Google Play account став раптово Terminated

💡 Усі статті, обговорення, новини про Mobile — в одному місці. Приєднуйтесь до Mobile спільноти!

Усім привіт!

Сьогодні отримав лист від Гугла — «This is a notification that your Google Play Publisher account has been terminated.»

Хтось стикався із таким?
Чи вдалось отримати пояснення через апеляцію?

Переглядаю детальніше полісі у спробі зрозуміти, що саме порушили.
Дивно, що відповідь одразу така категорична — видалити ак, забрати собі гроші за реєстрацію...

Завчасно дякую!

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Якщо ви по полісі google білий бізнес, то через апеляцію все можна вирішити, якщо ж ви називаєте себе «сірими», то з точки зору google це чорний бізнес, і в цілому можна навіть не пробувати.

Було пару років тому. Без всяких попереджень блокнули разом з усіма апками. Десь з тиждень витратили на розборки. Виявилося, що їх не влаштовувало, що ми використовували якийсь там функціонал з SDK, вже не памʼятаю навіть що саме. Якусь фігню якою в нас 2% користувачів використовувалося. Це при тому, що апки на той момент 2 роки в маркеті були. Тобто 2 роки їм пофіг було, а потім придовбалися. Коротше, подали апеляцію, випиляли фічу і все відновили.

Дякую, що поділились!
Суть нашого додатку — збір коштів для виробництва дронів, реб та відповідно — розіграш ціних призів від Захисників.
Ми інтегрували LiqPay (що не є порушенням згідно полісі; кейс dou.ua/forums/topic/43940), що відкривається у мінібраузері. На разі доводиться грішити на цей компонент, намагаємось дізнатись деталі через апелацію.

Там був же прикол з їх боротьбою проти ботів, що потрібно було запланувати верифікацію профіля всім розробникам. Ви таке не робили?
І в листі зазвичай має бути більше деталей про це чи в консолі.

Дякую за відповідь!
На разі доступ до консолі повністю втрачено.
Ми робили усе, про що отримували сповіщення в акаунті. Якщо маєте деталі стосовно верифікації про яку згадуєте — поділіться будь ласка.

У листі з їх “поясненням” було сказано наступне:
“We can confirm that we have identified a pattern of high risk or abuse associated with your Developer Account and have taken this action pursuant to Section 8.3 or 10.3 of Google Play’s Developer Distribution Agreement. As we previously explained, in order to prevent bad-faith developers from gaming our systems and putting our users at risk in the process, we can’t share the reasons we’ve concluded that your account is at high risk.”
Дуже подобається “...we can’t share the reasons...”

Більш всього, що не сам

LiqPay

тут винен, а якась скотина подала скаргу, що ви на зброю збираєте.

8.3 Google does not undertake an obligation to monitor the Products or their content. If Google becomes aware and determines that a Product or any portion thereof (a) violates any applicable law; (b) violates this Agreement, applicable policies, or other terms of service, as may be updated in accordance with their terms; © violates terms of distribution agreements with device manufacturers and Authorized Providers; or (d) creates potential liability for, or may have an adverse impact on, Google or Authorized Providers (for example, if a Product has an adverse economic, reputational or security-related impact); then Google may reject, remove, suspend, limit the visibility of a Product on Google Play, or reclassify the Product from Google Play or from Devices. Google reserves the right to suspend and/or bar any Product and/or Developer from Google Play or from Devices. If Your Product contains elements that could cause serious harm to user devices or data, Google reserves the right to disable the Product or remove it from Devices on which it has been installed. If Your Product is rejected, removed, or suspended from Google Play or from Devices pursuant to this Section 8.3, then Google may withhold payments due to Developer. For information about the appeal process if Your Product is subject to a Legal Takedown or has been removed or suspended, please, see here.

Прикол у тому, що ми навіть не встигли зарелізитись.
Подали апку на фінальне ревʼю і за 4 дні отримали лист, що наш ак terminated.

Просили прояснити, що саме нам слід виправити, писали, що готові до діалогу та швидко усе скоригуваи, отримали ось таке:

Thanks again for contacting the Google Play team.
As we previously explained, in order to prevent bad-faith developers from gaming our systems and putting our users at risk in the process, we can’t share the reasons we’ve concluded that your account is at high risk.
Your Developer account remains terminated due to prior violations of the Developer Program Policies and Developer Distribution Agreement by this or associated, previously terminated Google Play Developer accounts.
Please do not attempt to register a new developer account. Any new accounts will be closed, and your developer registration fee will not be refunded.
Thank you for your understanding

Це якийсь прикол, як ображена дівка якась, а не гугл.

Добрий день. Підкажіть, чи вийшло у вас таки вирішити це питання ?

Привіт!

На жаль, моя відповідь не матиме інсайтів по розблокуванню.
Заблокований акаунт не мав великої цінності, тому ми вирішили створити новий.
Під час створення нового аку більш обачно проходили опитування — у підсумку успішно зарелізили апку в маркет.

Якби ак мав цінність, то я би штормив сапорт. Діло непросте, але у підсумку думаю можна було б добитись відповіді.

Ну я вже доштормився, що мені той саппорт не відповідає взагалі. При тому що наче спілкувався адекватно. Тупо ігнорують і вже декілька тижнів не відповідають на імейли.

А як так вийшло, що вам не заблокували аккаунт знову ? Вони ж попереджають в консолі, що типу «не створюйте новий аккаунт, бо і його заблокуємо». І чи змінювали ви package name для аппки і т.д. ? Може також варто ризикнути й нового аккаунту

Ми не мали часу випрошувати відповідь від сапорту, тому були вимушені ризикнути.
Так, звісно — змінили пекедж нейм, бо коли перезаливали, то підсвітили «такий вже є» :)
Фактино крім нейму в апці нічого і не міняли.

На жаль не можу сказати точно, чому саме не заблокували новий ак.
Можливо через те, що обрали більш коректну категорію для апки, краще заповнили опитувальник та визначили вікову категорію. Оскільки доступу до старого аку немає і я не брав участі у його заповненні — не можу привести конкретні приклади, що було інакше.

Успіху вам!

Підписатись на коментарі