Ефективний зворотний зв’язок щодо багів або як уникати конфліктів
Усі статті, обговорення, новини про тестування — в одному місці. Підписуйтеся на DOU | QA!
📣 Зворотний зв’язок щодо знайдених дефектів є важливим етапом у процесі розробки ПЗ.
Важливо не тільки виявити дефект, але й коректно донести цю інформацію, щоб уникнути конфліктів.
У себе в роботі я використовую 5 основних правил комунікації щодо багів.
📌 Правило 1: Конкретика.
Описуйте проблему максимально детально.
Ваші баг репорти мають бути вичерпними. Варто розібратись в чому проблема і тоді максимально детально і конкретно описати це розробникам.
Це дозволить швидше зрозуміти суть проблеми.
💡 P. S. До Вас зʼявиться більше поваги як до людини, яка «шарить».
📌 Правило 2: Фокусуватись на проблемі, а не на людині.
Важливо пам’ятати, що дефекти можуть виникнути через різні обставини, і не варто звинувачувати конкретну людину.
Не «Ти зробив помилку», а «Тут виникла помилка».
📌 Правило 3: Пропонувати рішення.
Якщо у вас є пропозиції щодо вирішення, діліться ними.
Це може бути як підказка щодо виправлення, так і додаткова інформація, яка допоможе команді швидше зрозуміти суть багу.
📌 Правило 4: Обирати правильний час.
Якщо баг критичний, кричіть про це якомога раніше через термінові канали зв’язку.
💡 P.S. Ті канали звʼязку, які будуть терміновими, повинні бути заздалегідь визначені командою.
📌 Правило 5: Зберігати позитивний тон.
Ніхто не любить негативного або агресивного тону. Спробуйте підтримувати дружню атмосферу, особливо при обговоренні складних проблем.
Це допоможе швидше дійти консенсусу.
Правила нібито очевидні кожному, проте часто на початку своєї карʼєри, або ж навпаки, довго працюючи — ми можемо забувати про деякі з них.
❔ А що використовуєте Ви? Чи згідні з моїми пунктами?
Діліться у коментарях!
Всім «позитивних» багів😁
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів