IT-компанія з екосистеми Genesis продала застосунок для сну та задонатила 3,5 млн гривень з прибутку

Компанія Boosters з екосистеми Genesis, розробник застосунків Promova, Manifest та JustDone, продала один зі своїх найуспішніших продуктів — застосунок для покращення сну Avrora. Угоду уклали з американським підприємцем Кеном Колбертом, який має понад 20 років досвіду у розробці та нещодавно заснував власну продуктову IT-компанію One Eleven. Він зазначає, що придбав Avrora через потенціал продукту та його місце на ринку.

«Ми були надзвичайно вражені рівнем коду та історією успіху продукту, а тому рішення про покупку далося нам легко. Бачимо значний потенціал для подальшого розвитку продуктів у ніші покращення сну, бо ж, здається, що зараз ледь не кожен має з цим певні проблеми. Ми плануємо надалі працювати з наявною базою користувачів застосунку та збільшувати кількість завантажень, щоб закріпити Avrora у ТОП-5 застосунків у своїй ніші», — коментує угоду Кен Колберт.

Avrora було засновано у 2018 році. За 5 років існування Avrora допомогла зі сном понад 10 млн людей, які пройшли понад 40 млн сесій, а компанія згенерувала понад 15 млн доларів виторгу. СЕО компанії Boosters Михайло Галян зазначає, що до рішення про продаж Avrora прийшов у 2022 році. Основною причиною стало бажання сфокусувати свої ресурси на нішах із більшим потенціалом росту.

Застосунок Avrora


Сума угоди з продажу не розголошується. Проте частина від прибутку, яка становить 3,5 млн гривень, Boosters спрямує на підтримку кількох важливих благодійних ініціатив, зокрема перші внески вже скеровано до благодійних фондів «Діти Героїв» та «KOLO». Компанія прагне не лише підтримати окремі ініціативи, а й забезпечити тривалу допомогу, яка матиме вплив на суспільство та, як і загальна місія компанії, — покращить життя і умови, надасть особливі можливості в Україні протягом складного періоду боротьби.

Boosters — це продуктова компанія, що створює швидкозростаючі продукти, спрямовані на покращення якості життя мільйонів людей у всьому світі. Зараз у своєму портфелі компанія має 3 основні мобільні та веб-продукти: Promova — персоналізована платформа для вивчення іноземних мов, Manifest — застосунок зі щоденними афірмаціями та JustDone — ШІ-асистент для роботи з текстами. Загальна аудиторія продуктів складає понад 25 мільйонів користувачів у всьому світі та 1,5 мільйона нових користувачів щомісяця. Самі продукти компанії регулярно потрапляють у топ-5 у своїх категоріях у більш ніж 50 країнах світу.

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Сам себе не похвалиш — ніхто не похвалить

Стосовно донату то молодці, гарний приклад для українських продуктових компаній

Стосовно тексту то перевантажений маркетингом, ймовірно писався для роботів, псує враження

Підписатись на коментарі