Аналіз даних vs закон. Чи всі вміють робити A/B тести? | It’s raining cats & dogs 46
Цього випуску зібрали наших спеціалістів з Data Hub. Євгеній Фішбейн (Senior Product Analyst), Максим Кметь (Senior Data Scientist), Валентин Кірʼянов (Senior Data Engineer) обговорили таке:
— Кількість підписок росте. Як це пов’язано із середнім LTV?
— Позов проти Adobe. Як великі компанії рахують окупність штрафів?
— GDPR і чому аналітики його не люблять)
— Ремаркетинг — гроші з повітря? Основне джерело доходу Google
— Як позбутись реклами і як працюють AdBlockers.
— Google нормально живе з тим що ніхто не розуміє як працюють їх продукти.
— Питання авторських прав і як ШІ їх порушує, що з цим можна робити.
— Як по факту буде виглядати Apple Intelligence?
— Усі мають вміти в АБ тести, але свого 20% це реально роблять?
— Python vs R
— Що аналітики вважають найважливішим в роботі?
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів