Задай ці питання перед тим, як прийняти оффер (версія Product Manager)
Нещодавно допомагав одному товаришу прийняти рішення про прийняття офферу на позицію Product Manager в стартап і під це склав невеличкий список запитань на які треба обовʼязково відповісти перед відповіддю майбутньому роботодавцю. Вирішив поділитися. І можливо це вбереже вас від неправильного рішення.
Можливо прямо на співбесіді не буде можливості задати абсолютно всі питання з цього переліку, але від нього точно можна відштовхнутися, щоб не забути про важливі моменти.
🧘♂️ Запитання для себе:
— Чи драйвить мене цей домен та проблема, яку компанія пропонує вирішувати?
— Чи імпонує мені мій керівник? Чи «твоя» це людина?
— Чи зможу я чомусь новому навчитися в цій компанії?
— Чи ця компанія — це дійсно розвиток для мене по зрівнянню з моєю попередньою компанією?
— Чи достатній для мене рівень компенсації? Чи більший він ніж на попередньому місці?
— Які свої цілі я можу досягти в цій компанії?
— Які свої цілі я скоріш за все не досягну в цій компанії?
— Яких конкретних результатів я хочу досягти в цій компанії через 1 рік?
📖 Запитання, щоб зрозуміти, чи є в компанії бачення та стратегія:
— Як продукт заробляє? Яка модель та стратегія монетизації і чому була обрана саме ця?
— Які ключові канали залучення клієнтів використовуються і чому саме вони? Чи потенційно масштабовані ці канали?
— Чи сходиться економіка продукту? Або чи є розуміння, що потрібно зробити, щоб економіка зійшлась?
— Чи є розуміння бачення та стратегії розвитку продукту?
— Чим продукт відрізняється від конкурентів?
— Чи є в компанії цілі на наступний період (місяць, рік, квартал)?
— Звідки в компанії гроші на розвиток? Особисті інвестиції, ангельські, раунд інвестицій? На скільки ще є грошей і який план по подальших інвестиціях?
⛓ Запитання, щоб зрозуміти потенційний процес розвитку продукту (Чи є взагалі продуктовий процес, чи тільки делівері):
— Чи є ще продакт менеджери в команді?
— Чи є в команді сильний технічний лідер? Який процес взаємодії продакта з тех. Частиною команди?
— Чи є в продукту цілі на наступний період? Чи поєднані цілі продукту з цілями бізнесу?
— Чи є в компанії процес дослідження користувачів?
— Який процес проходить нова ідея від появи до реалізації?
— Які стейкхолдери приймають участь в рішенні про початок розробки чогось?
— Чи валідуються якось ідеї перед початком розробки?
— Як визначається успіх нової ідеї/функції продукту?
— За якими продуктовими метриками ви слідкуєте, на оптимізацію яких зараз фокусуєтесь?
— Чи є впроваджена система аналітики?
— Чи проводяться А/Б тести?
👑 Запитання, щоб зрозуміти бачення вашої майбутньої ролі:
— Які задачі ви б хотіли, щоб я виконував? Навіщо я тут?
— Як ви визначаєте/вимірюєте успіх цієї ролі?
— Що б ви очікували від нового Продакт Менеджера протягом перших 90 днів тут?
— З якими найбільшими труднощами зазвичай стикається новачок?
— Які є кар’єрні можливості в організації після цієї ролі?
⛩ Запитання, щоб зрозуміти культуру та цінності в компанії/команді:
— Які ключові цінності співробітників компанії? Що всіх обʼєднує?
— Кого б ви точно не взяли в команду?
— Що вам найбільше подобається в компанії? Що найменш подобається?







♻️ Зберігайте, пересилайте, і нехай цього року вам трапляються тільки класні пропозиції.
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів