Еко-виробник «rekava» представить Україну на найбільшій світовій виставці з дизайну у Парижі
Уявіть кавову гущу, яка стала «домом» для свічки, що після свого згорання «реінкарнується» в чорнобривці — такою ідеєю екологічної революції українська компанія Rekava планує вразити глядачів найвідомішої події в індустрії дизайну та декору — «Maison&Objet» у Парижі.
2300 експонатів, 60 000 відвідуючих і 1000 журналістів з усього світу на найгучнішій та найочікуванішій виставці в індустрії дизайну та декору — «Maison&Objet» у Парижі.
Щороку вона збирає найталановитіших дизайнерів, декораторів, модельєрів та архітекторів з усього світу.
Сама можливість представити там свій стенд — це як участь в Олімпіаді в галузі дизайну. Так, серед учасників — такі відомі бренди, як «Hermès», «Fendi Casa», «Versace Home».
Єдиними представниками домашніх ароматів від України цього року,
- Щороку українці викидають більше 70 000 тонн кавової гущі на смітник, а використовується лише
1-2%! Хоча потенціал величезний, бо кожні 2 чашки еспресо = одна нова свічна ємність, — говорить CEO компанії Юрій Тустановський.
Але головна ідея компанії була у тому — аби об’єднати символічні запахи всіх українських обласних центрів та Криму — від Дніпра до Львова, від Полтави до Києва — у великій колекції свічок з метою нагадати українцям, наскільки рідним, ностальгічним та важливими для нас є кожне з цих міст. Особливо на фоні «наративів» про можливі територіальні поступки.
- А от спеціально для «Maison» ми вперше готуємо колекцію свічок з символічними ароматами світу: наприклад, Париж з ароматом лілії чи Амстердам з ароматом тюльпанів", — зазначає Юрій Тустановський.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів