Антистрес по-індійськи або як YesMadam вирішила проблему стресу серед працівників, звільнивши їх. UPD: Компанія повідомила, що інформація несправжня, а новина — піар-хід

Нещодавно індійська технологічна компанія YesMadam, яка з’єднує клієнтів із виконавцями послуг краси вдома, від спа-процедур до весільних пакетів, розіслала своїм співробітникам опитайку про те, чи відчувають вони стрес під час роботи.

Здавалось би, нормальна практика, всі так роблять і так потрібно робити, але є одне АЛЕ.

За результатами опитування працівники, які зізналися, що відчувають стрес через роботу, були просто звільнені.

А ось так виглядав «лист щастя», який розіслали співробітникам компанії:

Шановна команда,
Нещодавно ми провели опитування, щоб зрозуміти ваші почуття щодо стресу на роботі. Багато з вас поділилися своїми занепокоєннями, які ми глибоко цінуємо та поважаємо.
Як компанія, яка прагне забезпечити здорове та підтримуюче робоче середовище, ми ретельно розглянули ваші відгуки. Щоб гарантувати, що на роботі не залишиться жодного співробітника, який відчуває стрес, ми прийняли важке рішення попрощатися зі співробітниками, які повідомили про значний стрес.
Це рішення набирає чинності негайно, і постраждалі співробітники отримають подальші деталі окремо.
Дякуємо за ваш внесок.
З найкращими побажаннями,
YesMadam

Це один із тих грандіозно поганих рішень, які більшості людей навіть не спадають на думку. «Гей, наші співробітники перебувають у стресі. Давайте їх звільнимо!» Але прийняти таке рішення, а потім ще й подати його як спосіб забезпечення «здорового та підтримуючого середовища» — це особливий вид заперечення.

А ви в таких опитуваннях правдиво відповідаєте?

UPD: (Дякую користувачу з ніком Gena Kartashevskyy)

Як виявилося, компанія YesMadam нікого не звільняла через стрес — це був просто геніальний PR-хід, на який я, як і багато інших, купився. У своєму офіційному листі-вибаченні компанія зізналася, що вся ця історія — лише вигадка для підвищення популярності.

Що ж, популярність вони отримали, але сподіваюся, що надалі будуть діяти більш відповідально.

👍ПодобаєтьсяСподобалось4
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Ничего удивительного нет — это классический «долинный» подход.
Ты говоришь о проблеме — ты и есть проблема.

P.S.
а потом, столкнувшись с оглаской и негативом контора сделали «финт ушами», мол пиар, никого не увольняют ... уволят 100%, только сделают это по тихому, по результатам квартального ревью

P.P.S.
отдельный привет тому, что думает что опросы анонимы
не готов сказать что-то подписавшись — лучше вообще не говорить

— Абраме, подивися-но, яка сумна курочка в нас у саду! Можливо, зварити з неї суп?
— Так, мабуть, якщо ти вважаєш, що це її розвеселить...

Або це вже інший ШІ намагається виправити те, що накоїв перший.
Збанкрутіє компанія.
Наступним кроком вони мабуть звільнять своїх людей маркетологів.

Але це анті піар. Тому вважаю, що це виправдовується той жеж самий ШІ, якого добре виматюкували за недолуге звільнення і він вирішів виправити все. Але знов невдало.

От мені цікаво: а що дав отакий «піар-хід»? Я б в таку контору більше не пішов! Жарти жартами... але в кожному жарті лише доля жартів...

От є така контора труіст

Індус за ніч скинув 900 людей
А наступного дня і його

Офіс простих рішень по-індійськи

А ось так виглядав «лист щастя», який розіслали співробітникам компанії:

Прям українською мовою?😳

Ні, воно було іншою мовою, нам переклали на українську, щоб було зрозуміло. Я бачив скріншот цього листа «щастя» англійською.

цікаво, нашо ті опитування... якщо люди звільняються — знач щось погано, якщо люди не звільняються — знач все ок

ну, в теорії, гарно б знайти проблеми ДО того, як люди почнуть звільнятися в помітних масштабах

Оце я називаю ефективний менеджмент! Якщо стресуєш, то YesMadam перетворюється на NoMadam😁

Поки нормально платять — я завжди пишу що все класно, і все супер, і я оцінюю атмосферу в компанії на 9/10

Ну вже фейкові новини постити — це занадто

Підкажіть будь ласка, чого фейкові новини? Посилання на статтю, з якої взята інформація, є, і це не єдина стаття на цю тематику

Компанія після розголосу вже виправдовується, що це PR-трюк:

In response, YesMadam issued a statement on Tuesday, clarifying that the post was part of a social media campaign aimed at highlighting the “serious issue of workplace stress.”

YesMadam’s apology and clarification

In response to the backlash, YesMadam released a statement, saying that no employees had been fired. The company clarified that the social media post was part of a broader campaign intended to highlight the importance of addressing workplace stress, not to announce layoffs.
More From This Section

“We sincerely apologise for any distress caused by recent social media posts suggesting we dismissed employees for being stressed,” the statement read. “Let us be clear: no one was fired at YesMadam. We would never take such an inhuman step.”
www.business-standard.com/...​klash-124121000690_1.html

Дякую за посилання, переглянув. Дійсно, виявилося, що це лише вигадка, досить непоганий PR-хід. Однак досі залишається загадкою, яку саме популярність вони сподівалися здобути таким неоднозначним методом

Звичайну. Brand awareness. Коли наступного разу якийсь CTO буде обирати куди аутсорснути, серед тисяч галер побачить знайому назву

Не достатньо, щоб назва була знайома, треба ще враховувати емоційне забарвлення, яке вона несе. Наприклад, ви їдете по дорозі і зустрічаєте назву населеного пункту Освенцим, які самі перші бажання вона викликає: заїхати туди чи проїхати якнайшвидше мимо?

Ти на це дивишся з точки зору дева, умовному СТО абсолютно пофігу кого там (не)звільнили на галері

Тобто, те, що там персонал змінюється, як палички до суші, не насторожить умовного СТО? Це що, не впливає на результат роботи?
В таких конторах професіонали не працюють і умовний СТО знає це, як ніхто інший.

Посилання на якусь жовту статтю ніяк не робить новину справжньою. Бо це просто прикол зі сценарієм IT Crowd, запощений маркетинговим спеціалістом

Дякую за Вашу уважність, Ви праві, новина і справді фейкова. Додали виправлення у допис

Ну тепер всі точно розслаблені.

Я думаю просто когось з топ-менеджерів замінили штучним інтелектом, і він вирішив задачу мінімізації стресу.

деяким людям складно самим ініціювати своє звільнення. типу як ходити в гості без запрошення)
в статті йдеться про дівчат легкої поведінки?

Стресуєш на роботі? Постресуй без роботи 💪 а ті, хто написав, що не стресує певно отримав зниження зп за недостатню віддачу на роботі

Я завжди пишу, що все добре, бо лінь щось комусь пояснювати

Найкраща стратегія, і менеджери раді бо в них гарні графіки

Підписатись на коментарі