DOOM запустили на Typescript. Рік розробки, 3,5 трлн рядків коду, 90 ГБ оперативної пам’яті
Doom запускали в Word, на тестах для вагітності та навіть завдяки кишковим паличкам. Але ентузіасти пішли ще далі — вони реалізували Doom всередині системи типів TypeScript!
Проєкт зайняв рік розробки, потребував 3,5 трильйона рядків коду, 90 ГБ оперативної пам’яті та унікальне середовище виконання. Перший кадр рендерився 12 днів, що відповідає швидкості 0,0000009645 FPS, а фінальний розмір проєкту досяг 177 ТБ.
Гра працює з роздільною здатністю 320 × 200, де кожен піксель — це окремий запис у типах TypeScript, формуючи ASCII-зображення. Для цього довелося створити емуляцію пам’яті, процесора та дискового простору прямо в системі типізації.
До оптимізації проєкт міг займати 1,25 петабайта, а сам компілятор TypeScript довелося модифікувати, щоб він міг обробити настільки гігантський обсяг даних.
Усього за добу відео зібрало 150 тисяч переглядів і 700 коментарів! З результатами роботи можете ознайомитися нижче 👇
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів