Як вивчати Python без доступу до інтернету й за допомогою ШІ
Усі статті, обговорення, новини про AI — в одному місці. Підписуйтеся на DOU | AI!
Привіт DOU, мене звати Сергій Труш, і я інженер комп’ютерних систем, захоплююсь вивченням Python, Data Science та темою штучного інтелекту.
Сьогодні я хочу поділитися з вами чудовою можливістю — навчатись з допомогою штучного інтелекту. Для прикладу, буду показувати як вивчати мову програмування Python, при цьому без доступу до Інтернету, за допомогою ШІ, який буде встановлений на Вашому ПК.
Де може бути корисно?
- Це розкриває низку можливостей, наприклад конфіденційність — тут лише Ви та ШІ, без третіх сторін. Якщо Ви володар бізнесу, і Ваші проєкти вимагають, щоб дані не покидали компанію — welcome;
- Можливість будь де і будь коли навчатись (навіть під час блекаутів), або просто спілкуватись з штучним інтелектом, прямо як у серіалі з
80-х років — «Лицар Доріг» (який я вибрав як обкладинку для цієї статті).
Це стає можливим завдяки поєднанні ШІ та open source.
Потрібно три ключові компоненти:
У цій статті я розповім про три проєкти, які в сумі роблять офлайн-навчання можливим, вони доступні для різних операційних систем(у тому числі і для Windows), окрім того — належать до open source спільноти, тобто безкоштовні та доступні всім:
1. Ollama:
Ollama — це проєкт, який є своєрідним інтерфейсом для вводу і виводу інформації у велику мовну модель, тобто це ПЗ слугує для обміну словами(токенами ) між людиною та ШІ.
2. LLAMA3:
LLAMA3 — це велика мовна модель від компанії META, яка була навчена на величезному наборі даних (тексту та коду). Її можна використовувати для генерування тексту, перекладу мов, написання різних видів творчого контенту та, звичайно ж, і для відповіді на ваші запитання про Python. LLAMA3 публікується під особливою ліцензією(рекомендую ознайомитись перед використанням).
3. ChatBox: