Як ефективно заробити на реферальній програмі в LinkedIn, коли ваша компанія активно наймає

Привіт, я вважаю, що в процесі найму нових співробітників в компанію саме фахівці мають шукати фахівців, а рекрутери відповідно займатися організацією процесу найму. Тому мені особливо приємно читати історії, як фахівці заробляють на реферальній програмі.

Розглянемо звичайний алгоритм заробітку на реферальній програмі та варіанти збільшення ефективності.

Передмова

Я вже раніше писав статті на тему пошуку роботи, тому частина ідей буде вам відома, якщо ви їх читали.
А друга частина ідей від активних учасників української ІТ-спільноти: Оксани, Владислава та Костянтина.

В коментарях поясню, як кожен з нас повпливав.

Звичайний алгоритм заробітку на реферальній програмі

У компанії є реферальна програма та пара-трійка вакансій у вашу команду.

Ви пишете знайомому рекрутеру, ймовірніше тому, який вас наймав у компанію, та уточнюєте, на які вакансії поширюється реферальна програма та як саме рекомендувати кандидатів: чи достатньо лише відправляти посилання на LinkedIn-профіль кандидата або ж треба відправляти повноцінне резюме.

Перечитали реферальну програму ще раз? Усе уточнили? Тепер можете писати напряму фахівцям, з якими ви б хотіли попрацювати.

Написали всім, кого згадали. Отримали резюме. Відправляєте рекрутеру, в думках визначаєтесь, куди хочете задонатити бонус, чекаєте.

Ефективніший алгоритм заробітку на реферальній програмі

В LinkedIn є функціонал опитувань, який дозволяє додати до посту опитування з чотирма варіантами відповідей. Анонімізовані результати опитування доступні всім, скільки проголосувало за кожен варіант відповіді, а якщо ви автор посту, то будете додатково бачити, хто саме проголосував та за який варіант відповіді.

Далі просто: створюєте пост з опитуванням, в тексті розкажіть про проєкт, умови роботи, скільки ви самі вже працюєте в компанії, які вакансії є відкриті та додаєте теги — це потрібно, щоб пост був доступний для пошуку. Відкриті вакансії, на які поширюється реферальна програма, вказуєте в опитуванні, ось мій тестовий приклад опитування з вакансіями.

Тепер ваш пост перетворився на анонімний пошук роботи, де ви бачите, хто відгукнувся.

Чому анонімне опитування з вакансіями ефективніше

При звичайному алгоритмі ви напишете всім, кого згадаєте, а когось випадково пропустите, комусь запропонувати посоромитесь, наприклад посоромитесь запропонувати вакансію вашому колишньому керівнику.

З опитуванням вам вдасться охопити більше кандидатів.

Далі розкажу, що можна зробити, щоб ще збільшити ефективність.

Функціонал відкладеного публікування постів в LinkedIn

В LinkedIn ви можете вказати дату та час публікації посту, основна ціль цього функціоналу зрозуміла, але це дає дві додаткові можливості.

Перша можливість: в LinkedIn відсутній попередній перегляд постів, тому ви можете створити відкладений пост, подивитись як він виглядає, створити новий відкладений пост з виправленнями, а попередній видалити. Так, редагування постів в LinkedIn є, але редагування зменшує розповсюдження посту згідно слів бабусь на лайках.

Друга можливість: ви можете відправити своїм знайомим скриншот відкладеного посту та час публікації, щоб підтримали коли будуть дивитись стрічку в LinkedIn, щоб це виглядало як випадково тоді є шанс що пост набере більше переглядів.

Переваги анонімних відгуків через опитування для кандидатів

По-перше, відгук в один клік без розкриття особистої інформації, а також ви можете відкликати свій відгук в один клік.
По-друге, рекрутер напише вам першим, що вже покращує вашу позицію.
По-третє, ваше спілкування з рекрутером може початись з рекомендації від автора опитування, що також покращує вашу позицію.

Пишіть керівникам

Ваші колишні керівники також можуть бути вашими майбутніми колегами та працювати на рівні з вами, тому якщо ви соромитеся написати та запропонувати вакансію то ви обоє втрачаєте.

Прочитайте тему «За лідство платять на $500 більше, ніж за роботу Senior. То чи варто переходити?» та зробіть висновки, що керівники також можуть повернутись у розробку із-за меншого стресу.

Публікація одної вакансії

У кожної вакансії є секція WillBePlus. Прикладу шукають Go-розробника, бажано з досвідом роботи з Kubernetes в сфері AdTech.
Для такої вакансії можете зробити опитування з варіантами:

  • Golang Developer + k8s + AdTech
  • Golang Developer + k8s
  • Golang Developer + AdTech
  • Golang Developer

Або ж шукають фахівця рівня Senior, але готові розглядати кандидатів рівня Middle також, тоді варіанти:

  • Senior Golang Developer
  • Middle Golang Developer

Вважаю, що такий підхід публікувати окреме опитування на кожну вакансію дозволить вам ефективніше знаходити кандидатів.

Що ще

Якщо перечитаєте статтю «Як збільшити шанс працевлаштування на прямий контракт», то зрозумієте, що пасивний пошук роботи буде сприяти заробітку на реферальній програмі.

Пишіть про свої проєкти, навіть якщо вам вони здаються маленькими, так ви покращите свою впізнаваність та отримаєте більше відгуків на опитування.

Перегляньте вашу активність в LinkedIn та пошукайте вподобайки до постів про пошук роботи фахівцями, напишіть їм.

Епілог

Я робив анонс в LinkedIn, що пишу цю статтю. Потім ще один, щоб привернути більше уваги.
Якщо вам сподобалась тема, то покажіть це донатом на пластик для друку.
👍ПодобаєтьсяСподобалось6
До обраногоВ обраному2
LinkedIn

Немає коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Підписатись на коментарі