Product Digest #1: AI-лайфхак для продактів, секрет успіху Figma та як мислити стратегічно
Привіт, продакт ком’юніті! З вами Макс, Head of Product в українському стартапі Brighterly by SKELAR. І я радий представити новий випуск нашого дайджесту! 🔥
Цього разу ми заглибимося в теми, які допоможуть вам покращити свої навички продакт-менеджменту. Готові? Тоді вперед!
Стратегічне мислення
Як перейти від тактичного до стратегічного мислення? Анека Гупта, CPO в Rubrik (одна з найбільших B2B-компаній у сфері кібербезпеки), ділиться своїми інсайтами! З відео дізнаєтесь:
- Як керувати різними типами особистостей у команді і узгоджувати їх дії для досягнення спільних цілей.
- Як правильно давати й отримувати складний фідбек.
🎥 Дивіться тут:
Як розкрити потенціал AI у вашому бізнесі
Відчуваєте складнощі з інтеграцією AI у ваш бізнес? Доктор Янна Ліпенкова розкриває цінні інсайти з ефективного використання штучного інтелекту в B2B-секторі. Стаття повна практичних порад, як отримати конкурентну перевагу за допомогою AI.
Не кожен бізнес може з легкістю інтегрувати штучний інтелект у свій продукт, та і не кожному треба це робити. Думаю, всі можуть згадати запуск чат-боту «Tay» від Microsoft, який за невеликих 15 годин взаємодії з користувачами X почав постити расистські твіти :)
У нас в Brighterly, онлайн-школі з вивчення математики, інтеграція AI в продукт може принести більше шкоди, ніж користі. Однак може допомогти покращити продуктивність через призму автоматизацій рутинних процесів для користувачів. Наприклад, як простий чат-бот для відповідей на базові питання замість FAQ.
📖 Читайте матеріал тут: Розкрити потенціал AI
Від продактів для продактів
Цього разу також хочу поділитися неймовірним інструментом для роботи з ChatGPT від AI-експерта Ендрю Беста. Його підхід до генерації контенту змінив моє уявлення про можливості штучного інтелекту. Раніше я використовував його більше як тул для генерації контенту або пришвидшений пошук для рісерчей. Але підхід, який пропонує Ендрю, допоміг вийти на новий рівень використання та робити швидкі порівняльні аналізи!
💡 Дізнайтеся більше тут: Секретний промпт для ChatGPT
А також діліться вашими хаками з використання Chat GPT4o в коментарях.
Клієнтоорієнтованість за версією Figma
Останній, але не менш важливий момент. Сьо Кувамото, VP of Product, ділиться уроками, що він засвоїв за час роботи у Figma. А саме — як зробити клієнтоорієнтованість частиною ДНК вашої компанії?
Крутий інсайт від Figma про принцип «feel», який вони відкрили для себе при створенні компанії, що зараз оцінюється у 12,5 мільярдів. Головна ідея, яку заклала команда в цей принцип — іноді створення крутих продуктів може бути більше творчістю, ніж наукою.
Та емоції користувачів, з якими вони залишаються після користування функціоналом — не менш важливі, ніж те, як вони користуються ним!
📖 Читайте інсайти від Figma тут: Чому клієнти — це все
Підписуйтесь на наш дайджест, щоб не пропустити найкращі інсайти! 💥
3 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів