Скільки часу має тривати щотижневий зідзвон з менеджером?

Натрапили на історію одного фахівця, який щотижня змушений мати 45-хвилинні зідвони зі своїм менеджером: це досить виснажливо для нього, адже потрібно вигадувати, чим зайняти увесь цей час.

До того ж, щотижня відбуваються міти з командою та проєктами.

А як ви вважаєте, чи не забагато це? Скільки оптимально має тривати зідзвон з менеджером або лідом?

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Раз в тиждень, це що проблема?

Ну і можна своє сказати ща 5 хв, а далі мовчати. І хай менеджер говорить)

Коли був лідом, то міти з менеджерами були щодня. Зараз ще більше

Так сенс 1 to 1 не в кількості часу на мітингу. www.youtube.com/watch?v=Vt6T_FKIRw8 Власне як і PDP які проробляються, дуже добре описано — що це та навіщо потрібно у Лі Яккоки.

це досить виснажливо для нього, адже потрібно вигадувати, чим зайняти увесь цей час.

Навіщо? Можна обсудити, що цікаво, і сказати прямо, що більше топіків для обговорення немає, навіть якщо залишилось умовно 40 хвилин до кінця мітингу. Роблю так, все ок.

Там сенс такий, що це має вести керівник — це його інструмент. Так це може бути чисто «для галочки» дуже часто має місце на аутсорсі, коли керівнику власне фіолетово усе залежить від клієнта, різних account/delivery менеджерів і т.п. І по суті це не пряма бесіда, а бесіда через посередника виходить.

1) Вам не здається трохи дивним таке ставлення до оплачуваної роботи? )
2) Ну поговорили про щось, якщо час ще не закінчився, можна помовчати, в чому проблема? )

Що за світ настав, що проблеми висосуються з пальця. )

Підписатись на коментарі