LinkedIn-амбасадори та трансформація бренду. Що треба знати бізнесам?

У світі, де успіх бізнесу визначається не лише якістю продукту, а і його присутністю в соціальних мережах, LinkedIn стає надзвичайно важливим інструментом для компаній. Тут вони можуть не лише показати свої досягнення, а й побудувати сильний бренд.

LinkedIn-амбасадори відіграють ключову роль у цьому процесі. Kharkiv IT Cluster разом з експертками ІТ-компанії Intellias дослідили, як сила колективного голосу амбасадорів здатна покращити імідж компанії та зміцнити бренд роботодавця.

Чому варто просувати бренд через LinkedIn?

«Головний інсайт, від якого варто відштовхуватись: люди довіряють людям більше, ніж брендам. Тому ми вирішили, що треба залучити наших колег до промо бренду роботодавця», — говорить Олександра Крупко з Intellias.

Причини вибору LinkedIn пояснюються його провідним статусом в галузі професійного нетворкінгу та рекрутингу. Тут більше мільярда людей з усього світу шукають можливості для кар’єрного зростання. Тут щосекунди формуються нові зв’язки та укладаються угоди. Це робить цю платформу найбільш живою та активною.

У 2022 році залученість на платформі зросла на 22%, що ще раз підтверджує її важливість для сучасного світу бізнесу та професійного розвитку. І вже кілька років поспіль LinkedIn користується репутацією соціальної мережі з найбільшою довірою серед користувачів.

Як зміцнити бренд компанії завдяки LinkedIn амбасадорам?

LinkedIn Ambassadors Program — це маркетингова ініціатива, створена для досягнення двох цілей: допомога в побудові персонального бренду і зміцнення бренду роботодавця. Амбасадорами в ній виступають люди, які працюють у компанії та зацікавлені в її розвитку. Вони діляться її досягненнями зі своєю мережею.

Процес побудови ком’юніті амбасадорів відбувається в три етапи: підготовка, пілотна версія і глобальна програма. На першому важливо визначились із цілями та планом програми, підготувати відповідні матеріали, список учасників і платформу для зв’язку.

«Запускаючи програму, ми почали з пілотної версії, тому нам важливо було залучити людей, які вже активні в LinkedIn, які потенційно зацікавлені. Тож ми проаналізували LinkedIn-сторінки наших активних колег і вже напряму контактували з ними», — говорить Олександра Крупко з Intellias.

Пілотна версія  це той тестовий період, за який ви можете спробувати різні активності та механіки. На цьому етапі важливо провести кілька зустрічей з учасниками, розповісти про програму, визначити спільні цілі та обговорити очікування. Далі — реалізація плану та аналіз результатів. Підкорегувавши програму, можна запускати її глобальну версію на всю компанію.

Перевагами участі для амбасадорів є розвиток особистого бренду, доступ до ексклюзивних івентів та ресурсів компанії, відзнаки та винагороди.

Амбасадори програми виступають важливим каналом поширення інформації про компанію. Однак, основним фактором успіху програми є бажання кожного учасника розвивати свої навички та особистий бренд.

Практичні кейси Intellias

Intellias вирішили запустити адвокаційну програму амбасадорів, коли почали розширюватися географічно. Для своїх учасників вони створили бібліотеку з візуалами, навчальні вебінари і організовують регулярні мітапи. На зустрічах вони діляться статистикою, обмінюються фідбеком, інсайтами процесу і нагороджують найактивніших колег.

«Коли ми запускали програму, до нас приєдналося 30 учасників, зараз це вже 55, і я впевнена, ця цифра буде зростати», — ділиться Олександра Крупко з Intellias.

Як працювати з LinkedIn?

Візуальний контент підвищує рівень залучення користувачів до вашого профілю. Однак, лише 5% користувачів створюють власний унікальний контент для LinkedIn. Як це робити правильно? Головне — стабільність та комплексний стратегічний підхід.

LinkedIn цінує автентичність. Важливо уникати перенасичення програми корпоративними новинами і зосередитися на особистому досвіді. Контент, який ви публікуєте, має посилювати ваш бренд, підкреслювати вашу експертизу. Тому під час створення дописів, запитуйте в себе: чому людина має додати вас до мережі контактів?

Розкрийте свої сильні сторони перед аудиторією за допомогою публікацій. Взаємодійте з нею: використовуйте хештеги, позначайте людей, заохочуйте читачів висловити думку і реагуйте на кожен коментар до публікації.

Отже, в сучасному цифровому світі LinkedIn стає не лише платформою для пошуку роботи, але й потужним інструментом для розвитку бренду роботодавця. А спільнота амбасадорів допоможе здійснити значний прорив на ринку.

Прагнете розширити культуру компанії? Ставайте членом прогресивного ком’юніті Kharkiv IT Cluster і виводьте бізнес на новий рівень!

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

LinkedIn — це кацапяча помийка. Де заправляє кацапня. Далі нема сенсу шось обговорювати.

Просто повидаляйте московитів з контактів та повідписуйтесь від фахівців, які поширюють московський контент

Українці в Україні через LinkedIn знаходять роботу у західні компанії та заробляють гроші в економіку

Українські аутсорсери так само заробляють через LinkedIn

В адекватних українців акаунти заблочили навічно ще на другому тижні вйни. А кацапні відновили усе, що було заблоковано нами.

Я регулярно щось перепубліковую в LinkedIn про московську агресію

Хай московити йдуть з LinkedIn

Не можу нічого сказати шо в тому коповнику зараз робиться. Мій акк заблокований ще в лютому 2022.

LinkedIn цінує автентичність. Важливо уникати перенасичення програми корпоративними новинами і зосередитися на особистому досвіді.

А на DOU у вас переважно усе dou.ua/users/olga-sukhorukova-content-coord/topics/ про корпоративні новини

Ви псуєте репутацію «Kharkiv IT Cluster» своїми корпоративними новинами на DOU, а потім дивуєтесь відсутності реакції в LinkedIn

Пишіть про особистий досвід, долучайте фахівців до написання технічних статей, бо ваші корпоративні новини набридли

Kharkiv IT Cluster разом з експертками ІТ-компанії Intellias дослідили, як сила колективного голосу амбасадорів здатна покращити імідж компанії та зміцнити бренд роботодавця.

Ви вирішили провести дослідження, але результати відсутні

Тексти, написані лише заради тексту, шкодять бренду роботодавця!

Є прямі контракти, там вищі винагороди, треба докласти більше зусиль для пошуку такого контракту бо відсутнє бажання оплачувати бренд роботодавця з власної винагороди

Як завжди текст занадто розтягнутий

Що в цій темі:

  • Ми знайшли людей, які вже активні в LinkedIn та спробували долучити до просування бренду роботодавця Intellias
  • Загальні рекомендації по створенню контенту в LinkedIn

Підписатись на коментарі