11 інсайтів про мотиви допомоги ЗСУ: фонд KOLO презентував результати дослідження
Понад 1500 респондентів з 42 країн світу, 11 ключових інсайтів, 1523 причини донатити, мотиви залучення у волонтерство — фонд KOLO опублікував результати «Дослідження феномену українського волонтерства», яке покликано допомогти консолідувати ще більше підтримки та донатів для Сил оборони України.
Команда KOLO виокремила 11 основних інсайтів:
- Донатити не дорівнює волонтерити.
- 61% опитаних називають волонтерський рух в Україні унікальним явищем.
- Донатять (майже) усі українці незалежно від країни проживання та працевлаштованості.
- Соціальний тиск грає мінімальну роль під час прийняття рішення донатити.
- Допомога загально бойовим підрозділам є ціллю номер один донатити.
- Дрони, звʼязок та автомобілі — топ-3 пріоритети у донатах.
- «Повернись Живим», Сергій Стернеко, «Фонд Сергія Притули» та KOLO — організації, яким довіряють свої кошти українці.
- Українцям подобаються розіграші за донат, але призи не є самоціллю.
- Більше половини опитаних закидають кошти раз на тиждень або частіше.
- Третина респондентів мають фіксований бюджет для донатів.
- Найбільший кредит довіри серед донаторів мають друзі та знайомі. Також часто обирають благодійні та військові фонди, а ось інфлуенсерам довіряють значно менше.
Фонд проаналізував тенденції та унікальність волонтерського руху серед представників tech-спільноти України. Анкетування тривало у травні-червні 2024 року та охопило 1526 респондентів із 42 країн світу. 95% опитаних — спеціалісти IT-індустрії та дотичних до неї професій. Детально про інстайти та про інші мотиви і тенденції можна дізнатися у повній версії дослідження.
Мета проєкту — комплексно відповісти на запитання «Чому українці волонтерять та донатять?». Зокрема, на що представники tech-спільноти донатять, як за часто вони це роблять, кому довіряють свої кошти, яким є суспільний образ благодійника та чи є різниця між донаторством і волонтерством. Фокус — отримати якісний аналіз причин та мотивації допомагати військовим.
«Чимало українців відчайдушно волонтерять та донатять, підтримуючи наших захисників. Кілька досліджень феномену українського волонтерства зосередилися на кількості, а нас цікавить відповідь на питання „Чому?“. Команда KOLO інвестувала увагу та зусилля, щоб знайти відповідь на це питання та поділитися інсайтами», — розповів CEO фонду KOLO Яр Бірзул.
Довідка:
KOLO — фонд tech-спільноти України, що 6 березня 2022 року заснували українські топ-менеджери IT-компаній. За цей час фонд зібрав та допоміг захисникам на понад 800 мільйонів гривень.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів