Новий CTAL-Test Management Syllabus v.3.0

💡 Усі статті, обговорення, новини про тестування — в одному місці. Приєднуйтесь до QA спільноти!

12 років ми чекали на це. І це сталось. ISTQB оновив свій Syllabus по сертифікації CTAL-Test Management.

Поки ми всі чекаємо на офіційні анонси, але вже можна ознайомитись з відповідними оновленнями тут і тут.

Release notes:

Мета — зробити цю версію легшою для читання, розуміння, вивчення та перекладу, зосередившись на підвищенні практичної корисності та балансу між знаннями та навичками.

У цьому мажорному релізі зроблено такі зміни:

  • Зменшення обсягу загальної навчальної програми.
  • У більшості випадків приклади вилучені з тексту. Надання прикладів, а також виконання вправ під час тренінгу є завданням провайдера тренінгу.
  • Було дотримано «Контрольного списку для написання програми», який передбачає максимальний розмір тексту для ПЗ на кожному К-рівні (К2 = максимум 1 500 непустих символів, К3 = максимум 2 500 непустих символів, К4 = максимум 3 000 непустих символів, +/- 20%)
  • Зменшення кількості РН порівняно з навчальною програмою CTAL TM 2012
  • Повністю переглянуто структуру програми.
  • Завершено узгодження з ISTQB® Foundation Level Syllabus V.4.
  • Мажорні зміни в 2012 колишній Главі 1 (Процес тестування):
    • Обмежується управління тестами (плануванням тестів, моніторингом тестів, контролем тестів та завершенням тестів)
    • Інтегровано як розділ у нову главу «Managing the Test Activities»
  • 🔥Новий розділ. Managing the Test Activities:
    • Section 1.1 — Процес тестування
    • Section 1.2 — Контекст тестування: розширено для охоплення непослідовних моделей розробки програмного забезпечення
    • Section 1.3 — Тестування на основі ризиків: повністю переписаний, щоб зробити його більш застосовним на рівні проєкту
    • Section 1.4 — Стратегія тестування проєкту: оскільки план тестування вже визначений в ISTQB® Foundation Level Syllabus V.4, основна увага приділяється вибору підходу до тестування та визначенню вимірних цілей тестування
    • Section 1.5 — Вдосконалення процесу тестування: інтеграція цього в управління тестовою діяльністю, показує, як застосовувати його в контексті проєкту, і реалізовувати його, використовуючи ретроспективу в рамках ітерації або проєкту
    • Section 1.6 — Інструменти тестування: введення інструментів було перенесено з ISTQB® Foundation Level Syllabus V.3.1 (відсутній в ISTQB® Foundation Level Syllabus V.4)
  • 🔥Новий розділ. Керування продуктом
    • Section 2.1 — Метрики тестування: колишні розділи, що визначають метрики та їх використання, тестові метрики
    • Section 2.2 — Оцінювання тестів: програмаISTQB® Foundation Level Syllabus V.4 вже охоплює розрахунок оцінки тесту. Розширено для вибору на рівні K4 адекватних методів оцінювання тестів та використання оцінок тестів у моделях SDLC
    • Section 2.3 — Управління дефектами: приведено у відповідність до останніх редакцій стандартів та розширено для використання у гнучкій та гібридній розробці програмного забезпечення
  • 🔥Новий розділ. Управління командою
    • Section 3.1 — Команда тестувальників: основні теми ті ж самі, що і в програмі TM 2012. Визначте індивідуальні навички та створіть команду тестувальників
    • Section 3.2 — Стосунки із зацікавленими сторонами: це колишній розділ програми ATM 2012 під назвою «Бізнес-цінність тестування»
  • Основні зміни та вилучені розділи/глави в CTAL TM Syllabus 2012
    • Видалено розділ про розподілене, аутсорсингове та внутрішнє тестування
    • Видалено розділ про управління застосуванням галузевих стандартів
    • Видалено розділ про рев’ю
    • Видалено підрозділи щодо вдосконалення процесу тестування CTP та STEP
    • Видалено підрозділи з тест-аналізу, тест-дизайну, створення та виконання тестів

Ну а більше новин можете дізнатись підписавшись на мій телеграм-канал.

Що думаєте про оновлення? Пишіть коментарі ;)

👍ПодобаєтьсяСподобалось4
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі