Науковці опублікували дослідження, які ШІ-проекти досягли успіху
Науковці із MIT and McKinsey опублікували дослідження: були визначені основні тенденції, які дозволили ШІ-проектам процвітати у компаніях та принести чималу вигоду корпорації.
Якщо коротко, мотиваційних речей не буде — натомість будуть дані.
Підтримка проєкту на рівні CEO
Понад три чверті лідерів у сфері штучного інтелекту визнали під час опитування: вони із самого початку мали підтримку на рівні керівництва.
Це могли бути чи генеральний директор, чи рада директорів. Важливий момент — рентабельність інвестицій (ROI) визначити для ШІ-проектів складно. Тому потрібне було лідерство, яке готове спрямовувати ресурси на дещо сумнівні проєкти.
«Нетворкінг»
Дві третини успішних компаній визнали, що працювали над проєктами не виключно самі — їм допомагали зовнішні партнери. Зазвичай вони ставали у нагоді, коли потрібно було закрити прогалини у специфічних кваліфікаціях та тим самим прискорити розробку.
У дослідженні також окремо підкреслюють, що з 2021 року сильно змінився характер партнерств. Раніше це були академічні установи та стартапи. Тепер ШІ-проекти шукають консультантів, постачальників і партнерів по галузі. У фаворі тепер не науковий, а саме діловий підхід.
Міжвідділова комунікація
Шість із десяти компаній поділилися, що спеціально для міжвідділової комунікації створили «центри передового досвіду». Підрозділи були укомплектовані з різних напрямків — співробітники із Data, ІТ та інженерії займалися виключно внутрішньою організацією.
Вони були відповідальні за стандартизацію процесів та впровадження їх у всій компанії. Наприклад, рітейлер Target створив чатбота на базі генеративного ШІ, який значно спростив доступ працівників до інструкцій і зменшив час на навчання.
Чистота та актуальність даних
Важливим аспектом виявилась «чистота» даних — бо це основа для якісної роботи ШІ. Часто компанії або не збирають потрібну інформацію, або вона настільки неточна й та «змішана» що стає непридатною для подальшого використання. Лідери галузі набагато частіше оновлюють ключові показники. Потім ці дані ретельно впорядковуютьта переносять у відокремлені «хмари».
А що думаєте ви — чи має дослідження розумне зерно? Або це звичайне: «роби гарно, а погано не роби»? Бо, наприклад, навіть техногіганти на кшталт Meta відомі не найкращими рішеннями — так, Facebook та Instagram просто почали наводнювати ШІ_ботами. Їх потім, звісно, довелося прибирати, бо це не сподобалося нікому.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів