Яких закордонних спікерів ви б хотіли побачити та послухати на DOU Day 2025?

Привіт! На зв’язку DOU Events 👋

Нам цікаво, чиї доповіді ви хотіли б почути наживо на DOU Day 2025, з ким з відомих особистостей індустрії найбільше прагнули б понетворкати? Пишіть у коментарях — будемо вдячні за детальні відповіді про те, чому вас цікавить саме цей спікер і в якому напрямку він/вона спеціалізується.

Згадуємо DOU Day 2024 і побачимося на конференції наступного року!

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Давайте Страуструпа поки ще живий.

Сема Альтмана було б цікаво, але ми йому навряд поки що цікаві.

Александреску було б круто, підпишу в нього пару книжок. Йому з Бухаресту буквально 5 хв їхати до нас.

Цікаво чи взагалі можливо покликати когось з виробників харду ?
Джен-Хсун Хуанг, Ліза Су, Хань Йонг-хий, Джейсон Чен, Ху Самсон та Сі Хсу, Таро Сімада, Йосіда Кенічіро, Тошіакі Хігашіхара

Пата Гілснера забув та Тіма Кука :)

Лінус лідирує на фоні останньої новини)

любителі кансел(р) культури це наче самий активний шар суспільства)

Власне движ хіппі зародився в академічних колах — саме як анти військовий, хоча звісно і відверто марксисько-комуністичний. Ця фішка з бойкотами, це звідти з 60-70х, від Кореї та Вьєтнаму. Той же хіппарь Джобс, потім використовував ті самі ідеї по росповюдженню якоїсь своєї думки і в маркетензі. Те що спочатку було «не будемо розвмоляти з людиною яка пропонує вбивати людей, вважає білих вищою рассою і т.д.» — стало «не будемо ромовляти з тим у кого не Apple». Зараз в принципі воно трохи повернулось до першого варіанту. Бо дійде до того що ті в кого Ubuntu не будуть розмовляти з тими у кого Fedora, а ті в своб чергу з тими у кого : Debian, Suse, Mandriva, Arch чи Gentoo і усі один з одним не розмовляють і взагалі похідні коди закрили і продають ліцензії.

я більше про те що його популярність зросла через те що Лінус викинув рус код, а любителі канселити возхетілісь, от і хайп піднявся

1) Маркус Вілліг, засновник Bolt. На DOU виходило інтерв’ю з ним і було б логічно його запросити.

2) Хтось із лідерів спільноти Differently Abled @ Meta, яка об’єднує працівників Meta з різними особливостями. Почитати про спільноту можна тут і тут.

Joshua Bardwell, хто знає, той зрозуміє :)

Lennart Poettering, Linus Torvalds, Guido van Rossum

та щось він вже зашквар)

Хто ще підтримує легалізацію маріхуани ? От була людина — яка вкладалась в ризиковані над технологічні продукти, фактично створила ринок електромобілів — усі автвиробники які не стали впроваджувати електро-технології стали динозаврами, бо в першу чергу був захоплений ринок дорогих авто бізнес сегменту. Space X, Starlink, OpenAI і т.д. Що тепер — Трампіст, по суті олігарх який з прихильниками збанрутував і вороже поглинув ЗМІ — Twitter.
Що сталось ? Tobaco & Marichuana + Wiskey www.youtube.com/watch?v=kQoxbDOWjf4 Власне це була дурнувата ідея з реклами AI водіння авто, типу ви можете набухатись і накуритись — а воно буде вас вести, та скінчилось погано. Багато хто, як я знаю так кинув бухати та гуляти, став їздити машиною і тому знав, що пити не можна. Тим не менше Google запустив цю інновацію youtu.be/ANhFh2vi-g0?t=5961

Може його зробити мером Києва ? Тоді б швиденько у нас з’явились гіперлупи ))

Ага під музику Боба Марлі «We don’t drink and drive — we smoke and fly, ha, ha, ha». BTW Будувати схожі кострукції в СРСР пропонували ще в 30-ті. Були проекти шаропотяги шаропотяг Ярмольчука наприклад, та усе це завернули — не вигідно, і дуже багато треба було інвестувати.
Зате розробляли скидування танків із парашутом youtu.be/9YhRvxhEojg?t=75 з величезних літаків і самі літаки як то : Антей, Руслан та Мрія. Там можливості www.youtube.com/watch?v=rNPS8JE_3Zs
Констрювали, Буран-Енергія — абсолютно економічно не виправданий проект, через конкуренцію ракето будівників та конструкторів космічного челноку з ціллю попила бюджету, одні робили над ракету Енергія — інщі ксомічний челонок. Скінчилось овербеджетом — тепер стартові майданчики на Байконурі і купа усього не затребувані. Ще екраноплани, гелікоптери B-12 і т.п.
Коротше усе — що мало віськовий бюджет, мало хід. Майже усе громадяньске — мало кому було цікаве. Наприклад ХТЗ робив електро-трактори www.youtube.com/watch?v=E2POB-H2Owo — завернули. Років з 5 тому на батареях зробили, та теж виявилось не дуже затребуваним, тяги мало було.

кайл кінгсбюрі або натан марц

Підписатись на коментарі