Дірєхтор магазину буде боротися з клієнтом до кінця, або як я «зекономив» 500 гривень

Дуже дріб’язкова ситуація, і я ще думав чи писати в теперішній час. Але думаю, напишу, щоб люди не обпікалися і не економили, як я «зекономив».

Купив навушники Airpods 4 (далі товар) в інтернет-магазині yabloki.ua, через 2 дні помітив, що товар не належної якості. Кришка нетипово хиталася і поскрипувала, що зазвичай не відповідає товарам такої ціни. В мене були Airpods Pro 2 і забрав зараз в дружини Airpods 3. Купував в перевіреного продавця, але тут якийсь чорт і ще один досить відомий блогер мене підбили зв’язатися з yabloki.ua.

Зателефонував на гарячу лінію магазину, запропонували прийти в фізичний магазин і вирішити ситуацію.

Директор магазину перевірив товар, який принесла дружина, і сказав особисто прийти, щоб я написав заяву на повернення. Я прийшов, директор тягнув час і ніяк не міг надрукувати шаблонну заяву.

Після кількох перепитувань, він почав знову обтирати товар серветками і дуже зрадів, коли знайшов там якусь крапочку. Перший раз, коли прийшла дружина з товаром, він теж його обмацував і сказав прийти написати заяву, бо я його купував.

Можливо він і сам ту крапочку поставив, не буду стверджувати.
Тобто не запропонував ні гарантійного обслуговування, яке, за словами компанії я мав рік, ні обміну, ні повернення, а шукав причини, щоб мені повернути товар, який на мій погляд не відповідає заявленому виробником.

Потім я все таки написав заяву на повернення, після дзвінка іншому менеджеру магазину і думав, що ця дріб’язкова історія закінчена. Але ж ні, директор магазину де я залишив товар вирішив йти до кінця, перетелефонував через кілька годин і каже, що мені відмовлено на повернення грошей, згідно заяви яку я залишив і товару, який зараз теж знаходиться в магазині.

На наступний день, я все ще вирішив дати шанс компанії і запитав на гарячій лінії магазину менеджера, чи вони зможуть мені надати гарантійний сервіс або якусь резолюцію, згідно товару.

На наступний день (22.10.24) перетелефонував той самий директор і знову намагався всіма силами мені назад повернути товар, не намагаючись виконати свою роботу. Він перепитав, на основі чого я хотів би гарантійний сервіс, я назвав, що з кришкою яка закривається щось не так, але він продовжував задавати теж саме питання кілька разів. Я не витримав, що зі мною говорять як з придурком, подякував і завершив розмову.

Вже вдруге, спілкуючись з цим директором магазину, почуваюсь дуже ніяково і як дурень. Можливо і дурень, що замовив там взагалі якісь товари.

Те, що деякі товари возяться в нижній білизні деякими компаніями я знав, але те що, швидше ще купуються десь з під прилавка в якогось бариги, не думав. Бо як я зрозумів, товар не може бути повернутий по гарантії компанії Apple там де він купувався, щоб вони провели гарантійну діагностику і мені або обміняли товар, або підтвердили, що виробляють товари вже такої якості.

Хочеться сказати багатьом українським компаніям: «Для чого ви робите клієнтоорієнтовані сервіси, щоб ми звикали до сервісу. Робіть он як дірєхтор, воюйте зі своїми клієнтами до кінця, щоб вони почувалися дурнями, що у вас щось купили. Бо без лоха... як то кажуть». Це сарказм, звісно.

Пишаюся нашими компаніями які, незважаючи ні на що роблять хороший сервіс.

👍ПодобаєтьсяСподобалось5
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Колись років з 15 назад я купив банани в супермаркеті Варус біля будинку.
Всередині вони були по стеблю червоні — що я побачив вперше в житті.
Поніс банани в магазин розбиратися що за підставу вони продають і що взагалі з ними коїться, на що мені адміністратор сказав що то норм стан бананів.
Я сказав адміністратору при мені жерти ті банани, якщо їй вони «норм».
Вона відмовилась і я сказав що поїду в санстанцію їх нахрін здавати на аналізи.
Вже їду і отримую дзвінок від директора магазина з проханням та сльозами не везти їх в санстанцію, що адміністратору виписано піздюлей, гроші віддадуть і т.п.
При поверненні попередив, що наступного дня їх чекає ще одна контрольна закупка від мене — знайду червоне — влаштую показову порку.
Наступного дня банани були нормальні.

Якщо вам продали неоригінальний товар, то немає сенсу намагатись його повернути. Для таких випадків є агенція захисту прав споживачів. Пишете заяву саме туди, надаєте товар і чек, описуєте відмінності від оригіналу і є вірогідність, що продавці контрафакту просто закриють.

Все було б смішно, якби не було так сумно. Я то заяву написав, але мені відписали, що у звʼязку з військовим станом організація з прав захисту споживачів не проводить контроль організацій. Запропонували йти в суд, але то трохи не та сума, щоб аж так заморочуватися, платити юристу і так далі. Я ще думав раніше в них ноут взяти, на щастя передумав.

Блін, точно. Сорі, вже позабував, скільки інституцій з початку повномасштабки припинили працювати.

Головне щоб єдиний телемарафон працював)

То не чіпати, то — СВЯТЕ!

Навіть здогадуюсь що то за блогер. Постійно їх рекомендує — теж раз повівся і купив єйрподси з айфоном. З ними все ок, але от поки купляв — то довелося кілька разів «почекати» поки принесуть звідкись. Мабуть в трусах загубили

Хотів купити в них піксель, під кінець замовлення мене «попередили» шо товар у них весь у вскритих упаковках, відмовився, не знаю чи вони його в сіру возять чи в чому причина, але ні, дякую

Я сірий макбуки і телефони багато разів купляв у відомого дистрібьютора сірих яблук то там упаковка була не вскрита завжди
Підозрюю що вони не мають просто запасів деяких позицій і продають з вітрин не попереджаючи про це.

Я б зрозумів якби сказали з вітрини, прямо сказали що «всі відкриті, в нас така норма»

Ну фраза «з вітрини» відлякує покупців бо це лотерея. Можуть бути косметичні дефекти, але то фігня порівняно із невідомою кількістю циклів зарядки що пережила ця девайсина на вітрині. Зазвичай продавці так завжди кажуть що воно з вітрини та знижують ціну.
Тут якась незрозуміла ситуація — нащо його розпакували?
Варіанти два — з вітрини або повернення.

Або возили через кордон в кишенях

Скоріш ганяють open boхи із штатів і продають у нас як нові

піксель
в сіру

А хіба можливо інакше?

Нажаль — ні.

Чому вирішили замінити

Airpods Pro 2

на

Airpods 4

?

В мене з часом почали боліти вуха від затичок, чомусь. Хоч і шумодав там кращий

На жаль, наразі це поширена ситуація з продавцями електроніки «другого ешелону». Після подібної ситуації з Redmi Buds 3 Pro намагаюсь купувати товари або напряму у виробника через Алі, або у перевірених продавців на кшталт Розетки, де процедура гарантійного ремонту або повернення максимально клієнтоорієнтована. З останнього, плюнув на гарантію і відремонтував сам шафу у ванні, бо виробник корчив з себе дурня і ніяк не намагався замінити явно бракований блок розетки і вимикача. Причому цей товар продавався і на Розетці, де таких проблем з ремонтом і заміною взагалі б не було. Ступив, на помилках вчимося...

з продавцями електроніки «другого ешелону»

Чисто нагадати=)
mezha.net/...​prodali-vorovannyj-tovar

Думаю до бійки в нас би не дійшло)

або у перевірених продавців на кшталт Розетки

Лол ))
hotline.ua/ua/yp/2476/reviews

Так протягом 14 днів маєте право віддати товар, не вказуючи причину повернення

Там купа умов, які після навіть лише відкриття упаковки важко виконати.

Користувався років з 10 однією доволі відомою мережею. Було кілька ситуацій коли товар повертав (десь 4-5 наче) з різних причин, кожен раз відкривав і майже у всіх випадках навіть користувався. І це аж ніяк на повернення не вплинуло, бо кожен раз я приходив у магазин, писав заяву на повернення, потім ±2 тижня експертиза (бо вже б/в), по дзвінку приходив забирав гроші і розписувався, все.
Люди вже звикли до «гемору» з цим процесом, бо його нав’язали саме сірі продавці. На справді, якщо всі (і продавець і клієнт) роблять все як потрібно і не шукають як оце там «зекономити» — проблем майже не буває.

Тільки запакований в коробочці з усіма пломбами=)
Ми не в США де відкрив, не сподобалось і відправив назад в Амазон.

Це неправда. Прямо сьогодні повернув навушники в mta, бо сильно тиснули на голову. Прийняли і повернули без питань.

На коробці були одноразові пломби як у епл, які відриваєш?
В будь якому випадку це ініціатива магазину, а так, ви можете повернути тільки якщо товар неналежноі якості, і то, спочатку магазин може спробувати відремонтувати.

Пломби я звісно зняв і походив з ними 2 дні, щоб зрозуміти що з ними щось не так. Але магазин не запропонував ні гарантійного сервісу (бо в них його нема), ні повернення, що на мою думку мало б бути найпростішим рішенням, але магазин вирішив піти складно. Там не тільки дірєхтор, ще й оператори на мене тиснули, шо то я дурень і що повертати навушники за законом захисту споживачів не можна. Я вже спеціально пішов в закон, навушників там немає в списку.
Але якщо вони їх возять в нижній білизні, то може і декларують як нижня білизна, не можу стверджувати.

Та я в курсі:) В мене колись здох адаптер від айфону на гарантії в Stylus, коли вирішив скористатися гарантією, виявилось що на адаптер гарантії немає, при тому що вони в одній коробці :)) Тому до цих сірих помийок відношусь як до ОЛХ де купив і далі все це твої проблеми)

Саме так. Справа не у пломбах, справа у схемах постачання. У білому варіанті магазин, грубо, просто узяв товар на реалізацію. Тому ніхто у разі повернення особливо не страждає, включаючи виробника. А у сірому варіанті фактично хтось купив собі цей девайс, а потім вирішив його чомусь продати. Відповідно, повернення це прямі збитки та дупобіль.

можливо і дупобіль, але я не розумію чому це має бути мій дупобіль, а не магазину. Не можеш, не берись як то кажуть. Або хоча б нормально комунікуй і не говори про рік гарантії, якої нема.

Я в жодному разі не виправдовую магазин.
Але відповідь тут — риночок. Поки в нас не буде офіційних магазинів Apple на рівні інших країн (включаючи донедавна московію), то буде ось таке, на превеликий жаль.

Є просто компанії які добре, або достатньо добре роблять сервіс доставки товарів. Я і тут не очікував, дивлюсь є багато фізичних магазинів, блогери хвалять, думав теж сервіс, а виявляється, грубо скажу, купка бариг з гарною неоновою вивіскою.

Я повертав навушники 2 рази: 1 — поносив пару днів і зрозумів що формат не підходить; 2 — бо bt глючив. Ніхто навіть слова не казав

Та я теж повертав і дуже, мʼяко кажучи, здивувався коли з мене почали робити дурного, шо я не можу повернути товар, бо це не гігієнічно і почали шукати всі можливі способи, щоб я не повернув. Доречі товар з неділі в них, заява з реквізитами теж, я кілька разів питав, що там з поверненням і як зрозумів, директор магазину морозиться, телефонні менеджери кажуть, що розберуться і нічого не роблять.
Написав заяву в захист прав споживачів, буду ще пробувати робити черджбек, як писали нижче.

Я супер здивований і їхньою комунікацією і процесами. Може то для них не по пацанськи, бо директор по манері спілкування виглядав колишнім вуличним кидалою, ще казав, що вже довго в роздрібній торгівлі.

Так, я теж думав шо це норма, якщо ти вважаєш себе магазином, маєш мережу в великих містах і всі оці неонові вивіски. Але в них не було навіть виставкового варіанту щоб клієнти знали що купують, а дірєхтор магазину ніколи не тримав AirPods 4 в руках, поки я йому їх не приніс.

Повертав монітор в Розетку. Я його придбав, приніс додому, розкрив, зібрав, пропрацював день, мені не сподобався (з Маком погано працює), я розібрав, запакував, та повернув в Розетку. Вони повернули гроші.

Та й сам отримував товар, по якому було видно, що його хтось перевіряв. Але він цілком новий.

Якщо зберегли заводську упаковку і пломби — то немає питаннь, поверенете.

Я мав їх відкрити і походити з ними, щоб зрозуміти що з ними щось не так. Я колись зенхайзери, теж затички повертав в мойо. Все повернули. Вони були тоді погано сумісними для дзвінків на маку. В магазині навіть продавець мав виставковий варіант який давав послухати і чемно серветками витирав. Тоді порівнював з соні і деякими іншими зенхайзерами.

Я дуже здивувався, бо ті ябко-шмабко навіть не мають виставкового зразка, щоб покупці побачили що купують.
Вищезгаданий дірєхтор навіть не знав як AirPods 4 мають виглядати, поки я йому їх не показав.

Теж купував монітор на розетці і повертав. Вже вдома побачив що в нього слабка підсвітка. Я тоді працював на балконі — офісі де було дуже яскраво.
Тому і написав пост, так як думав, що це норма купувати і повертати новий товар. Тим більше, коли він виглядає сумнівно.

Та да з розеткою загалом все окей, навіть з продавцями не розеткою. Якось купив китайську медіа приставку в якій все працювало ну дуже дивним чином, повівся на декларовані технічні характеристики(я не розбирав, але щось в мене сумніви в правдивості). Нічого гроші вернули. Замінив на китайську приставку від ксайомі на тій же розетці — все окей вже другий рік поспіль. Але зустрічаються в інтернеті такі окремі магазини, не з технікою, більше з не стандартними запчастинами попадав на таких продавців.

Можна зробити chargeback через свій банк. Дірєхтор буде корчити дурня уже не з вами. А ви зекономите час та забудете про цю ситуацію.

і півроку чекати повернення коштів

тут я теж не впевнений, ніколи не робив, але виглядає, що це може бути супер довго і ще й не завжди позитивний результат.
Там в тій канторі ще й платіж через iPay кудись пішов і думаю далі через якісь мутні схеми. Бо я не міг знайти їхнє ЄДРПОУ і як вони зареєстровані.

Процес не складний. Дізнайтесь в своєму банку. Реквізити продавця не ваш головний біль.

Не рекламую Райффайзен враховуючи їхню теперішню репутацію. Однак, коли був їхнім клієнтом, неодноразово користувався цією процедурою. З кроків було кілька дзвінків у банк для формування заявки та відправка електронного листа з описом ситуації, чеками, виписками, скріншотами. Довше місяця повернення не чекав. Зазвичай 2-3 тижні.

Буду пробувати, якщо не будуть повертати кошти.

Підписатись на коментарі