In-App Events, або як мобільному застосунку виділитись у App Store

Усі статті, обговорення, новини про Mobile — в одному місці. Підписуйтеся на телеграм-канал!

Привіт, друзі! На звʼязку Провізіон Андрій, засновник агенції мобільного маркетингу ASO.Marketing Agency. Маю за плечима понад сім років роботи продакт-менеджером у великих українських компаніях. Сьогодні хочу поділитися з вами досвідом зі створення In-App Events в App Store та яких помилок краще не припускатися. Сподіваюсь, вам буде цікаво і корисно!

Уявіть, що ви вклали величезні зусилля у розробку свого застосунку, однак після релізу ви стикаєтесь з новим викликом — як утримати активних користувачів та повернути тих, хто вже залишив ваш продукт? Незалежно від того, чи ви розробник, спеціаліст з просування застосунків чи менеджер продукту, ви шукаєте ефективний спосіб підтримувати постійний інтерес ваших користувачів до вашого застосунку. Є інструмент в App Store, що безсумнівно вас зацікавить і який вже понад рік функціонує — це In-App Events.

Цей інструмент відкрив нові можливості для створення яскравих, інтерактивних івентів з додатковою графікою у вигляді картки просто на сторінці розробника у сторі. Ви створюєте челендж/прем’єру/фічу всередині застосунку, а потім за допомогою інструменту In-App Events демонструєте це на весь App Store. Користувачі, блукаючи мобільним стором, натрапляють на нову привабливу графіку, що відрізняється від звичних іконок та скриншотів і виглядає наче запрошення на фестиваль чи матч. Це привертає їхню увагу і зацікавленість випробувати щось нове і незвичне.

Чи це прем’єра довгоочікуваного контенту, реліз нових фічів чи обмежена часом акція — In-App Events дозволять вам кардинально змінити спосіб взаємодії з аудиторією. Підготуйтеся, користувачі будуть у захваті.

Де з’являються In-App Events у сторі

Перш ніж продовжити, зверніть увагу на ці живі приклади In-App Events від різних розробників в App Store.

Розпочнемо з прикладу, коли розробник розмістив In-App Event безпосередньо на своїй сторінці в App Store. Це один з перших графічних об’єктів, що відразу впадає в око користувачам, які знайшли цього розробника через пошук App Store.

Наступні два приклади демонструють, як In-App Events можуть з’являтися в редакційних підбірках та персоналізованих рекомендаціях на вкладках Today, Games та Apps. Ваш івент може потрапити до розділу Events You Might Like, якщо її схвалить редакційна команда App Store.

Крім того, за умови подачі відповідної заявки, команда App Store може окремо представити ваш івент, надавши йому ще більшого висвітлення.

Запуск успішного In-App Event

Для подання потрібно створити назву івента, короткий і повний описи, відповідні зображення або відео. Далі вкажіть мову івента та країни чи регіони, де він відбуватиметься. Реалізуйте діплінк івента, визначте його мету та період проведення — від 15 хвилин до 31 дня.

Ви також можете попередньо анонсувати івент в App Store — за 14 днів до початку — щоб зібрати більше зацікавлених користувачів, оскільки це фактично збільшить період тривалості івента в сторі.

Після завантаження всіх матеріалів і метаданих, треба подати In-App Event на рев’ю. Рекомендую відразу подавати кілька івентів одним паком. Адже якщо один івент/пак вже на рев’ю, наступні подання блокуються, допоки не буде погоджено попереднє. Тож краще завчасно отримати аппрув для всіх майбутніх In-App Events.

Infographics

Ось поля, які необхідно заповнити:

Ключові метрики для оцінки успішності In-App Event

Після запуску In-App Event та його завершення важливо проаналізувати його вплив, поставивши ключові питання: Чи залучає івент нових користувачів до застосунку, чи допомагає повернути старих та чи поглиблює залученість вже наявної аудиторії?

В App Analytics App Store Connect є показники, такі як перегляди івента, відкриття застосунку та завантаження, які слід розглянути. Також можна подивитися, скільки користувачів підписалися на сповіщення про початок івента. Крім спеціальних метрик In-App Events, варто оцінити загальні показники застосунку: покази, нові та повторні завантаження з пошуку та з добірок, щоб побачити вплив In-App Event. Адже ця функція корисна як для залучення нових користувачів, так і для повторного залучення чи активації неактивних.

Джерело: App Analitycs App Store Connect

Фактори ризику під час запуску In-App events: на що звернути увагу

Подання івенту на розгляд стору відбувається за тією самою схемою, що й публікація нової версії застосунку: ви надсилаєте матеріали, а потім отримуєте схвалення або відхилення. Тому під час запуску In-App Events важливо дотримуватися певних рекомендацій, щоб уникнути відхилення та максимізувати ефективність події.

  1. Правильний вибір значка події (Challenge/Live Event/Major Update/New Season/Special Event). Використовуйте той, що максимально точно відображає тип події, яку ви пропонуєте. Популярними варіантами є «Спеціальна подія», «Новий сезон» та «Велике оновлення». Невідповідність між значком та фактичним змістом події може призвести до відхилення редакційною командою стору.
  2. Оптимальна кількість паралельних подій. Стор дозволяє мати кілька активних подій одночасно. Проте, важливо експериментувати та визначити, чи дійсно паралельні події приносять більше завантажень та відкриттів застосунку, ніж одна.
  3. Узгодженість графіки подій. Графічні матеріали для події мають бути витримані в одному стилі з іншими графічними елементами сторінки застосунку. Це допоможе підвищити конверсію переходів із перегляду в завантаження або бути причиною її зниження. Уникайте зайвого тексту на зображеннях, використовуйте спеціальні текстові поля.
  4. Вплив на позиції в пошуку. Під час активної події можуть коливатися позиції застосунку за ключовими запитами, включеними в поля події. Це пов’язано з індексацією текстових полів. Тому рекомендується попередньо експериментувати з ключовими словами та відстежувати тенденції коливання позицій для вашого застосунку.

Емпіричні дані, що підтверджують ефективність in-app events

Розробник мобільних ігор випустив нову версію гри з новою функцією. Щоб сповістити своїх активних та нових фанатів гри, він використовував інструмент In-App Events для оголошення про значний апгрейд. Ось отримані результати:

  1. Протягом періоду івента фіксувалося від 3% до 7% додаткового органічного трафіку з окремих геолокацій порівняно зі стандартними показниками.
  2. Збільшення дохідності мобільної гри. Ефект був особливо помітним у цьому випадку, коли In-App event анонсував велике оновлення, демонструючи нові можливості та функції у графічних матеріалах події, порівняно з іншими типами івентів (челендж, спеціальний івент).
  3. Підвищення конверсії переходів із перегляду в завантаження. На початку періоду дії івенту спостерігалося зростання конверсії на 2% порівняно із середніми показниками. Цей приріст зберігався до завершення події. Однак, наступного дня після її закінчення конверсійні метрики повернулися до вихідних значень.

Ключові моменти, на які слід зважати для оптимізації ефективності In-App Events

Після аналізу десятків In-App Events ми виявили кілька загальних закономірностей та можемо поділитися секретами.

  1. Коефіцієнт конверсії з показу в інстал/відкриття In-App Event досить близький до коефіцієнта конверсії з трафіку добірок і фічерингів (в аналітиці App Store він називається App Store Browse). Це пояснюється схожістю In-App Event та фічерингу застосунку (фічеринг — промоція застосунку з боку App Store) чи перебування його у різних категоріях та підбірках. А відтак і близькою поведінкою користувачів, що призводить до низьких коефіцієнтів конверсії.
  2. In-App Events — є кращим інструментом для повторного залучення чи активації неактивних користувачів, ніж для залучення нових. За нашими даними, близько 85% In-App Events призводять до збільшення відкриттів застосунку та до повторного завантаження, а не до перших завантажень. Це вигідно для продакт-менеджерів та ретеншн-менеджерів, які працюють над утриманням користувачів, адже більше користувачів повертаються у застосунок, порівнюючи з тим, яка кількість користувачів завантажить його вперше.
  3. In-App Events як і фічеринг — гарний спосіб підвищити впізнаваність, але він не призводить до великого росту органічного трафіку нових користувачів.
  4. По-четверте, метадані івенту індексуються, тож доцільно використати ключові слова для підвищення позицій застосунку у пошуковій видачі та покращення його видимості.
  5. І останнє, локалізовуйте контент івенту на необхідні мови, а також встановіть дату публікації напередодні початку івента, це збудить інтерес до запуску. Користувачі зможуть підписатися на сповіщення про початок івента, що підвищить залученість.

Висновок

In-App Events є перспективним інструментом в арсеналі паблішерів мобільних застосунків. Він дає можливість ефективно взаємодіяти з дійсними користувачами, підтримуючи їхній інтерес та залученість.

Хоча ці івенти не завжди показують високу ефективність для залучення нових аудиторій, їхнє грамотне використання, оптимізація метаданих та своєчасне анонсування дозволяє отримати відчутні результати в плані повторного відкриття застосунку та утримання активної бази користувачів.

Таким чином, In-App Events стають важливим елементом маркетингової стратегії, доповнюючи інші інструменти просування застосунків та ігор. Стикались з In-App Events раніше? Розкажіть про свій досвід у коментарях.

👍ПодобаєтьсяСподобалось8
До обраногоВ обраному3
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі