🤔 На кого підписатись у LinkedIn. Версія: українці, які публікують контент англійською

💡 Усі статті, обговорення, новини про продукти — в одному місці. Приєднуйтесь до Product спільноти!

Так, це черговий пост із серії: «Андрій, де брати якісну інформацію про продуктовий менеджмент?»

Вже майже традиційно, почалось з продуктового менеджменту, закінчилось засновниками стартапів, піарниками, дизайнерами, тощо.

Попередні пости:
📌 Україномовні автори LinkedIn, на яких варто підписатись
📌 30+ must-read книг для продуктових менеджерів

Розумні люди кажуть, що очистити стрічку та підписатись на релевантних авторів — перший крок, якщо плануєте розвивати свій LinkedIn.

Pavlo Pedenko
Ruslan Nazarenko
Bohdan Kit
Markiyan Matsekh🇺🇦
Lisa Dziuba
Sergii Alekseev
Olha Yohansen-Veselova
Vasyl Sergiienko
Lesia Polivod
Paul Levchuk
Anna Savranska
Vova Safonov
Slava Shestopalov
Alexey Krivitsky
Anna Lavrova 🇺🇦
Taras Fedoruk, PMP®, PgMP®, PMO-CP™
Kseniia Martovska
Kateryna Doroshevska
Aliona Guseva
Alyona Mysko
Sasha Garcia
Iryna Manukovska 🇺🇦
Andrii Brodetskyi
Mike Rybachuk
Vital Laptenok
Anastasiia Oliinyk
Iryna Volnytska
Oksana Krykun 🇺🇦
Dima Maleev
Vadim Rogovskiy 🇺🇦
Sviatoslav Sviatnenko
Yurii Veremchuk
Stakh Vozniak
Yuriy Zaremba
Anton Pavlovsky
Elena M.
Irina Maltseva 🇺🇦




⚠️ Дисклеймер: цей список суб’єктивний, а порядок випадковий.

👉 Без чиїх постів ваша LinkedIn-прокрастинація не обходиться?

А якщо хочете переглянути і доповнити перелік людей, про яких пишуть в коментарях — переходьте на оригінальний пост.

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Кожен раз, коли заходжу в стрічку, згадую про теорію мертвого інтернету. Всі пости виглядають так, ніби написані ШІ, і всі коментарі до них — також.

Відповідно, задаюсь питанням, чи це всі пости такі бездушні, бо дійсно згенеровані LLM, чи це LLM тренували на бездушних постах беспощадного корпоративізму в лінкедині, бо звідки ще б ШІ взяв цей непередаваний стиль.

Розумні люди кажуть, що очистити стрічку та підписатись на релевантних авторів — перший крок, якщо плануєте розвивати свій LinkedIn.

У мене є спеціальний скрипт для відписки зі сторінки Following: запускаєте в консолі браузера, а потім 1000 разів натискаєте Ctrl+E. Це моє просте й ліниве рішення, ймовірно, можна знайти краще.

{
    const followingSequence = {
        index: 0,
        $elements: []
    };

    function getElementByInnerText(selector, text, sequence) {
        if (sequence !== null) {
            if (sequence.$elements.length === 0 || sequence.index >= sequence.$elements.length) {
                sequence.index = 0;
                sequence.$elements = [...document.querySelectorAll(selector)].filter(function ($element) {
                    return $element.textContent.trim() === text;
                });
            }

            if (sequence.index < sequence.$elements.length) {
                const $element = sequence.$elements[sequence.index];

                sequence.index++;

                return $element;
            }

            return null;
        }

        const $elements = document.querySelectorAll(selector);
        for (const $element of $elements) {
            if ($element.textContent.trim() === text) {
                return $element;
            }
        }
        return null;
    }

    document.body.addEventListener("keyup", function (e) {
        // if key is "Ctrl + E" then execute the code
        if (e.ctrlKey && e.key === "e") {
            let $element = getElementByInnerText('.artdeco-button__text', 'Unfollow', null);
            if ($element === null) {
                $element = getElementByInnerText('.artdeco-button__text', 'Following', followingSequence);
            }
            if ($element === null) {
                return;
            }

            $element.click();
        }
    });
}

На лінкеді щось постять окрім корпоративної крінжі? Це прям новина :)

З епічного, там нещодавно написав пост бувший очільник Prime Gaming платформи, з посилом що типу ось ми змагались зі Steam і програли. Ну ок, програли і програли, буває. Але є один нюанс. Якщо зайти на сайт Prime Gaming то після недовгого огляду сторінки можна помітити, що там «несподівано» відсутній функціонал магазину як такий. Ну його там просто нема і ніколи не було. Звісно програєш в змаганні, якщо взагалі на нього не з’явитись :) .

LinkedIn використовують для анонсів різних статтей та постів в блогах і там буває доволі цікаво. Просто потрібно фільтрувати стрічку від сміття )

99.999999% людей що типу хочуть йти до успіху і мають амбіції так і програють)))

Я регулярно пощу технічні статті англійською в LinkedIn. В мене дуже рідкісна ніша тому українською не буде просто читачів.
Чомусь найбільше читачів з Германії 😀

Кто-то действительно смотрит посты в Линкедине? Каждый раз когда я случайно туда захожу и пролистываю вниз, то почти всегда нахожу только какую-то дичь. Из-за того что эта соц. сеть существует для поиска работы в ней нельзя быть искренним, все эти посты ещё хуже чем в Инстаграме, всё ещё более стерильно и выверено

Підписатись на коментарі