Thank God It’s Friday! Як підтримувати відкриту комунікацію в міжнародній компанії ремоут-формату
Ні для кого не секрет, що з переходом роботи на віддалений формат багато чого змінилось в кожній компанії та в житті кожного з нас. Робочі процеси, інструменти, постановка задач — все стало інакшим.
А як щодо комунікації?
Її стало менше, суттєво менше.
Працюючи у великій компанії, більшість колег не знайомі один з одним, а новачкам важко «влитись» і зрозуміти, як в компанії все влаштовано і хто чим займається. Щодо останнього взагалі виникає багато питань. Адже коли робочі процеси не перетинаються між певними юнітами, у багатьох співробітників виникає нерозуміння, що ж роблять його колеги і до кого можна звернутись з питаннями або за допомогою. Від цього і загальну картинку — хто ми і куди рухаємось скласти важко.
Нам важливо, щоб кожний співробітник компанії працював у напрямку нашої спільної місії, відчував себе частиною чогось більшого, реалізуючи свій потенціал і здобуваючи нові знання та досвід. А також знав, де саме зараз знаходиться компанія і де ми плануємо опинитись в наступному кварталі.
Для цього й існує наш мітинг Thank God It’s Friday.
Він з’явився від самого початку переходу на ремоут, щоб уся компанія змогла разом зібратись на 1 годину та обговорити найважливіші події тижня. На цей час ніхто не планує собі інших задач, а деякі підключаються навіть з відпустки (звісно, за своїм бажанням).
То що ми робимо на цій зустрічі?
Адженда щотижневого Thank God It’s Friday
Цілі та їхня реалізація
Ми використовуємо OKR методологію для постановки цілей, які щоквартально прописуємо для кожного департаменту.
На наших п’ятничних зустрічах керівники департаментів розповідають про те, як пройшов тиждень в контексті досягнення наших цілей: які були перемоги, помилки або поразки (якщо вони були), а також funny stories та вдячності колегам. Фасилітатором зустрічі виступає CEO.
Називаючи перемоги, важливо зазначити, що ми ділимось саме тими успіхами, які відбулись минулого тижня в контексті наших OKR. Зрозуміло, що окрім цілей OKR кожна команда і кожен співробітник робить дуже багато іншої роботи, не менш важливої, тої, яка дозволяє підтримувати рівень, якого ми вже досягли.
Проте саме цілі OKR рухають нашу компанію вперед, допомагають досягати нових масштабів та залишитися в лідерах серед конкурентів. Зазвичай ці цілі складні, амбітні й челенджеві. Коли ми їх реалізуємо — це справді перемога.
Згідно методології OKR, до кожної objective ми також прописуємо key results. Це те, з чого складається наша ціль, конкретні кроки на шляху її досягнення. Саме успішно виконані етапи — key results і є тими перемогами, які ми обговорюємо на TGIF.
Помилки як невід’ємна частина зростання
А що ж стосовно поразок? Часто в компаніях не прийнято ділитись поразками та помилками назагал, обговорюючи їх в закритих колах. Проте, усім, хто хоче досягти успіху в будь-якій справі, слід пам’ятати, що помилки — невід’ємна частина зростання. Ми відкрито обговорюємо не тільки наші перемоги, а й поразки також. Обговорюючи їх, можна разом знайти шляхи вирішення. А ще це дає можливість кожному члену команди вчитись не тільки на своїх помилках, а і на чужих також, що сприяє більш прозорій та відкритій комунікації.
Funny stories та подяки колегам
Завершує свій спіч кожен керівник funny stories, які трапились за тиждень, та подяками колегам. Це важливий вклад у дружню, позитивну атмосферу в компанії, а також у культуру вдячності. А ще це просто піднімає настрій.
Q&A сесія для будь-яких питань
Після обговорення основних результатів тижня, ми переходимо до сесії Q&A. Кожен співробітник може задати питання колезі, керівнику іншого департаменту або CEO.
Питань зазвичай багато і вони можуть стосуватися всього, що прийде на думку працівнику. Часто питання звучать саме по тому, що було озвучено під час першої частини зустрічі, що показує залученість кожного члена команди та щиру зацікавленість до життя компанії.
Як змінювався Thank God It’s Friday
За час, що ми проводимо наше щоп’ятничне зібрання, ми кілька разів вносили корективи до плану та організації проведення цієї зустрічі, що робило її більш ефективною та залучало ще більше співробітників. Наразі присутність команди перевищує 90%.
Тож, детальніше про зміни.
Донедавна ми проводили TGIF в п’ятницю перед самим закінченням робочого дня, щоб, обговоривши результати тижня, йти у вихідні з класним відчуттям завершеності. Проте таким чином нам не вдавалось залучати міжнародну частину команди — тих, хто працює за іншим часовим поясом і частіше за все вже відпочиває, коли у більшості команди ще тільки добігає кінця робочий день. У міжнародної частини команди була окрема зустріч, проте вона була обмежена лише конкретним департаментом і це не давало відчуття об’єднаності, причетності, не було можливості спілкування з колегами інших департаментів.
З
Разом з цією зміною відбулась ще одна, не менш важлива — ми почали проводити TGIF англійською мовою. Без конкретних очікувань (але з надією та сподіванням), ми отримали ще один крутий результат наших змін: багато співробітників, які не використовують англійську в своїй щоденній роботі, почали її покращувати. І зацікавленість у вивченні мови продовжує рости — бачимо по кількості запитів на компенсацію курсів англійської ;)
Звісно, як і у будь-якої робочої зустрічі, у TGIF є своя адженда та правила. З аджендою розібралися, а які ж у нас правила?
Правила «Користування» Thank God It’s Friday
Хоч правил у нас і небагато, вони сприяють максимальній продуктивності проведення цієї години.
А що ж кажуть наші працівники про такий формат зустрічей?
Відгуки наших працівників про Thank God It’s Friday
А як ви в компанії підтримуєте відкриту комунікацію та ділитесь основними результатами з командою?
12 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів