10 основних кроків для збільшення завантажень в App Store
ASO (App Store Optimization) — це процес оптимізації сторінки додатка в магазині, спрямований на підвищення його позицій у пошуку та збільшення кількості завантажень.
Сторінка застосунка — це його візитна картка, яка повинна справляти на користувача хороше враження та спонукати його до дії. Для цього потрібні знання у ASO та ніші вашого додатку, глибокий аналіз ринку та конкурентів, а також постійна перевірка гіпотез. Але перш за все, ваш застосунок повинні помітити, і для цього потрібно провести комплексну ASO-оптимізацію, яка допоможе збільшити видимість додатка.
На зв’язку Андрій Провізіон, CEO агенції мобільного маркетингу ASO.Marketing. У цій статті ми обговоримо базові кроки в оптимізації сторінки для успішного просування застосунка.
- Складіть заголовок, використовуючи релевантні ключові слова.
У багатьох додатків заголовок складається лише з назви самого бренду. Такий варіант використовують ті застосунки, які мають високий рівень впізнаваності та не вимагають уточнення про свій функціонал. Однак, я рекомендую прописувати тайтл і сабтайтл для усіх застосунків. Навіть якщо ваш бренд добре відомий, у магазині додатків існує велика конкуренція. Детальний заголовок і підзаголовок допоможуть виділити ваш додаток серед інших і переконати користувачів у його унікальності.
Приклад використання лише бренду в заголовку
Для кращого результату вам необхідно додати трохи деталей, щоб ваш застосунок індексувався та був зрозумілим для користувача. Обирайте для заголовку релевантні ключові слова з високим трафіком, щоб збільшити видимість застосунку. Памʼятайте, що назва додатку обмежується 30 символами, то ж до вибору пріоритетних ключових слів потрібно підходити роздумливо.
Приклад вдалого заголовку
2. Використовуйте підзаголовок, щоб розкрити суть застосунку.
Підзаголовок, так само як і Заголовок, індексується та містить 30 символів. З його допомогою ви можете збільшити кількість проіндексованих пошукових запитів та заохотити користувача завантажити додаток.
У підзаголовку додайте більше конкретики про функціонал вашого застосунку. Не варто використовувати загальні слова, на кшталт, «розвиваюча гра» або «соціальна мережа». Це запити не лише з високим трафіком, а й високою конкурентністю, то ж зайняти хорошу позицію за ними буде вкрай важко.
Натомість зберіть семантичне ядро з релевантних ключових слів, які чітко описують ваш додаток. Деталізуйте заголовок інформацією про головні функції та переваги застосунку. Обовʼязково звертайте увагу на популярність пошукового запиту, адже від цього залежить видимість вашого додатка.
Приклад невдалого підзаголовку
Приклад вдалого підзаголовку
3. Додайте ключові слова з меншою популярністю у keyword field
Як відомо, в App Store є приховане поле для ключових слів, яке містить 100 символів. Це поле має меншу пріоритетність, ніж заголовок та підзаголовок, проте також допоможе вам ранжуватися за більшою кількістю пошукових запитів.
Поле ключових слів в AppStore Connect
Для того, щоб скласти якісне поле ключових слів та в цілому метадані, вам насамперед потрібно зібрати семантичне ядро з пошукових запитів, за якими ваш додаток зможуть знайти користувачі. Перш за все, ці запити повинні відповідати функціоналу та ніші вашого застосунку. Також у полі ключових слів ви можете використовувати бренди ваших конкурентів. Незважаючи на офіційну заборону, використання брендів у ключових словах є досить поширеною практикою. Лише у випадку, якщо конкурент помітить це та звернеться до App Store зі скаргою, Apple попросить вас прибрати брендовий запит з метаданих.
Нерелевантні пошукові запити не будуть ефективними, адже приведуть на сторінку додатка користувачів, які шукали щось інше. На основі семантичного ядра оберіть найбільш пріоритетні для вас запити та наповніть ними текстові поля сторінки.
Важливо памʼятати, що ключові слова у keyword field не потрібно повторювати, а також використовувати між ними пробіли. Такі помилки доволі часто зустрічаються і лише забирають у вас лімітовані символи, які можна використати з користю для застосунка.
4. Виділіть достатньо часу, щоб оцінити зміни після оновлення
Не варто чекати відмінних результатів одразу після того, як оновили метадані застосунку. Зазвичай зміни в позиціях та видимості можна помітити вже протягом перших семи днів, однак варто дати час алгоритмам Apple для ранжування апки.
Ваш застосунок може займати різні позиції протягом місяця, перед тим як зайняти поточне місце у пошуковій видачі. Отже, варто запастися терпінням та відкласти висновки на деякий час. Я рекомендую зачекати 4 тижні, перед тим як аналізувати ефективність оновлення.
5. Створіть лаконічний опис для вашого застосунку.
Хоча повний опис застосунку в App Store не індексується, завжди є невеликий відсоток користувачів, які бажають детальніше ознайомитися з вашим продуктом.
Зробіть ваш текст маркетинговим. Опис вашого застосунка повинен демонструвати його найкращі якості та функції, які зацікавлять вашого потенційного користувача.
Розбивайте текст на абзаци для того, щоб він був комфортним для сприйняття. Виділіть головні тези для того, щоб вони одразу кидалися в очі. Справа в тому, що користувач швидше сканує текст, пробігається по ньому очима, ніж детально з ним ознайомлюється. Отже, ключова інформація, яку ви бажаєте донести до аудиторії, повинна виділятися.
Повний опис додатку «Нова Пошта»
6. Використовуйте поля «Promotional Text» та «What’s New».
Хоча ці поля не індексуються, така, на перший погляд, дрібниця може покращити залученість користувачів до вашого застосунка.
Що це за поля?
Promotional Text — це короткий рекламний текст та потужний інструмент для взаємодії з новими користувачами. Його роль — переконати відвідувача сторінки ознайомитися з вашим продуктом.
What’s New — це розділ, який призначений для опису змін у новій версії застосунку. Це поле спрямоване на вже існуючих користувачів, які раніше користувалися вашою апкою. Завдяки йому ви можете переконати юзерів повернутися до продукту.
Використовуйте CTA у промо тексті та головні, а що важливо — цікаві для користувача зміни у розділі «What’s New». Ці поля спрямовані на відносно невеликий відсоток користувачів, проте однозначно справлять на них гарне враження та заохотять їх ознайомитися з застосунком.
Promotional text What’s New
7. Створіть іконку, яка асоціюватиметься з основними функціями застосунка.
Іконка застосунка — це імідж вашого додатку. Це доволі складний у створенні елемент сторінки, адже він повинен бути: простим, лаконічним, виділятися серед конкурентів та демонструвати про що ваш застосунок.
Проаналізуйте іконки ваших конкурентів, визначте їхні спільні та відмінні риси. Швидше за все, тенденція, яку ви спостерігатимете найчастіше, є ефективною та підштовхне вас до перших ідей щодо інтерпретації вашого застосунку в картинці.
Уникайте великої кількості елементів на іконці. Іконка — це маленький елемент, який повинен бути цілісним. Занадто багато елементів може зробити іконку заплутаною та незрозумілою, що негативно вплине на її ефективність.
Оберіть
Приклад не асоціативної іконки
Приклад вдалої асоціативної іконки
8. Демонструйте головні функції та переваги застосунку на перших скріншотах
Скріншоти — це одна з найважливіших складових сторінки. Саме скріншоти відіграють ключову роль у тому, щоб зацікавити користувачів та спонукати їх до дії. Отже, вони вимагають постійного вдосконалення.
Створення ефективних скріншотів починається з аналізу. Проаналізуйте візуальну складову прямих конкурентів. Приділіть особливу увагу тому, що зображено на перших трьох скріншотах. Саме вони привертають найбільшу увагу аудиторії. Також відомо, що в середньому користувач проводить на сторінці застосунка
Ваша аудиторія також вимагає аналізу. Проаналізуйте головні цілі користувачів, їхні болі, проблеми та бажання. Визначте, яку користь ваш застосунок може принести користувачам і на основі цього продемонструйте їм рішення їхніх проблем на скріншотах.
Памʼятайте, що скріншоти повинні бути чіткими, лаконічними та зрозумілими. Не варто перевантажувати їх довгими текстами, які можуть відволікти від головного. Натомість використовуйте короткі, але інформативні тези, що виділяють найважливіші моменти.
Приклад невдалих скріншотів
На цьому прикладі бачимо довгі тексти та відсутність структури чи послідовності у скріншотах. Такі зображення навряд чи надають користувачу потрібну та зрозумілу інформацію.
Приклад вдалих скріншотів
Погодьтесь, ви швидше оберете додаток зі скріншотами другого варіанту, ніж першого. Чому? Тому що в цілому вони виглядають гармонійно, на них зображена та виділена головна інформація, яка потрібна користувачу. Автор використовує нейтральні та асоціативні кольори, а також короткі заголовки, що дозволяє аудиторії легко зрозуміти суть застосунка. Саме ці фактори позитивно впливають на завантаження апки.
9. Локалізуйте сторінку під різні ринки.
Локалізація сторінки — це обовʼязковий етап для досягнення успіху застосунку. Вона не лише дає можливість збільшити його видимість, але й заохочує користувача завантажити саме вашу апку. Локалізувавши сторінку додатка на мову користувача, ви продемонструєте свою лояльність, чим і завоюєте його увагу. Зокрема, користувачам інших країн буде значно легше знайти ваш додаток, якщо він адаптований під їхню мову. Для цього вам потрібно не просто перекласти сторінку, а зібрати семантичне ядро та на основі ключових слів заповнити текстові поля сторінки.
Для того, щоб визначити вигідні для вас ринки, зверніть увагу на те, з яких країн ви отримуєте завантаження. Це буде для вас першою підказкою, в якому напрямку ви повинні рухатись. Окрім цього ви можете проаналізувати географію ваших конкурентів, а саме — з яких країн вони отримують найбільший дохід та завантаження. Використовуйте для цього ASO-сервіс AppMagic або будь-який інший, який надає ці дані.
Українська локаль додатку Canva
Іспанська локаль додатку Canva
10. Відповідайте на відгуки користувачів
Відгуки та рейтинг мають помітний вплив на успіх застосунка, то ж займають не останню роль у його просуванні. І хоч App Store менш прискіпливий до рейтингу, ніж Google Play, на нього звертають увагу самі користувачі перед тим, як завантажити додаток.
Гірка правда у тому, що користувачі частіше пишуть відгуки тоді, коли не задоволені роботою застосунку, то ж з негативними відгуками вам швидше за все доведеться зіткнутись.
Однак не варто пропускати їх повз очі. Відгуки користувачів є найбільш надійним джерелом ідей для вдосконалення. Так чи інакше, юзери діляться реальним досвідом з вашим продуктом і можуть повідомити вас про проблему, яка відштовхує аудиторію. Даючи відповідь на кожен відгук, ви демонструєте свою повагу та бажання покращувати застосунок для комфорту користувачів.
Висновки
Сторінка мобільного додатку — це ваш шанс представити продукт у найкращому світлі та переконати користувачів завантажити його. Однак, часом це буває непросто, враховуючи шалену конкуренцію на ринку застосунків.
Якісне ASO включає в себе зібране семантичне ядро, аналіз конкурентів та аудиторії, а також знання усіх особливостей магазину додатків. Орієнтуйтеся на те, що саме потрібно вашому потенційному користувачу і представте йому готове рішення у вигляді скріншотів та метаданих.
Обовʼязково виконайте усі етапи оптимізації сторінки. Кожна з вищеописаних деталей має значний вплив на успіх застосунка: від найелементарнішого — заголовку, до найбільш «незначного», як Промо текст та «Що нового». Складіть якісні метадані, локалізуйте сторінку на різні мови, працюйте над візуалом сторінки та обовʼязково беріть до уваги рейтинг та відгуки користувачів.
Для досягнення успішних результатів потрібен комплексний підхід. Лише поєднавши усі фактори та застосовуючи усі можливості маркетстора можна підняти застосунок у ТОП.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів