Що відбувається у світі штучного інтелекту: новини

Тепер боти будуть радити не тільки як кодити, а й у чому. OpenAI підписала партнерську угоду з медіагігантом Condé Nast, що означає, що контент таких брендів, як Vogue, The New Yorker, Wired та інших, буде присутній у мізках моделей OpenAI (ChatGPT та SearchGPT). Скоріш за все, це платно та лише на час дії угоди, але лиха біда початок. Коротше, еру контекстних ad-рекомендацій можна вважати відкритою.

Якщо ви завжди мріяли одягти костюмчик зі спандексу та ще й отримати за це гроші від Ілона Маска, ви у грі! Він заплатить вам $48 за годину, а як бонус, ви станете героєм CGI-фільму, правда, без синіх ельфів або супергероїв, а для того, щоб Ілон Маск міг потренувати своїх роботів-гуманоїдів. Але на дурняк, як кажуть, і оцет солодкий. Наважуйтесь, поки ще роботи вважаються безпечними.

Модель ШІ Anthropic дуже хотіла стати юристом, але нарвалася на судовий позов... Три автори книжок звинуватили ШІ в порушенні авторських прав за те, що їхні книги, а також сотні тисяч інших, були використані для її тренування без дозволу. Очевидно, Anthropic пропустила частину, де навчали авторському праву.

Музичний лейбл Symphonic відкрив свій музичний каталог для тренування моделей штучного інтелекту. Це означає, що їхня музика тепер використовується для навчання AI, який може створювати нові композиції або інші музичні проєкти.

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

чому Matt Wolfe на ютубі не збирає мільйони? людина вкладалася в розповсюдження новин бачив

Попросту говоря хайп вокруг ИИ продолжается. Пока этот пузырь не лопнет

Та чо для словоблудсва саме те. Наприклад генерувати назву бранчі по заголовку задачі з джири)

А NDA-шний код звичайно у публічних LLM звичайно краще не проганяти.

Є чудовий вислів: «Природа не терпить порожнечі». Лопне ця бульбашка, надується інша, потім ще інша і так далі. Наша задача, як інженерів — адаптуватися до змін та заробляти гроші на актуальних технологіях. Так що не бачу нічого поганого у бульбашках та хайпі.

Те, що «штучним інтелектом» називають насправді не інтелект, а всього лиш великі мовні моделі, в основному — це просто маркетинговий хід, який знову ж таки, грає нам на руку, як інженерам. Набагато гірше було б, якби це був реальний штучний інтелект, ціна копії якого була б нуль і нас всіх (digital спеціалістів) замінили б миттєво.

Попрось

Підписатись на коментарі