Змінюй майбутнє з кожним уроком — ставай рольовою моделлю для дітей

«Навчай для України» шукає молодь, яка готова змінювати освіту в малих громадах країни в межах програми лідерського розвитку «Навчай». Учасники програми на 1 або 2 роки поїдуть вчителювати у малі громади Київщини й Одещини.

Під час програми «Навчай» ти отримаєш:

✨простір для розвитку себе, нового досвіду і викликів у спільноті однодумців;
✨індивідуальну менторську підтримку;
✨підтримку стипендією за виконання умов програми + офіційна зарплата вчителя;
✨змогу зробити внесок у розвиток України та потенціалу майбутнього покоління;
✨комплексний професійний і лідерський розвиток разом з обміном досвіду учасників мережі Teach For All (63 країн світу).

Детальніше про програму «Навчай» — за посиланням teachforukraine.org/fellows

Перша хвиля реєстрації триває до 31 січня. Стань частиною освітніх змін💛
Реєстрація на програму за посиланням: bit.ly/TFU-form-registration

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Відразу пишіть, що робота вчителем передбачає бронювання і матимете суттєво більше заявок %)

Відразу пишіть, що робота вчителем передбачає бронювання і матимете суттєво більше заявок %)

Схуялі? Тобто заявок може і буде більше, але за рахунок зниження якості.
— ЦА цієї програми — вчорашні студенти (до 25 років), але думаю формального обмеження немає.
— Ви працювали з дітьми в школі? Спробуйте згадати себе і своїх однокласників, і відповісти на питання «чи воно того вартує?». А ще треба буде показати «Вмієш зацікавити до навчання дітей».
— «Готовий_а переїхати в маленьке містечко або село на 1 рік»
— «Предметне тестування»
— Суміщати викладання та іншу роботу навряд чи вийде перші 1-2 роки.

але за рахунок зниження якості.

Сумнівне твердження. Якщо прийдуть професіонали з досвідом, а не вчорашні студенти, то школа від цього тільки виграє.

Ви працювали з дітьми в школі?

З цього року працюю як викладач в університеті, викладаю для 2 та 3 курсів бакалаврату, це 17-19 років. Так, воно вартує того, якщо мати хоча б орієнтовне уявлення про викладання, а не ставитись до цього як до чергової галери.

«Готовий_а переїхати в маленьке містечко або село на 1 рік»

І в чому тут проблема? Нема дорогих ресторанів, кав’ярні 5 хвилі, спортлайфу і мегамаркета? А він треба? Плюсів у невеликих містах і навіть селах дуже багато, порівняно з мегаполісами. Є й мінуса, само собою, але плюсів також вистачає.
Фактично, якщо є своє авто, а до найближчого великого міста до години їзди, то це взагалі нічим не видрізнятиметься від життя в «багатому» передмісті мегаполіса. Принаймні з логістичної точки зору точно нічим.

«Предметне тестування»

І чому проблема? Сініор не зможе здати геометрію чи математику чи фізику за 3-7 клас?

Суміщати викладання та іншу роботу навряд чи вийде перші 1-2 роки.

Я суміщаю, хоча у мене менше 10 годи на тиждень викладання. Так це важко, але це реально.
І це при тому, що викладаю англійською, а кожна лекція передбачає презентацію + методичні матеріали + лаби.

Сумнівне твердження. Якщо прийдуть професіонали з досвідом, а не вчорашні студенти, то школа від цього тільки виграє.

Я ж написав чому буде зниження, читайте все повідомлення.

Я суміщаю, хоча у мене менше 10 годи на тиждень викладання

Ви викладаєте в виші. У вас хоча б частина години лекційні, спробйте уявити 14-18 годин практики (не прйому лаб — це простіше). При тому в такому де йде норм фільтрація вхідного потоку. І у вас ще не було сесії.

Ще є принципова різниця універу і школи:
Універ допомагає тим хто хоче отримати знання.
Школа має спонукати кожну дитину обрати напрямок в якому рухатись, сформувати в них моральні цінності (які іноді протирічать тому, чого їх вчать батьки) і надодачу до цього дати знання необхідні для подального навчання.

ВІдбір — це теж важливий момент. В шклоі у вас буде абсолютна різна аудиторія, а ще батьки теж дуже різні, але скоріше будуть на стороні своєї дитини, а не людини, що каже, що вони погано виховали свою дитину. А ще вчитель несе кримінальну відповідальність, якщо щось станеться з дитиною (хоча викладач наче теж)

14-18 годин практики

Що таке практика? Шкільний урок?
14-18 годин на Тиждень, тобто, в середньому, трохи більше 3 годи на день, іноді більше іноді менше.
Елементарно поєднувати.

є принципова різниця універу і школи

Школа має дати базову середню освіту, аби людина була підготована до життя.
Професіонал з досвідом, навідміну від вчорашнього студента та вчителя який не бачив іншої роботи, зможе реально, а не по підручнику, розказати, навіщо вони вчать те чи інше, як застосувати математику й фізику. В свою чергу це допоможе суттєво краще визначитися із подальшим напрямом.

що каже, що вони погано виховали свою дитину.

Вчитель не повинен такого казати в принципі.
Ти, як викладач, маєш закцікавити дитину предметом, донести матеріал в зрозумілій формі, сформувати інтерес до навчання.
Всі інші фантазії про цінності та виховання — від лукавого і не є частиною навчального процесу.

Підсумовую — не бачу жодних проблем спеціалісту з досвідом в своїй галузі( не тільки ІТшнику) викладати в школі.

Що таке практика? Шкільний урок?

Так. Шкільний урок — це не лекція чи лаба, це семінар де частину говорить викладач.

14-18 годин на Тиждень, тобто, в середньому, трохи більше 3 годи на день, іноді більше іноді менше.
Елементарно поєднувати.

Як скажете. 30-50% овертайму кожен день тільки на роботу в класі + трохи менше на перевірку робіт (ще десь 1-3 години щодня), підготовку/корекцію матеріалів і тд — для вас це ок. Тоді круто.
Просто цікаво скільки у вас часу займає перевірка лаб і контрольних для однієї групи, і який розмір групи?

Всі інші фантазії про цінності та виховання — від лукавого і не є частиною навчального процесу.

Денис Батькович, пошол ти нах, ти тут взагалі працюєш, бо мій батько тобі платить ЗП. А якщо ти не поставиш мені нормальну оцінку я пожалійсь батькам і тебе звільнять і ти підеш в армію.
Від імені батька можу передати:
Малий правий, бо ти тут ховаєшся від армії, то зроби так, щоб моя дитина отримала 12. І ваапщє мой рєбєнок на етай вашей мове плоха панімаєт, учітє на нармальнам язикє.

От якраз через те, що ви написали, ми і маємо ситуацію з мораллю в суспільстві, яка зараз.

Як добре, що в додаток до критичного мислення, я ще проходив як курс як по педагогіці так і по філософії, тому не ведуся на надзвичайно примітивні маніпуляції в стилі

пошол ти нах, ти тут взагалі працюєш, бо мій батько тобі платить ЗП

ну а також вмію просто і відразу опустити таких півників з небес на землю і повернути це в конструктивне русло %))

Тому раджу закінчувати мастурбувати на свої фантазії типу

ми і маємо ситуацію з мораллю в суспільстві, яка зараз.

і не писати дурниць про сферу про яку маєте досить обмежені уявлення та нульовий досвід.

ну а також вмію просто і відразу опустити таких півників з небес на землю і повернути це в конструктивне русло %))

Ну давайте, розкажіть як ви будете це робити у спілкуванні з неповнолітнім. Для багатьох викладачів 10+ років ОР — це все ще складна задача.
Будете використовувати слово «півник» отримаєте мінімум «розмову з директором» або ще й статтю за цькування.

і не писати дурниць про сферу про яку маєте досить обмежені уявлення та нульовий досвід.

Звідки інфа?
До речі щодо конструктиву, ви трохи пропустили питання:

Просто цікаво скільки у вас часу займає перевірка лаб і контрольних для однієї групи, і який розмір групи?

Ще додатково: Скільки курсів ви ведете одночасно?

Як часто ти ходиш до стоматолога?
Людина з села не зможе поїхати в Київ в приватну стоматологічну чи будь-яку іншу клініку?
До людини з села не приїде швидка?

Та йдіть самі працюйте за мінімалку у новій бюрократії. У мене сестра півроку проробила вчителем аби хоч семестр закінчити, а далі пішла майстром брів.

У них на сайті зазначено, що це буде офіційне працевлаштування із зарплатою + стипендія яка покриватиме базові витрати.
Окрім того, нічого вам не заважає продовжувати працювати ІТшником ремоут в паралель до викладацької діяльності.

Та сам зверху написав про бронювання. І я бачу відповіді на твоє питання. Та й цифр за+стипендія не бачу.

Окрім того, нічого вам не заважає продовжувати працювати ІТшником ремоут в паралель до викладацької діяльності.

24 години в добі завадять. Треба буде підготувати купу матеріалу, бо перший рік його не буде.
---
Повне педагогічне навантаження вчителя на одну тарифну ставку повинно складати не менше 18 навчальних годин на тиждень
---
18 на тиждень, Карл!

отак працює людина майстром брів... а життя проходить...
вчителювати по-любому цікавіше мабуть 🙂

Ну йди сам за 6500 на руки понавчай нинішніх дітей Тіктоку. Це кажу я — покоління ютубу. Реальність прямо протилежна від ваших слів на жаль (сестра досягла певного рівня у бровах, а у школі вона отримала лиш вигорання і небажання заводити власних дітей).

Цікавіше там якщо і буде, то хіба перші пару років — поки не винесуть весь мозок начальство, батьки і діти.

дожилися.... тепер усі з вчителів підуть у майстри брів 🤔

Ну, люди йдуть працювати туди, де їм краще — це їх право 🤷‍♀️

Я колись працювала вчителькою після університету. Що можу сказати, загалом вся зарплата з урахуванням класного керівництва була близько 472 грн, при тому, що середня зп по місту десь була біля 2000 грн:).А так, це чудовий досвід спілкування з дітьми( в мене були студенти,бо я в ліцеї /ПТУ на той час викладала), батьками. Ну і таке було, наприклад, коли тебе просто не хотіли брати і твоїх одногрупників з вузу, бо , умовно, Ганні Петрівні ще 5 років до пенсії, а ви її ставку забираєте). Тому, я розумію сестру Івана, що вирішила піти звідси.

Підписатись на коментарі