Коли зручність не дорівнює зростанню конверсії: результати дослідження — Experiments Hub

💡 Усі статті, обговорення, новини про продукти — в одному місці. Приєднуйтесь до Product спільноти!

Дисклеймер: Цей допис є частиною добірки продуктових експериментів — Experiments Hub. Проводили A/B тести або якесь інше продуктове дослідження? Заповнюйте форму і діліться своїм досвідом та інсайтами!

Коротко про компанію та продукт

Мене звати Владов Віталій, я відповідаю за керування розробкою та впровадженням продуктових рішень в компанії Maklai. Основа продукту booked.net — це платформа для онлайн-бронювання готелів та інших видів розміщення. Ми залучаємо користувачів, які шукають житло для подорожей, і монетизуємо бронювання через комісійну модель.

Контекст кейсу

Коли користувачі потрапляють на сайт, вони бачать різні пропозиції житла і мають виконати певні кроки для досягнення фінальної цілі.

Одна з таких цілей — це перевірка availability (доступності та ціни на кімнату на потрібні дати). Саме цей показник ми планували покращити. В процесі ресерчу по сайтам, які задають тенденції на ринку, ми побачили цікаве рішення, повʼязане з відображенням галереї фотографій готелю, яке і лягло в основу нашої гіпотези.

Гіпотеза

Багато юзерів приймають рішення про бронювання готелю після перегляду його фотографій, і нам потрібно усунути всі перепони в момент, коли у юзера сформувалось бажання. Офіційно гіпотеза звучала так: якщо ми полегшимо перехід до перевірки дат з галереї, то отримаємо більшу конверсію в Check Availability (перевірку дат)

Дизайн експерименту

Тут ми трохи порушили голове правило тестування «одна зміна — один тест» і зробили одразу декілька змін. Це було пов’язано з повним оновленням цієї частини продукту, тому не вийшло релізити поступово. Для полегшення переходу до перевірки дат ми біля кожної фотографії додали кнопку «Get Prices» яка дозволяла швидко перейти до вибору дат і перевірки availability. Також, для підвищення довіри ми вивели біля фотографії останні відгуки про готель. При цьому, як я і писав вище, ми зробили декілька додаткових змін, повʼязаних з покращенням загального сприйняття сайту користувачем (оновлення стилів, покращення превью, відображення назви готелю і його зірковості в галереї), але ключове — усе це мало підсилювати нашу гіпотезу.

Старий варіант:


Новий варіант:

Результати тесту

Ми отримали дуже гарні показники клікабельності цієї кнопки. Приблизно 6% відвідувачів галереї скористались цим функціоналом. Проте конверсія відвідувачів у тих, хто зробив перевірку availability зросла менше, ніж очікувалося. Наша гіпотеза полягає в тому, що люди, які планували забронювати готель, і так перевіряли availability. Новий функціонал, звісно, покращив їм досвід, але навіть без нього вони були достатньо серйозно налаштовані дізнатись ціни, що готові були закрити галерею і знайти на сайті як це зробити.

Висновки

Ми створили зручний функціонал, яким користуються наші юзери, і який покращує їхній досвід, але не дав значного зростання конверсій.

Спірний інсайт, щодо якого можна подискутувати: якщо юзери в певний момент перебування на сайті достатньо замотивовані, щоб зробити наступний крок (перейти до перевірки дат, перейти до оформлення замовлення, тощо), то вони готові подолати невеликі труднощі. І покращення цього шляху не дасть нам додаткових конверсій.

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі