Experiments Hub. Розкажи про свій продуктовий експеримент — зробимо добірку на DOU
Привіт!
У нас з’явилась ідея і ось ми тут. Хочемо зібрати добірку продуктових експериментів — без води, в короткому форматі і з максимом інсайтів.
Усе просто: якщо ви проводили експеримент (A/B тест або щось інше) — будь ласка, заповніть цю форму. Ми допоможемо підготувати все інше.
Всі зібрані кейси розмістимо на DOU в рубриці і під тегом #ExperimentsHub, а потім зберемо їх в одну сторінку, де погрупуємо. Віримо, що ця добірка стане класним джерелом для обміну досвідом і пошуку інсайтів.
Чому варто звернути увагу
По-перше, це less friction contribution (на відміну від створення статті чи подкасту). Ми знаємо (і ви теж!), що є дуже багато скарбів, якими варто ділитись, але не вистачає ресурсу — часу, сил, та навіть бажання. Тому пропонуємо такий полегшений формат. Від вас — мінімум зусиль.
По-друге, ви ділитесь кейсом — і показуєте результат своєї роботи спільноті! Про бренд ніхто ж не забуває :)
Тож чекаємо ваші кейси тут.
Є питання? Ставте в коментарях!
------------------------------------------------------------------------------------------------
Опубліковані кейси:
Як ми підвищили базу активних підписників на 16%, інтегрувавши 1 невелику зміну в продукт
У цьому кейсі Валерія Вишневська з Jooble розповідає, як шукали шляхи покращення користувацького флоу з точки зору підписки на дайджест вакансій.
Коли зручність не дорівнює зростанню конверсії: результати дослідження
Віталій Владов, Product Delivery Manager в Maklai, ділиться інсайтами про вплив змін у UX на конверсію.
Як одна проста зміна збільшила взаємодію з AI-чатом на 170%: кейс Plerdy
Андрій Чорний, CEO в Plerdy, результатами A/B-тестування нового AI-чату: додавання текстового підпису до іконки чату збільшило кількість кліків на 170%!
Один тест — подвійний результат: як одна зміна в UX одночасно збільшила нам і дохід, і активність користувачів
Антон Шуляк, Product Analyst дейтингового застосунку Hily в appflame, розповідає, як його команда шукала спосіб збільшити конверсію у використання фічі «Major Crush», яка дозволяє писати користувачам без взаємного лайка.
Як новий welcome message може покращити активність та Retention користувачів у застосунку
Єлизавета Захарова, Product Analyst дейтингового застосунку Hily в appflame, ділиться кейсом про оновлення welcome message для нових користувачів. Завдяки детальному гайду та інтерактивним кнопкам команда змогла підвищити активність, кількість метчів і Retention.
21 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів