«А я ж казав!» Біткоїн перетнув позначку у 100к і наближається до прогнозованих 127к

Привіт ІТ-спільното!
Багато з вас знає мене не лише як активного коментатора DOU, але й як криптоентузіаста, який вже практично 4 роки активно слідкує за цією сферою.

Майже рік тому, 26 грудня 2023, я зробив короткий допис про те, що ми з АІ передбачили, що на кінець 2024 ВТС буде коштувати 127к. Тоді люди дуже скептично до цього поставилися, але я їх розумію — на той момент ВТС коштував всього лиш в районі 40к і, якщо не помиляюся, стрімко летів вниз. Здавалося, що це «кінець крипти».

Але пройшов час і виявилося (знову!) що це просто черговий 4-річний цикл — був період цілком очікуваних спадів, а зараз період цілком очікуваних підйомів і all time high.

Хочу зробити 2 висновки з цієї ситуації:
1) На крипті можна заробити (особисто я зробив х3.3 за цю осінь), але треба добре розібратися в темі та не приймати поспішних рішень. Іноді найкраще рішення — це взагалі нічого не робити і просто чекати. Іноді навіть рік, два, три.
2) АІ — це мегапотужний інструмент, який дозволяє творити дива (навіть передбачати майбутнє на рік вперед). Головне вміти ним правильно користуватися.

Ну і фінальне:
А я ж казав :)

👍ПодобаєтьсяСподобалось6
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Ну скільки вже можна мусолити цю крипту)) Інвестуйте в щось важливе для свого міста чи України, приносьте користь своїми інвестиціями.

Китайські електрокари, що ж ще.

На них мита, а от самі компоненти зокрема акумулятори це абсолютно вірна ідея.
Літію також є декілька альтернатив, одні з кращих натрій та калій йонні акумулятори та водні елементи. Так само є альтернативні нафті технології палива — спирти, паливо з мікроводоростей, біодизель з пальмового масла, рапс і т.д.

Звісно, для себе я збудував інвестиційну платформу яка приносить користь водіям, інвесторам, пасажирам та екології міст зменшуючи викиди шкідливих речовин для довкілля. Приєднуйтесь.

Тобто розвиваєте ті самі старі добрі наприклад ГЕС та трамваї з тролейбусами, метро, разом зі збільшенням електрифікації залізної дороги, міські електропотяги і т.д.. Насправді чудове рішення може бути яке одночасно вирішує величезну купу як економічних, так і логістичних так і екологічних проблем. Чому при наявності технологій більше 100% років усе одно автомобілі з ДВС ? Перше — ціна, друге — необхідність технічного переоснащення виробництва та маркетингові витрати задля популяризації технологій.

Ваш коментар порушує дуже важливі аспекти. Дозвольте дати кілька аргументованих відповідей із врахуванням великих міст та екології.
1. Розвиток існуючих електрифікованих транспортних рішень
ГЕС, тролейбуси, метро та електрифікована залізниця — це чудові рішення для масового транспорту, особливо у великих містах. Однак приватний і комерційний транспорт залишаються важливими для забезпечення мобільності. В умовах великих міст електромобілі значно покращують екологічну ситуацію, зменшуючи викиди CO₂ та шкідливих речовин, які утворюються від автомобілів із ДВС. Це критично важливо, оскільки саме автомобільний транспорт у містах є одним із найбільших джерел забруднення повітря.
2. Чому автомобілі з ДВС все ще домінують?

• Ціна: Сьогодні електромобілі поступово стають доступнішими. У великих містах часто діють державні програми субсидій чи пільгового паркування, що стимулює перехід на електротранспорт.
• Інфраструктура: У великих містах інфраструктура зарядних станцій розвивається швидше, ніж у регіонах. Це робить використання електромобілів більш зручним. Проте, навіть у містах, потреба в розширенні мережі зарядних станцій залишається актуальною.
• Технічна трансформація виробництва: Виробники автомобілів активно вкладають у переоснащення заводів для виробництва електромобілів. У багатьох країнах це питання підтримується на державному рівні.

3. Покращення екології у містах
У великих містах електромобілі та інші види електричного транспорту допомагають вирішити проблеми забруднення повітря та шумового забруднення. Заміна автомобілів із ДВС на електромобілі сприяє зниженню концентрації шкідливих викидів, зокрема оксидів азоту та твердих частинок, що позитивно впливає на здоров’я мешканців. Крім того, зниження шуму від автомобілів підвищує комфорт життя в урбанізованих зонах.
4. Електрифікація як стратегічне рішення для міст
Електротранспорт у містах дозволяє не лише покращити екологію, а й зробити енергосистему більш незалежною та гнучкою. Наприклад, поєднання електромобілів із відновлюваними джерелами енергії створює можливості для сталого розвитку. До того ж, сучасні технології (наприклад, «розумні» мережі) дозволяють ефективніше використовувати енергію та оптимізувати навантаження на міські енергомережі.

Таким чином, у великих містах електромобілі та розвиток іншого електротранспорту — це не лише зручність, але й потужний інструмент для покращення якості життя, екології та енергетичної стійкості.

Це пов’язано з індивідуальним виділення газів в маршрутці?

Ось список українських «блакитних фішок»: savelife.in.ua/projects

Та я ж не проти, проте мій (внутрішній) фінансовий аналітик каже, що жодні інвестиції в Україну не дадуть х3.3 за короткий термін. А після збільшення податків + інфляції — треба більше грошей, щоб залишатися на тому ж рівні життя. Так що «мої інвестиції» в Україну — це податки і донати. Рештою я продовжу розпоряджатися на власний, вибачте, не дуже патріотичний розсуд.

Ваш коментар має раціональне підґрунтя, і сумніви щодо інвестицій в Україні зараз зрозумілі. Дозвольте відповісти з урахуванням вашої позиції та додати кілька аргументів щодо потенціалу інвестицій в електромобільність.
1. Ризики інвестицій у криптовалюти та сталий підхід
Криптовалюти справді можуть показувати високу прибутковість, але це пов’язано зі значною волатильністю. Навіть якщо вони дають х3.3, це часто супроводжується значними ризиками втрат. Інвестиції в електромобільність, навпаки, базуються на реальній потребі ринку, яка зростає, і спрямовані на довгострокову стабільність.
2. Суспільна користь інвестицій в електромобільність
У великих містах інвестиції в електромобільність мають подвійну вигоду:
• Економічна: Ринок електромобільності зростає щороку, навіть в умовах війни. Бізнес у цій сфері демонструє стабільний попит, адже електромобілі економічніші у використанні порівняно з автомобілями на ДВС.
• Екологічна: Перехід на електротранспорт знижує забруднення повітря та рівень шуму в містах, що покращує якість життя.
3. Потенціал прибутковості
Залежно від моделі інвестування, електромобільний бізнес може забезпечувати дохідність, що значно перевищує середні банківські депозити або нерухомість. Наприклад, інвестиції у автопарк електромобілів для перевезень (таксі, оренда) дають змогу швидше окупити вкладення, ніж пасивні активи.
4. Відчуття задоволення від інвестицій
Інвестиції — це не лише про гроші, а й про їхню роль у вашому житті. Якщо інвестиції приносять суспільну користь, це додає відчуття значущості й причетності до позитивних змін. Електромобільність — це сфера, яка не лише прибуткова, але й важлива для відновлення та розвитку України.

Звісно, кожен розпоряджається своїми ресурсами на власний розсуд. Але стабільні та прозорі інвестиції в реальний сектор, який має перспективу, часто стають надійнішою альтернативою ризикованим спекуляціям.

Можете як раз створити топік на цю тему, бо я не уявляю як можна інвестувати в Україну окрім ОВДП і нерухомості

От і добре що не уявляєте. А то б може вклали в freedom finance.

Дональд Трамп і його заяви, тепер вже в 100% мита на усі товари і не тільки Китаю, але і усього Брікс. Тому має місце панічний похід в крипту, щоби не втратити на можливому провалі долара. Торгівельні війни мають тенденцію тільки до розкручення.

Ось думаю: чи можливо написати власний смартконтракт? Що буде працювати як dex, щоб переваги алгоритму торгівлі не були знищені особливостями централізації деяких криптобірж.

Народ, заспокойтеся. Не треба нічого зараз купляти, чекайте. В мене в офісі співробітники вже накупили на минулому тижні, хоча я всім кажу не робити цього зараз. Все виросло через очевидні причини: Трамп + 13 зарплата в листопаді, власне, як і завжди це було. І все так само впаде, ось тоді й купите.

Погоджуюся з цим паном. Зараз вже пізно, купляти треба було по 40-50, ну максимум по 75-80к. Зараз треба перечекати, дочекатися нового падіння (думаю, до 60к впаде у 2025 в якийсь момент) і потім чекати по 180-200к, щоб зробити х3

Взагалі біткойн купляти не треба, у нього апсайд залишився може 1.5х від сили в цьому циклі. Альту треба розглядати, ефір вот і екосистема тільки починають оживати. Солана ще не все показала. АІ наратив ще нікуди не дівся.

А де взяти капітал?

Х3. На 100 чи навіть тисячі нічого неварто

Залежить від горизонту, але прогноз мегапозитивний

x.com/...​tatus/1859783169236705546
www.coinglass.com/eth-etf
https://ultrasound.money/
Ну і роадмап просто агінь! Ще й з zk-proof не за горами
The ticker is ETH )

які альткоїни дадуть ікси?)

Як завжди, інформація буде опісля, тобто «А я ж казав!»

«Перша доза безкоштовно»)) Отой прогноз річної давнини — був публічним і безкоштовним. На наступні періоди я ще подумаю, як саме вирішу монетизувати інформацію, але не думаю, що буду її знову публічно і безкоштовно викладати.

я на таро гадати вмію і астрологічні прогнози робити
теж збувається у половині випадків
пора монетизувати

Жарти-жартами, але хороші тарологи і астрологи з високими параметрами Харизма й Красномовство та контактами справді заможних клієнтів — заробляють як декілька сеньйорів разом узятих) Так що тема і справді перспективна)

фінансові консультанти також, які розказують очевидні речі і вчать інвестувати в бонди і індекси

З 4 листопада мабуть всі дали, мінімум 2х :)

Якщо зробив «икси» починай инвестувати в украiнську экономiку)

А що Україна зробила для того, щоб ці ікси можна було інвестувати в українську економіку? Все більше закручує гайки щодо того, як можна вивести крипту в фіат?

Підписатись на коментарі