День Донора в ІТ-компанії: досвід проведення спільних виїздних донацій
День Донора в ІТ-компанії: досвід TechMagic та поради для проведення спільної донації
В умовах повномасштабної війни донорство крові — це ще один спосіб долучитись до допомоги військовим та цивільним. Ваша кров може стати рятівною для тих, хто опинився у скрутній медичній ситуації, допомогти в порятунку життя, підтримати тих, хто потребує трансфузії крові в боротьбі з хворобами та травмами. Крім того, бути донором — це можливість відчувати себе частиною великої гуманітарної мережі.
Традиційно кров можна здати у центрах крові, лікарнях, амбулаторіях та спеціалізованих мобільних пунктах. Проте, в останні роки популярності набуває практика здачі крові в офісі. Такий формат має перевагу в зручності, адже працівники можуть здати кров без додаткового відвідування медичних закладів, а також з мінімальним зрушенням у робочому графіку.
Це доступно завдяки спеціальним виїзним мобільним бригадам, які організовуються компаніями або урядовими структурами. Однією з важливих умов з боку компанії/структури є достатня кількість людей, щоб цей виїзд був можливим. І доволі часто ІТ-компанії саме через кількісний поріг донорів не можуть долучитись здачі крові. Та ми у TechMagic знайшли рішення — колаборація компаній. Хочемо поділитись власним досвідом як це рішення працює і чому варто спробувати такий формат.
У березні TechMagic вчетверте провела корпоративний День донора в рамках проєкту «Незламність в нашій крові». На наше запрошення у львівський офіс компанії приїхала медична бригада Львівського обласного центру крові та громадська організація «Агенти крові», з якими співпрацюємо від старту акції.
Здача крові відбувається у ранкові години — з 9 до 12:00. Цей час найкраще підходить організму для донації, а також досить зручний, бо не перериває робочі плани. Відновившись можна повернутись до виконання поточних задач.
Медична виїзна бригада привозить усю необхідну техніку для донації, яку ми розміщуємо в наших мітинг румах, які ми звільняємо за день до цього та готуємо до проведення події. Також безпосередньо перед забором крові медичні фахівці роблять аналіз крові, перевіряють артеріальний тиск та уточнюють дотримання рекомендацій донора. Всі підготовчі процеси обов’язково проходять в стерильних умовах, для кожного передбачена наявність бахіл. Волонтери ГО «Агентів крові» також допомагають організовувати процес — відповідають на запитання, консультують донорів та розповідають про важливість культури донорства.
Весь процес реєстрації охочих здати кров з інших компаній організовуємо через HR. Вони збирають реєстрації у своїх компаніях, а далі формуємо загальний список та прописуємо часову почерговість здачі для кожної компанії. Це дозволяє оптимізувати роботу мобільної бригади та не створювати тривале очікування для донорів. Опісля для них також готуємо легкий перекус та зону відпочинку, щоб кожен зміг якнайшвидше відновитись після здачі.
5 основних етапів в організації корпоративного Дня донора:
- Реєстрація ІТ-спеціалістів, контакти з компаніями-партнерами.
- Контактуємо з донорами за день до події, підтверджуємо їхню присутність, готуємо офіс.
- В день події зранку допомагаємо медичній бригаді з технікою та допуском до здачі.
- Зустрічаємо та реєструємо донорів, пригощаємо солодким чаєм і відправляємо на донацію.
- Після здачі крові обов’язково пропонуємо відпочинок, пригощаємо на кейтерингу. Також маємо традицію віддячувати донорам за їхню сміливість пам’ятними подарунками.
Цього разу ініціативу донорства крові підтримали 6 компаній-партнерів: Leobit, MyCubes, Softsonix, devspitarion, CodeGeeks, BartSolutions. Саме завдяки нашим спільним зусиллям донорами стали 39 ІТ-спеціалістів, кров яких врятує понад 100 життів. Серед них більшість здала кров вперше, але також були й ті, хто вже вчетверте підтримав «Незламність у нас в крові». Кожного разу кількість охочих допомогти тільки зростає, а відповідно і кількість врятованих життів, адже кров одного донора може зберегти три життя.
" Ми долучаємось, тому що це важливо. «Агенти крові» разом із компанією TechMagic створили чудову можливість для кожного охочого — бути корисним за мінімальних зусиль. І це дійсно так. Ризик бачу один — втратити чудову нагоду допомогти нашим військовим у ще один спосіб, якщо ви досі не долучились", — Ксенія Цвікілевич, Сhief human resources officer у SoftSonix.
" Соціальна відповідальність є важливою складовою діяльності Леобіту та леобітівців. Ми віримо, що добрі вчинки можуть змінювати світ на краще. Саме тому наші співробітники вже вкотре підтримують проєкт донорства крові. Маленький крок, що може допомогти одужати чи навіть врятувати життя. Приєднуйтесь до донорства крові й ви", — Aнастасія Грига, HR Marketing Specialist у Leobit
Виїзні дні донора — не просто благодійна ініціатива, вони є важливою складовою вашої соціальної, корпоративної та національної відповідальності. Ми закликаємо інших ставати амбасадорами донорства крові й допомагати Україні не лише фінансово. Також, залучайте своїх рідних та друзів, адже так ми врятуємо ще більше життів.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів