Топік для питань з фінансів
Спільното, ми створили цей топік для обговорення всіх питань, що стосуються фінансів: валюта, заборгованості, виплата зарплати, отримання коштів з-за кордону та інші теми ви можете обговорити в коментарях 👇
Спільното, ми створили цей топік для обговорення всіх питань, що стосуються фінансів: валюта, заборгованості, виплата зарплати, отримання коштів з-за кордону та інші теми ви можете обговорити в коментарях 👇
У мене є адреса polygon (matic). Для донатів інвесторів. У моєму твіторі. У моєму профілі.
Там трохи є.
А я винайшов як друкувати власні гроші. Вони назавжди будуть підписаними моїм ім_ям.
Це значить що будь-яка покупка чи продаж, що я зроблю колись, чи хтось зробить моїми грошима, може бути врахована, зарєєстрована.
Доброго дня,
Почав працювати з однією партнерською програмою, яка виплачує тільки на Paypal.
Прошу допомогти з наступними питаннями, може хтось має досвід:
1. Якщо я зареєструюся в Paypal та додам в нього картку українського банку, то чи зможу я приймати платежі?
2. Куди будуть ці платежі надходити: на картку чи на внутрішній гаманець Paypal, з якого я потім також зможу платити в онлайні?
3. Чи має бути ця картка саме в тій валюті, в якій будуть виплати по партнерській програмі?
Дякую!
пайпал дозволив українцям приймати лише некомерційні платежі.
1. ні.
2. див вище.
3. див вище.
яка виплачує тільки на Paypal
Доброго дня!
На даний момент в Україні заборонено отримання підприємницького доходу на Paypal.
Якщо компанія — партнер має можливість виплачувати дохід виключно на Paypal, то, як варіант — Вам необхідно зареєструвати бізнес в юрисдикції, в якій отримання доходу на Paypal дозволений.
Напишіть нам на telegram, допоможемо Вам з вибором юрисдикції для бізнесу згідно Ваших пріоритетів.
Доброго дня!
Я дизайнер на фрілансі, як ФОП працюю не так давно, тому ще виникають деякі питання
Замовлення зазвичай (відносно) дрібні, до $150-200 і від різних замовників, не більше п’яти штук на місяць. Чи потрібно кожному виставляти окремий інвойс? Якщо так, то як зручніше це зробити?
Друге питання, через що зручніше отримувати виплату? SWIFT перекази, чи, наприклад, Wise?
на кожен вхідний платіж потрібен інвойс.
замовникам їх можна і не слати, аби у вас вони всі були на випадок перевірки.
тут є двомовні приклади — smartfin.ua/...annya-invoisiv-v-smartfin
краще через СВІФТ,
бо існують ще незрозумілі питання щодо того, куди мають надходити ваші доходи, щоб їх офіційно декларувати.
Доброго дня!
Чи потрібно кожному виставляти окремий інвойс?
Так, обов’язково.
як зручніше це зробити?
Можна користуватись автоматичними генераторами інвойсів, наприклад,
— invoice-generator.com
— freeinvoicebuilder.com
SWIFT перекази, чи, наприклад, Wise?
По обом варіантам є свої мінуси та плюси, необхідно відштовхуватись від Ваших пріоритетів.
Комент для обговорення питання: «Хто скільки % свого чистого доходу відкладає/інвестує?»
Хочу побачити аргументи обох сторін: «Живемо лише раз, тому треба витрачати все!» vs «Треба думати про майбутнє і відкладати так багато, як тільки можливо».
Так а на що зараз витрачати? Минулого року думав купувати нову машину, а зараз взагалі із дому не виходжу і не планую)) А ось відкладати можна: якщо тут стане дійсно нестерпно, то прийдеться полями пробиратись за кордон і облаштовувати своє життя там. Тому заощадження не завадять.
Вітаю! Зіштовхнувся з проблемою і не знаю як вирішити її. Думаю, з подібною ситуацією хтось вже зустрічався.
Працюю в американській фірмі, яка перераховує зп через SWIFT на мій рахунок ФОП. При першій спробі банк-кореспондент заблокував переказ. За словами бухгалтерії — через те, що мій ФОП відкрито у Донецькій області (підконтрольна Україні територія). Я переробив ФОП на Київську область, де зараз і живу. Передав свої нові реквізити на фірму. Спробували відправити кошти ще раз — знову платіж блокується. Через місяць пробували ще раз — історія та ж сама.
У бухгалтерії сказали, що банк-кореспондент «поставив червоний прапорець» на всі перекази на мій рахунок і більше на нього не будуть пропускати платежі.
У деяких колег були подібні ситуації з блокуванням переказів, але це вирішувалось наданням додаткової інформації банку-кореспонденту нашою бухгалтерією. У моєму випадку це не спрацювало.
Для мене все це виглядає дивно. Відчуття, що мені чогось не договорюють.
Підкажіть, будь ласка, якщо у когось була схожа ситуація — чи можна це виправити і як, якщо можна?
Будь-який банк може відмовити у обслуговуванні будь-якому клієнту (навіть без пояснень). Навіть «твій» банк що зараз обслуговує рахунок ФОП може це зробити — аж до ввічливого прохання забиратись геть взагалі з блокуванням рахунків після нотіс періода. Також, банки зобов’язані вживати заходів щодо протидії відмиванню грошей, фінансуванню тероризму і оце все — штрафи за порушення AML/KYC нормативки реально космічні.
Тому цілком можливо, що твій такс айді (чи інший ідентифікатор) «потрапив до чорного списку» після тієї першої спроби — скажімо, якщо умовний OFAC запровадив якісь обмеження щодо Донецької області (я не знаю так це чи ні, але можна пошукати), ніхто не буде розбиратись в географії, тим більше що підконтрольна територія постійно змінюється.
Вилізти з того гіпотетичного чорного списку (про який достеменно нічого не відомо, бо деталі майже стовідсотково «для службового використання») — задача з двома зірочками, майже фантастика. Причина в тому, що «забанити» дрібний акаунт — це рівень повноважень умовного клерка відділу фінмониторингу банку, а разблокувати акаунт який попередньо заблокували через KYC процедури — це вже потрібні повноваження на пару рівнів ієрархії вище (і можливо купа додаткових паперів).
Тому якщо в тебе немає підстав сумніватись в тому, що тобі сказали правду (а не намагаються просто чпокнути не заплативши за роботу), то я б пошукав більш реалістичних варіантів:
1) Перевірити інші банки, знайти банк що використовує іншого кореспондента для доларових платежів. Якщо таке знайдеться — перенести рахунок ФОП туди (або просто відкрити другий).
2) Попросити роботодавця платити за допомогою Wise/Revolut/Payoneer/... — американці часто дуже гнучкі щодо оплат.
3) Зареєструвати чистий ФОП на когось з довірених осіб (родичів) — якщо, звісно, роботодавець погодиться платити на іншу особу (часто це також не викликає проблем). Альтернатива — це зарегати товку на себе самого, але без спрощеної системи це так собі варіант, суцільна біль (тільки якщо нічого іншого не прокатить).
не знаю, на скільки подібна моя ситуація до вашої, але в лютому раптово винкла проблема, коли банк-кореспондент почав завертати платежі від замовника до мене.
декілька тижнів витратили на з’ясування де саме проблема.
порадили видозмінити деталі отримувача.
зробили за рекомендацією і це спрацювало.
номер рахунка при цьому лишився незмінний.
14 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів