Які фактори зараз найбільше впливають на лояльність до компанії?

Як ви знаєте, зараз триває голосування в рейтингу роботодавців. Серед іншого, ми просимо вас оцінити вашу лояльність до компанії. І поки ви заповнюєте анкету, ми вирішили запитати: а що ж наприкінці 2024 року найбільше сприяє збереженню лояльності айтівців до компанії?

Можливо, висока зарплата, мерч, корпоративна культура, стабільність... Чи якісь інші чинники? Поділіться!

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Менеджмент, який винесло нагору по принципу Пітера)

Взагалі з цього існують наукові досліди, тобто із залученості. Усього є 11 факторів
1. Умови праці — БЖД, робочий день, відсутність постійних овертаймів тим більше не оплачуваних, наявність необхідного обладнання і т.д.
2. Відносини з безпосереднім керівником
3. Відносини з колегами
4. Підвищення кваліфікації та освіта
5. Можливість кар’єрного зросту
6. Репутація компанії — тобто компанія не робить щось не те типу онлайн казино, коллекторство і т.п. або працює на таких клієнтів
7. Узгоджена організація — різні підрозділи компанії діють узгоджено, на загальну мету — а не воюють один з одним як підрозділи підтримки Apple 2 та розробки Macintosh. Або підрозділи що розробляли PC в IBM та підрозділи мейнфреймів.
8. Оплата праці
9. Інноваційність праці
10. Престижність корпоративного бренду (так прибиральником в Google працювати може бути значно престижніше ніж скажімо у якоїсь кінопродюсера в маєтку, хоча останній може платити сильно краще. Особливо коли прибирання робиться із якоюсь надсучасною робототехнікою і т.п.)
11. Довіра до компанії

відношення компанії до війни і до підтримки мобіліованих.

Стабільний проект, висока зп, відсутність «це треба на вчора»

Так, а лояльність тут де і до чого?
Як тільки в компанії зміняться плани або обставини вона звільнить людей незалежно від їхньої лояльності.

А що таке лояльність до компанії, таке існує в природі?
Про що саме мова, можна якісь приклади?))

Йде мова про те, що коли на горизонті появляється пропозиція роботи від іншої компанії, працівник залишеється вірним діючій компанії.

Стабільні long term контракти з великими кастомерами.

Помічала, що чим легше/менше роботи за ті ж гроші — тим вище лояльність працівників. Тому, можу припустити, що якщо компанія не може фінансово зробити «зарплату в топ квартилі» можна зробити «нагрузку в боттом квартилі» і (в теорії) люди не будуть дуже активно перебігати в інші місця.

в Нідерландах дуже популярна опція зайнятості — 4 дні на тиждень, або 9 днів на два тижні відповідно за 80% чи 90% від зарплати. Це дозволяє більше часу проводити з дітьми і зекономити на садочках, які тут дуже дорогі. В мого молодшого всі діти в садочку ходили туди максимум 3 дні на тиждень.

чим легше/менше роботи за ті ж гроші — тим вище лояльність працівників

Знаю купу народу — які з такого позвільняються і будуть матюкати те болото. І як писав один з розробників Mac OS X «Це був найстресовіший період в моєму житті. Та я ходив на цю роботу як діти їдуть в Діснейленд».

Звісно, сміливість — сміливість написати про «сімейну атмосферу» або ж «сімейну робочу культуру»

Боюсь що всі «стісняються» написати ринок праці))))

Японія після другої світової війни була в жахливій дупі, з жахливим безробіттям і т.д. Сьогодні це одна з найпередовіших країн світу. Приблизно те саме — Китай, головна міссія яку ставило керівництво державою 30 років тому — подолання бідності в країні. Нещодавно вони відрапортували на загально державному рівні — що бідність в країні остаточно подолано.

Компартії вірити, себе не поважати....

Будуть замовлення у компанії, буде і стабільність, і компенсація, і лояльність працівників.

Одне пов’язано із іншим. Замовлення не з’являюся самі по собі, це результат праці різних людей. Якщо колись були залучені до процессу — то знаєте. Якщо люди не залучені — то і результати будуть відповідні.

1. Верхній квартиль по компенсації + щорічний перегляд без дурацьких звітів і необхідності приносити офер
2. Ремоут

А що це за звіти такі?

Self Reflection document, Contribution&Impact document і т.п.

Капець, ще й таке буває О_о

В великих оргах так зазвичай і буває. Бо там рішення про твою компенсацію приймають люди взагалі ніяк недотичні до твоєї повсякденної праці, тож їм якось треба розуміти чому треба тобі підвищити TC, а не іншому чуваку )

приймають люди взагалі ніяк недотичні до твоєї повсякденної праці

Це метод американської армії, виглядає — може і невірно, та насправді зовсім не так. В них були випадки коли генерал роздавав медалі за відвагу усім хто залишиться служити сверх строків і т.д. Тому вони ввели систему атестації, 360 зроблений на її основі. Там не тільки дивляться на те, що колеги та підлеглі та командир надають в якості фідбеку — та і результати, підвищення кваліфікації і т.д. На сьогоднішній час — американські збройні сили найпотужніші і найоснащеніші збройні сили на планетні.
Тим не менше системою треба вміти користатись — для цього треба проводити відповідні тренінги та пояснення, як працює система. А не просто вводити — бо модно, чи хтось заставив.

Мерч і корпоративна культура )))))))))))))))

корпоративна культура

Не остання штука насправді. Вона буває як дуже добра, так і дуже погана. От для прикладу, що зробили корпоративна культура IBM із нею youtu.be/...​xyJ6E?si=X-v3iJUA-bYzB9Xa
Але Sony www.youtube.com/watch?v=iTHkl4nyGEA — зробила саме корпоративна культура.
Те саме Toyta та особливо Honda www.youtube.com/watch?v=0ql1Lvz7a_o

Підписатись на коментарі