Що відбувається у світі штучного інтелекту: новини
Тепер боти будуть радити не тільки як кодити, а й у чому. OpenAI підписала партнерську угоду з медіагігантом Condé Nast, що означає, що контент таких брендів, як Vogue, The New Yorker, Wired та інших, буде присутній у мізках моделей OpenAI (ChatGPT та SearchGPT). Скоріш за все, це платно та лише на час дії угоди, але лиха біда початок. Коротше, еру контекстних ad-рекомендацій можна вважати відкритою.
Якщо ви завжди мріяли одягти костюмчик зі спандексу та ще й отримати за це гроші від Ілона Маска, ви у грі! Він заплатить вам $48 за годину, а як бонус, ви станете героєм CGI-фільму, правда, без синіх ельфів або супергероїв, а для того, щоб Ілон Маск міг потренувати своїх роботів-гуманоїдів. Але на дурняк, як кажуть, і оцет солодкий. Наважуйтесь, поки ще роботи вважаються безпечними.
Модель ШІ Anthropic дуже хотіла стати юристом, але нарвалася на судовий позов... Три автори книжок звинуватили ШІ в порушенні авторських прав за те, що їхні книги, а також сотні тисяч інших, були використані для її тренування без дозволу. Очевидно, Anthropic пропустила частину, де навчали авторському праву.
Музичний лейбл Symphonic відкрив свій музичний каталог для тренування моделей штучного інтелекту. Це означає, що їхня музика тепер використовується для навчання AI, який може створювати нові композиції або інші музичні проєкти.
5 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів