11 інсайтів про мотиви допомоги ЗСУ: фонд KOLO презентував результати дослідження

Понад 1500 респондентів з 42 країн світу, 11 ключових інсайтів, 1523 причини донатити, мотиви залучення у волонтерство — фонд KOLO опублікував результати «Дослідження феномену українського волонтерства», яке покликано допомогти консолідувати ще більше підтримки та донатів для Сил оборони України.

Команда KOLO виокремила 11 основних інсайтів:

  1. Донатити не дорівнює волонтерити.
  2. 61% опитаних називають волонтерський рух в Україні унікальним явищем.
  3. Донатять (майже) усі українці незалежно від країни проживання та працевлаштованості.
  4. Соціальний тиск грає мінімальну роль під час прийняття рішення донатити.
  5. Допомога загально бойовим підрозділам є ціллю номер один донатити.
  6. Дрони, звʼязок та автомобілі — топ-3 пріоритети у донатах.
  7. «Повернись Живим», Сергій Стернеко, «Фонд Сергія Притули» та KOLO — організації, яким довіряють свої кошти українці.
  8. Українцям подобаються розіграші за донат, але призи не є самоціллю.
  9. Більше половини опитаних закидають кошти раз на тиждень або частіше.
  10. Третина респондентів мають фіксований бюджет для донатів.
  11. Найбільший кредит довіри серед донаторів мають друзі та знайомі. Також часто обирають благодійні та військові фонди, а ось інфлуенсерам довіряють значно менше.

Фонд проаналізував тенденції та унікальність волонтерського руху серед представників tech-спільноти України. Анкетування тривало у травні-червні 2024 року та охопило 1526 респондентів із 42 країн світу. 95% опитаних — спеціалісти IT-індустрії та дотичних до неї професій. Детально про інстайти та про інші мотиви і тенденції можна дізнатися у повній версії дослідження.

Мета проєкту — комплексно відповісти на запитання «Чому українці волонтерять та донатять?». Зокрема, на що представники tech-спільноти донатять, як за часто вони це роблять, кому довіряють свої кошти, яким є суспільний образ благодійника та чи є різниця між донаторством і волонтерством. Фокус — отримати якісний аналіз причин та мотивації допомагати військовим.

«Чимало українців відчайдушно волонтерять та донатять, підтримуючи наших захисників. Кілька досліджень феномену українського волонтерства зосередилися на кількості, а нас цікавить відповідь на питання „Чому?“. Команда KOLO інвестувала увагу та зусилля, щоб знайти відповідь на це питання та поділитися інсайтами», — розповів CEO фонду KOLO Яр Бірзул.

Довідка:


KOLO — фонд tech-спільноти України, що 6 березня 2022 року заснували українські топ-менеджери IT-компаній. За цей час фонд зібрав та допоміг захисникам на понад 800 мільйонів гривень.



👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі