Як побудувати «єдинорога» в EdTech у 2024 році. Нотатки одного подкасту
Привіт!
Можливо, ви знаєте, що інколи я записую Product & Growth Show. І роблю нотатки, якими хочу ділитись. Нижче — цікаві думки з останнього епізоду з Rhys Spence, Head of Research в Brighteye Ventures про розвиток компаній в EdTech. Мені тема EdTech особливо цікава, так як я співзаснував mathema.me, онлайн-школу STEM-предметів для дітей.
За його словами, EdTech все ще залишається привабливим для інвесторів, хоча і «єдинороги», такі як Byju’s і GoStudent стикаються з певними складнощами: це і падіння відгуків у сервісів, і питання, що виникають в інвесторів щодо масштабованості і рентабельності. Також сильно відчувається загальне насичення цікавими пропозиціями ринку EdTech.
У цих умовах, каже Спенс, компаніям неймовірно важливо проявляти гнучкість. Зараз венчурні фонди переглядають свої підходи та суміжні з EdTech сфери (наприклад, FinTech), які можуть виявитися перспективними.
Разом з тим, якщо зосередитися на одному великому, добре визначеному ринку (наприклад, найбільша автошкола у Франції), це також може принести гарні результати.
Останній ключовий фактор — це залучення користувачів, створення спільнот за окремими параметрами. Так, проєкт StudyStream мотивує розвиватися студентів через онлайн-спільноти, а Magic School AI — об’єднує спільноти вчителів. Це дає обом компаніям необхідне органічне зростання.
Отже, основні рекомендації, які дає Райс Спенс, щоб досягти успіху на ринку EdTech:
- Сфокусований розвиток: успіх можливий, якщо ви цілитеся в один великий ринок, а не намагаєтеся покрити всі напрямки відразу.
- Органічне зростання через залучення користувачів і створення спільнот — ключ до довгострокового успіху.
- Гнучкість: слідкуйте за змінами в підходах венчурних інвесторів і трендами, такими як перетин EdTech і FinTech.
Доречі, якщо хтось хоче викладати програмування для дітей — напишіть мені :)
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів