Що ви робите під час конфліктів з менеджерами? Розкажіть про свій досвід!

Нещодавно ми розповідали про те, що робити, якщо менеджер токсичний, і як конфлікти вирішують в українських ІТ-компаніях.

Своїм алгоритмом дій під час конфлікту поділилася,зокрема, компанія Sigma:

«Ми в компанії нещодавно в тестовому режимі запустили онлайн-ресурс, де будь-який співробітник може подати скаргу та описати проблемну ситуацію. Наприклад, він відчуває емоційну небезпеку, був дискримінований або має інший конфлікт з менеджером. Ми залучаємо HR та Compliance-команду і залежно від складності ситуації вирішуємо, що робити далі».

Розкажіть, ви мали досвід роботи з такими керівниками? Чи скаржилися ви на своїх менеджерів і за яким алгоритмом діяли? Чи призвело це зрештою де результатів?

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Що ви робите під час конфліктів з менеджерами?

Під час конфліктів — нічого.
Після конфліктів — знижую свою продуктивність у 2 рази на наступні 2 місяці. Якщо за 2 місяці не було нових конфліктів — повертаюся до звичайного перформансу. Якщо були нові — продовжую працювати як слимак під анестезією.

Стою тихо й посміхаюсь. А що ще скажеш «менеджеру», який завтра може відправити тебе штурмувати посадку :-D

Ага
Всі ці

ресурс, де будь-який співробітник може подати скаргу та описати проблемну ситуацію

Інструменти кадровика «друга»

dou.ua/forums/topic/49717

Мав ситуацію коли менеджер через один вверж був падлюкою

І така тулза його не брала бо він на рівень вище

Міняв галеру) Зазвичай він не сам дурень, а йому спустили то зверху. Відповідно не бачив іншого варіанту.

Диявол ховається в фразі — вирішуємо що робити далі. Бо повинен бути узгоджений механізм розгляду скарги з чітким переліком дій та наслідків, який доведений до працівників та керівників. В іншому випадку — на розсуд керівництва, до складу якого входять керівники, як не дивно, а зовсім не працівники

Ну от керівнику поскаржитися на керівника

вирішуємо, що робити далі

На практиці ніхто нічого не робить, тому жалітися нема сенсу. Крім випадків сексуального харасмента — тут спочатку краще з юристом поспілкуватися, тому що для компанії дуже зручно буде одразу здихатись такого робітника (і менеджера, якщо воно не топ).

Підписатись на коментарі