Experiments Hub. Розкажи про свій продуктовий експеримент — зробимо добірку на DOU

💡 Усі статті, обговорення, новини про продукти — в одному місці. Приєднуйтесь до Product спільноти!

Привіт!

У нас з’явилась ідея і ось ми тут. Хочемо зібрати добірку продуктових експериментів — без води, в короткому форматі і з максимом інсайтів.

Усе просто: якщо ви проводили експеримент (A/B тест або щось інше) — будь ласка, заповніть цю форму. Ми допоможемо підготувати все інше.

Всі зібрані кейси розмістимо на DOU в рубриці і під тегом #ExperimentsHub, а потім зберемо їх в одну сторінку, де погрупуємо. Віримо, що ця добірка стане класним джерелом для обміну досвідом і пошуку інсайтів.

Чому варто звернути увагу

По-перше, це less friction contribution (на відміну від створення статті чи подкасту). Ми знаємо (і ви теж!), що є дуже багато скарбів, якими варто ділитись, але не вистачає ресурсу — часу, сил, та навіть бажання. Тому пропонуємо такий полегшений формат. Від вас — мінімум зусиль.

По-друге, ви ділитесь кейсом — і показуєте результат своєї роботи спільноті! Про бренд ніхто ж не забуває :)

Тож чекаємо ваші кейси тут.

Є питання? Ставте в коментарях!

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

ну от, приміром, є щось на рівні ідей...

якщо це щось наївне — краще нікому не показувати, бо будуть сміятися...

а якщо щось цінне — знову ж таки, краще нікому не показувати, але вже з інших причин...

чи не так? 🤔

Щось наївне для вас, зовсім не очевидне для інших, переконався в цьому не один раз!
Щось цінне може спрацювати у вашому продукті, але в іншому ніж — це також факт!
Отже, і в тому і в тому випадку варто ділитись досвідом :)

Підписатись на коментарі