Я прискіпливий тестувальник і я це люблю :)

💡 Усі статті, обговорення, новини про тестування — в одному місці. Приєднуйтесь до QA спільноти!

Мене іноді називають «прискіпливим тестувальником». Хтось бачить у цьому критику, але я вважаю це компліментом. Адже саме увага до дрібниць відрізняє звичайного тестувальника від того, хто робить продукт по-справжньому якісним.

Чому моя «прискіпливість» є корисною для команди?

Користувач помічає все.
Те, що здається дрібницею на етапі розробки, може стати причиною невдоволення у реальних користувачів. Неправильний відступ, піксельний зсув або анімація, яка «смикається», здатні зіпсувати враження про продукт. Моє завдання — запобігти цьому.

Деталі формують загальне сприйняття.
Ідеальний інтерфейс складається із сотень дрібниць. Кожна кнопка, кожна тінь або колірна гамма має бути на своєму місці. Я перевіряю, щоб усе виглядало гармонійно і було інтуїтивно зрозуміло.

Команда бачить більше.
Коли я вказую на такі моменти, розробники та дизайнери починають звертати увагу на деталі, які раніше могли упускати. Це не просто допомагає поліпшити поточний проєкт, а й підвищує загальний рівень професіоналізму в команді.

Кінцевий продукт викликає гордість.
Завдяки моїй увазі до дрібниць команда випускає не просто працюючий продукт, а той, яким хочеться пишатися. І це не тільки про функціональність, а й про красу.

Прискіпливість — це не про пошук проблеми заради проблеми. Це про бажання зробити продукт максимально зручним, красивим і якісним. І якщо для цього потрібно помітити зайвий піксель — я обов’язково це зроблю.

👍ПодобаєтьсяСподобалось4
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Дякую Богові що я працюю не вебі

Прискіпливий — це коли і українською пишеш і профіль український маєш, Иван Сергеевич.

Вашу прискіпливість я бачу, але у мене стосовно роботи.

в цю гру можна грати вдвох, пане)
Взято з лінкедіну вашого:
Lisbon, Nov 2022 — Present
Mar 2021 to Jan 2023 · 1 yr 11 mos
Киев, Украина
Jul 2018 to Jan 2023 · 4 yrs 7 mos
Kiev Region, Ukraine

Але в цю гру можна грати нескінченною кількістю людей, всі не без гріха були та і є...

ой, як не зручно вийшло :D

о, почекай. А я це фіксив ще 2 роки тому. Переробив ще раз, дякую

Та там насправді лінкедін не має норм всюди транслітерації коректної для міст, вулиць
просто ще цікава дата переходу в Лісабонську компанію)

Це українська компанія DMarket, яка за місяць до війни вивезла всіх співробітників з сім’ями в Чорногорію, і яку потім викупила Mythical Games і перевезла всіх в Португалію вже. По суті, я вже багато років працюю в одній компанії

Ну головне, що всі пікселі на місці. А те, що тестувальник не заморочується тестуванням бекенду (якщо він в вас, звісно, є) — то таке.

Чому ж? Бекенд — це найголовніше в продукті. Без функціоналу, картинка залишиться всього лише картинкою. Клієнта мало хвилює клієнт-серверна архітектура і що відбувається при тому чи іншому запиті. Клієнту важливий приємний вигляд і простота функціоналу продукту. А забезпечення, всього цього, за командою розробників, дизайнерів і тестувальників.

Підписатись на коментарі