«Хочемо перетворити Резерв+ на онлайн-ТЦК». Катерина Черногоренко про нові функції застосунку
Заступниця міністра оборони України з питань цифровізації Катерина Черногоренко в інтервʼю Армія TV розповіла, як себе показав застосунок для військовозобовʼязаних «Резерв+» та що в ньому планують удосконалити.
Про кількісні показники «Резерв+»
«Від початку роботи застосунку ми вже маємо два мільйони унікальних оновлень даних. Також очікуємо, що невдовзі через „Резерв+“ українці завантажать мільйон військово-облікових документів.
Мета запуску застосунку — щоби громадяни отримали доступ до даних про себе в державному реєстрі „Оберіг“ й оновили цю інформацію, якщо є така необхідність. Згідно з мобілізаційним законом, військовозобовʼязані мають це зробити упродовж 60 днів. Зауважу, що українці набагато частіше оновлюють свої дані саме через застосунок „Резерв+“, а до ЦНАПів і ТЦК звертаються рідше».
Над чим зараз працює команда
«Ми вже обʼєднали „Оберіг“ із сімома іншими державними реєстрами. Далі хочемо перетворити „Резерв+“ на онлайн-ТЦК, в якому можна буде проходити всі ітерації щодо оновлення даних й формування необхідних документів.
Ось приклад, як це може відбуватися:
- через „Резерв+“ громадянин бачить, що в реєстрі „Оберіг“ його прізвище вказано з помилкою;
- він робить запит через застосунок, інформація автоматично перенаправляється у Єдиний державний демографічний реєстр;
- як наслідок, у реєстрі й застосунку вже підтягується правильне прізвище;
- таке редагування триває кілька хвилин.
Ми також реалізували оновлення податкового коду громадянина, тож і ці дані можна виправити онлайн. Будемо додавати все більше можливостей для оновлення — інформація про освіту, професійний профайл тощо — усі дані, які можна отримати з інших реєстрів.
Зараз працюємо над тим, щоб завантажити в „Оберіг“ всі бронювання. Цими даними ми обмінюємося з Міністерством економіки».
Про помилки і їх виправлення
«Спершу деяким користувачам показувало, що вони перебувають у розшуку. Це була системна помилка, яку ми досить швидко виправили.
Також дехто міг побачити в застосунку коментар „статус уточнюється“. Це означає, що паперова картка є в ТЦК, але ще не внесена в „Оберіг“».
Нагадаємо, керівник управління інформаційних технологій Міністерства оборони Олег Берестовий в інтервʼю для DOU розповів, що через застосунок згенеровано 850 000 документів. Упродовж літа мають запровадити зворотний зв’язок з Міноборони. Можна буде подавати запити й брати участь в опитуваннях для військовозобов’язаних.
Найкращі коментарі пропустити