LinkedIn-амбасадори та трансформація бренду. Що треба знати бізнесам?
У світі, де успіх бізнесу визначається не лише якістю продукту, а і його присутністю в соціальних мережах, LinkedIn стає надзвичайно важливим інструментом для компаній. Тут вони можуть не лише показати свої досягнення, а й побудувати сильний бренд.
LinkedIn-амбасадори відіграють ключову роль у цьому процесі. Kharkiv IT Cluster разом з експертками ІТ-компанії Intellias дослідили, як сила колективного голосу амбасадорів здатна покращити імідж компанії та зміцнити бренд роботодавця.
Чому варто просувати бренд через LinkedIn?
«Головний інсайт, від якого варто відштовхуватись: люди довіряють людям більше, ніж брендам. Тому ми вирішили, що треба залучити наших колег до промо бренду роботодавця», — говорить Олександра Крупко з Intellias.
Причини вибору LinkedIn пояснюються його провідним статусом в галузі професійного нетворкінгу та рекрутингу. Тут більше мільярда людей з усього світу шукають можливості для кар’єрного зростання. Тут щосекунди формуються нові зв’язки та укладаються угоди. Це робить цю платформу найбільш живою та активною.
У 2022 році залученість на платформі зросла на 22%, що ще раз підтверджує її важливість для сучасного світу бізнесу та професійного розвитку. І вже кілька років поспіль LinkedIn користується репутацією соціальної мережі з найбільшою довірою серед користувачів.
Як зміцнити бренд компанії завдяки LinkedIn амбасадорам?
LinkedIn Ambassadors Program — це маркетингова ініціатива, створена для досягнення двох цілей: допомога в побудові персонального бренду і зміцнення бренду роботодавця. Амбасадорами в ній виступають люди, які працюють у компанії та зацікавлені в її розвитку. Вони діляться її досягненнями зі своєю мережею.
Процес побудови ком’юніті амбасадорів відбувається в три етапи: підготовка, пілотна версія і глобальна програма. На першому важливо визначились із цілями та планом програми, підготувати відповідні матеріали, список учасників і платформу для зв’язку.
«Запускаючи програму, ми почали з пілотної версії, тому нам важливо було залучити людей, які вже активні в LinkedIn, які потенційно зацікавлені. Тож ми проаналізували LinkedIn-сторінки наших активних колег і вже напряму контактували з ними», — говорить Олександра Крупко з Intellias.
Пілотна версія — це той тестовий період, за який ви можете спробувати різні активності та механіки. На цьому етапі важливо провести кілька зустрічей з учасниками, розповісти про програму, визначити спільні цілі та обговорити очікування. Далі — реалізація плану та аналіз результатів. Підкорегувавши програму, можна запускати її глобальну версію на всю компанію.
Перевагами участі для амбасадорів є розвиток особистого бренду, доступ до ексклюзивних івентів та ресурсів компанії, відзнаки та винагороди.
Амбасадори програми виступають важливим каналом поширення інформації про компанію. Однак, основним фактором успіху програми є бажання кожного учасника розвивати свої навички та особистий бренд.
Практичні кейси Intellias
Intellias вирішили запустити адвокаційну програму амбасадорів, коли почали розширюватися географічно. Для своїх учасників вони створили бібліотеку з візуалами, навчальні вебінари і організовують регулярні мітапи. На зустрічах вони діляться статистикою, обмінюються фідбеком, інсайтами процесу і нагороджують найактивніших колег.
«Коли ми запускали програму, до нас приєдналося 30 учасників, зараз це вже 55, і я впевнена, ця цифра буде зростати», — ділиться Олександра Крупко з Intellias.
Як працювати з LinkedIn?
Візуальний контент підвищує рівень залучення користувачів до вашого профілю. Однак, лише 5% користувачів створюють власний унікальний контент для LinkedIn. Як це робити правильно? Головне — стабільність та комплексний стратегічний підхід.
LinkedIn цінує автентичність. Важливо уникати перенасичення програми корпоративними новинами і зосередитися на особистому досвіді. Контент, який ви публікуєте, має посилювати ваш бренд, підкреслювати вашу експертизу. Тому під час створення дописів, запитуйте в себе: чому людина має додати вас до мережі контактів?
Розкрийте свої сильні сторони перед аудиторією за допомогою публікацій. Взаємодійте з нею: використовуйте хештеги, позначайте людей, заохочуйте читачів висловити думку і реагуйте на кожен коментар до публікації.
Отже, в сучасному цифровому світі LinkedIn стає не лише платформою для пошуку роботи, але й потужним інструментом для розвитку бренду роботодавця. А спільнота амбасадорів допоможе здійснити значний прорив на ринку.
Прагнете розширити культуру компанії? Ставайте членом прогресивного ком’юніті Kharkiv IT Cluster і виводьте бізнес на новий рівень!
8 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів