — просто банан © Анекдот про Зігмунда Фройда

В такому разі Вам запитання: звідки Ви берете інформацію про людину, на підставі якої Ви підбираєте запитання до зустрічі?

Щось якось багато запитань, коли по факту треба обсудити два головних момента. Керівник пояснює підлеглому — що він робив вірно і що він робив не вірно.

Так а це на вибір запитання, всі одразу не можна) Коли ПМ бачить що співробітник втрачає мотивацію, чи з настроєм щось не так — це 1×1 на тему про мотивацію. Одна зустріч 30-40 хв (я і по годині проходжу, коли людині то треба) — це одна тема, наприклад про мотивацію.

Коли новенький співробітник прийшов у колектив, там інші запитання. Більш загальні, про колектив, про те як співробітник себе почуває, чи подружився з кимось і т.д

Коли людина біжить вперед, досягає цілей — там головна тема 1×1 про ріст, цілі, розвиток. Може людині тех.наставника треба.

Все залежить від того, де співробітник сьогодні і що йому треба. Під цю потребу всі запитання до 1×1 треба підбирати.

І дякую вам за коментар!

Треба розбиратися що мотивує людину. У кожного ж щось своє

Співробітнику інтраверту треба менше уваги і запитань. Екстраверти балакучі, вони хочуть виговарюватися, з ними треба детальніше та більше працювати. Теж треба щоб ПМ враховував.

Кожна людина індивідуальна, то ж під неї і підбираються запитання

Ти мій раб, я твій хозяїн? Ми ж не в радянській армії.
У кожного є свої проблеми, потреби. А що він робить не так, я йому і так одразу якось акуратно прокомунікую.
Процес рекрутинга дорогий і я поки не зустрічав людей, яких легко замінити.

В раба не буває зарплатні. В цілому то 1 on 1 як і PDP скажімо і взагалі постановка планів і т.д. це один з інструментів керівника. Хто їм не користується — ну тоді і дивується, що раптом в нього хтось йде в сусідню контору на +500. Так само хто не спілкується з керівником чи не знайшов рапорт — дивується коли його скорочують або винаймають йому нового начальника, як відділок в якому він/вона працювали став зростати. (І перше і друге від початку могло бути бізнес стратегією і закладено в бізнес модель, кадрову політику тощо).
Інша справа, що багато де може не бути принципу єдино началля як такого, тому і цей інструмент має не повний сенс. Умовно керують робочім колективом одні люди, а зарплатню платять інші, що типова ситуація для аутстафінгу. З цим нічого не поробити, така структура керування відповідає потребам бізнесу. Як на мене в Україні цей інструмент більше схожий на західний спектакль та культ Карго, десь із Америки сказали запровадити, бо є якись розумний стандарт (він і справді розумний), який консалтери з фондової біржі наполегливо рекомендували ввести задоя отримання різних сертифікатів якості тощо, разом із куплю усього типу тренінгів з кібербезпеки для секретарок та клерків, які обов’язково мають проходити усі включно з ІТ спеціалістами раз на пів року. От і ввели «для галочки» фактично нікого не навчивши, що воно і для чого воно потрібно та як цим користатись. А по ланцюжку розповсюджилось по усіх компаніях по меньше.
Якщо вам справді цікаво — що то за інструмент, та як ним користатись Стратоплан має детальне пояснення, з адаптацією під наші ринки.

В моїм минулій сфері та компаніях де я працювала, ці інструменти вже років 20 як ефективно працюють, скорочують показники текучки кадрів та підвищують мотивацію людям. По всім коментарям, які як один схожі, я бачу що українське айті не те, що не готово до подібного, тут навіть розуміння немає про що я пишу..

Я рада, в мене точно робота на багато років вперед буде. То ж, вдачна вам за коментар!

Багато хто знає вже. Справа в тому — що частіше за усе те, що вищій менеджмент вимагає, десь вже середній просто не хоче впроваджувати. Вони вивчали іншу систему управління, там де скажімо кадровий резерв, рекомендації від комсомолу, поручаються два члени партії, добре виглядає, сімейний/на , «положительний» (тобто не бухає і не дебоширить, повторюе як папуга політику партії) і т.п. Або методи з базару 90-х «щоб у нас усе було і нам за це нічого не було», «хочешь жить умей вертеться», «не подмажешь не поедешь» тощо. Іншу вони просто не хочуть впроваджувати, хоча можуть навіть на цій системі знатись — тому вирішили її імітувати.
Хоча з других систем, теж є що взяти і чому навчитись, там далеко не усе не правильно просто тому, що це не система із США або Японії. Тим більше що система Рокфелера з США це чиста комбінація КПСС та форсовщіків одночасно.

От сил вже немає це читати!
Ваша попередня компанія була 10к+, нинішня 11-50 працівників.
В великих компаніях люблять регламентувати комунікацію, тому що там важливо вибудувати універсальну ефективну вертикаль. Менеджер завжди правий, він може булити будь-кого знизу.
Навіщо переносити це догматичне корпоративне лайно в маленьку компанію, я не розумію. Бо не бачили, як працюють по іншому? То запитайте колег з таких самих компаній про їх досвід. Поспілкуйтеся зі своїми розробниками. Не з позиції начальника, просто на кухні чи на перекурі. Багато цікавого дізнаєтесь.

Те як ви бачити проведення 1×1 і я, воно різне. В нашій компанії ми впроваджуємо все, щоб кожна людина була почута та її ідея врахована, якщо це можливо. Для того щоб людям було комфортно працювати на скільки це реально з боку компанії, і щоб в них віддача була найвища.

Схоже, що ви працюєте в компанії, де всі менеджери біг боси, вони не вміють бути лідерами і не розуміють що це. В них авторитарний стиль управління, з невеликою повагою до людей. Вони не знають як може буде інакше, всім ітак норм. Підозрюю що ви працюєте роками без відпустки, бо вашим менеджерам на нас все одно.

Я пишу зовсім про інший підхід.

Тобто у вашій компанії уміють бути лідерами, але їм треба 1-1 по графіку зі заздалегідь розписаними питаннями типу «чи у тебе є друзі?».
Рівень лідерства «Мама сказала гроші в бідончику»

Ну і звичайно, всі навколо праюють в неправильних компаніях з неправильними 1-1, лише ви д’Артаняни і все у вас збс.

Про свою компанію писала як приклад, таких компаній купа.

Я пишу про те, що буває по іншому)

Ви запізнилися.
В укр айті історій про «ми тут родина», «людина в комранію, а не на проект» та іншого булшіта вже наїлися.

А можна просто проводити 1-1 коли є якась тема для обговорення?
Бажано також щоб співробітник дізнався про цю тему не на 1-1, а раніше. Ну щоб менше стресу.
Ще краще, якщо б менеджери брали участь у роботі команд. Бачили бійців, так би мовити. А не створювали картинку на основі докладів стукачів на 1-1-ах.

Так, звісно) Співробітник заздалегідь отримує список питань до обговорення. Я в статті ними і поділилася, щоб колеги користувалися.

Наприклад перед оцінювання співробітника у тех.ліда, ПМ-ський 1×1 полягає в тому, що ми працюємо над цілями співробітника: 1) складаємо список що співробітник досяг за певний період часу; 2) обговорюємо досягнення 3) далі прописуємо які він бачить цілі для себе. Це година активної роботи.

По ваших та інших подібних коментарях, я прямо бачу нішу куди розвиватися і чим допомагати колегам. Дякую за ваш коментар!

Це все звучить як співбесіда або допит.
Поясню чому:
1) «список запитань» це формат інтерв’ю. Достатньо одного питання. Далі в ході розмови можуть з’явитися інші
2) «обговорення досягнень» це зайвий тиск. Треба обговорювати речі, які з цих досягнень випливають: премія, підвищення, новий проект, нова роль і т.д.
3) цілі ті самі, що і у компанії, ви їх маєте знати і без 1-1. Якщо маєте на увазі особисті: більша ЗП, вища посада, цікавіша робота, вивчення нових технологій в 99% випадках. Знаючи ці відповіді, ви зекономите собі багато годин активної роботи, а своїм колегам нерви.

Що я б хотів почути на 1-1:
1) плани компанії: нові проекти, нові клієнти, орг зміни
2) фідбек про себе
3) нову ЗП, роль, бенефіти

Так, вірно. По ходу одного запитання, зявляються інші ніхто наперед не може продумати як піде хід розмови. Список є як орієнтир, без нього нерезультативна бесіда буде, просто буде — «про поговорити»

1) А для чого наприклад співробітнику розказувати про нову ЗП чи роль, якщо у нього мотивація просіла, наприклад на фоні війни та стресу? В цьому випадку треба розібратися що не так, як можна допомогти людині, чи як людину направити. Для цього треба певний 1×1 з запитаннями про цю ситуацію.

2) Плани компанії: нові проекти, нові клієнти, орг зміни — це не про 1×1, це про інший мітинг, який має бути регулярним і для всіх співробітників. Такий мітинг, де СЕО чи хтось головний його веде. У нас в компанії він і проводиться. А 1×1 це суто про співробітника, про його задоволеність роботою, його проблеми і т.п.

3) Фідбек про себе — так, це про 1×1, як ПМ-ський, там і 1×1 з тім або тех лідом. До речі, якраз на 1×1 ПМ може і запитувати, чи треба людині тех фідбек, а може треба тех наставник чи тех цілі допомогти сформувати.

З кінця...

Технічний фідбек дається публічно. Техлід не бог, його думка має валідуватися іншими членами команди.

Плани, які можуть стосуваться безпосередньо людини/команди. На СЕО мітингах люди сплять зазвичай. Лінійний чи ПМ має інколи спускати таку інформацію на низ і побачити реакцію на неї.

Якщо людина просідає, не треба додавати їй стресу 1-1-ми. Перевірте завантаженість, це не важко зробити відвідавшии декілька стендапів чи один планінг чи заглянувши в джиру.
Скільки у вас відпусток, до речі?

Чому 1×1 додає стресу? Схоже ми говоримо про різні процеси)

Коли в компанії відкрита атмосфера всередині, люди діляться думками, знають що їх можуть вислухати, почути та допомогти. Тоді 1×1 мітинг навпаки їм допомагає.

Коли людей пресують, вони сидять на 1×1 як на співбесіді та стресують- тоді взагалі краще такі дзвінки не робити.

Мітинги про які я пишу, мають допомагати людям всередині компанії рости, розвиватися, отримувати фідбек, підвищувати настрій та мотивацію. Бо люди — це найбільша цінність, все інше — потім.
А ПМ то перша людина яка має бути зацікавлена у таких зустрічах, оскільки від ПМ-ма залежить перформенс команди. От для ПМ-ів які це розуміють — моя стаття з питаннями, які можна використовувати

відкрита атмосфера всередині

1-1 це закритий мітинг.

моя стаття з питаннями, які можна використовувати

Скоріше про питання, які не варто задавати. Чого варте тільки «В тебе є друзі?». Це мама питає в школяра? «Ти відчуваєш себе частиною команди?» — це що взагалі? Після такого питання я піду заспокійливі пити і шукати нову роботу.

Будь яка думка має право на існування. Дякую вам за фідбек

Закритий мітинг та відкрита атмосфера в команді — це різні речі) Але, дякую за зворотній звязок

Я вважаю, що хороші фібдеки давати публічно це хороша практика. Негативні/розвиваючі — краще наодинці, якраз на 1×1, якщо їх давати публічно — то це може призвести до демотивації працівника.

Ми все ще говоримо про технічний фідбек?
Будь-які технічні питання не повинні вирішуватися за кулісами, крапка.

Якщо ви публічно розкажете джуніору що він 3й місяць баги робить, і осоромите його перед командою. Не впевнена що це позитивно вплине на його мотивацію, і на атмосферу в цілому у колективі

На 1-1 ти не можеш ні до кого апелювати. Це тиранічний підхід.
Обговорюються не персональні речі. Джуніор не прийшов п’яним.
Якщо лід йому робить розбір без свідків, він можливо не так впевнений в своїй правоті.

Друге діло коли використати персональний дзвінок для допомоги. Пройтися по коду, пояснити щось, подебажити разом.

А так запресує якийсь горе-сіньйор новенького без зайвих очей, а потім той звільняється, ніхто не розуміє чому.

Ось, тому треба вчити сіньйорів проводити 1×1 так, щоб навіть якщо все погано — людина могла зробити висновки, що вчити і куди рухатися.

Будь який фідбек від ПМ, HR, ліда, СЕО він має бути конструктивним і заояжаючим співробітника на рух вперед. Але ніяк не демотивуючим

Ну от сео обізвав всіх офшором і натякнув про скорочення витрат.
Інженери занепокоїлися..

На якій стороні ефективний менеджер — погонщик

А чому ви в таких компаніях працюєте? Змініть компанію, ідіть туди де до людей ставляться гідним чином

Єто фсьо очінь сложна ))
Простіше запитувати ким ви себе бачите через мульйон років

Я б не хотів іти на такий 1 1
Таку фігню в нас робив один індус.
Начальник мого начальника.
Після того як мій начальник зловив від нього інсульт.
Спустився до нас

Коли атмосфера вже така, аля тюрма — де хтось і на когось стучить куму — тобто керівники не довіряють співробітникам і навпаки ви точно працюєте не в тому місці. Це як зазначав Тіньков (окремо підкреслюючи, що коли він намагався вести справи в Україні то в нас ці проблеми ще більше розповсюджені ніж в федерації). Дві найбільших проблеми нашого бізнесу це не розуміння принципу Гарвадської школи бізнесу Win-Win як такого (в нас навпаки базарні принципи, «Без лоха жизнь плоха», "Не подмажеш не поедеш і т.д.) і відсутність горизонту планування.

А потім — отримати : вибачте ми тебе тримали на бенчі x місяців, проектів нема. Ти сам повинен розуміти криза і все таке....

Не для тої цілі 1×1 придумані

Так само як і ти можеш піти, коли захочеш. Якщо все в рамках контракту, то які питання

Cамі розумієте в конторі на розі зарплатня x2, а я тут приплив через Тису ...

Мои регулярные 1-2-1 :

1) с hr компании (назначет встречу раз в пару лет, вопросы задает такого же уровня банальщины, как и в статье, потом надолго исчезает)
2) с индивидуальным менеджером (раз в полгода, в основном интересуется, не хочу ли я подписаться на неоплачивыемые допактивности или пройти ассесмент на повышение грейда)
3) с hr компании на аккаунте (раз в полгода, такая же чушь как и в топике, но тщательно записывает ответы)
4) c линейным менеджером на проекте (раз в полтора месяца, чудесная женщина, говорим о погоде и природе)
5) еще с одним линейным менеджером, который сам менеджер предыдущего (раз в квартал, этот вообще не знает, о чем со мной говорить)

Я догадываюсь, что кто-то обязал всех этих людей устраивать со мной эти бесполезные встречи, выдавливать из себя вопросы, возможно, писать по результатам отчеты. Все это чушь и трата времени

Повезло. Мои уантуаны как правило про сокращения с проекта.

Це печально, як на мене. Головна мета цих зустрічей зовсім інша, мені дуже жаль коли керівники, HR і т.д. такі штуки не розуміють і роблять все для галочки.

Приходьте до нас) У нас в компанії я ввела 1-2-1 регулярними (раз в 1.5-2 міс), записую весь фідбек співробітників, доношу до керівництва пропозиції від співробітників, беру собі до уваги все що сама можу покращити.

У нас це ніяка не трата часу. навпаки — інвестиція у співробітника та компанію.

Напрягли потому что модно, куль Карго как он есть. Где то в Маски Шоу был епизод когда мужик ведёт соху стоя при этом за трактором, а сам трактор в тоже время тянут бурлаки канатами.
В общем как у том анекдоте когда грузин сразу же разбил новую Волгу о ближайший столб : «Мандарин продал, машина купил, права купил — Ездить не купил!».

Підписатись на коментарі