Як скласти продуктову воронку
📊 Як покращити конверсію продукту: з чого почати?
З побудови воронки, яка допоможе розкласти конверсію на окремі етапи.
☝️ Воронка продукту — послідовність кроків, які проходить користувач на шляху до своєї або нашої (продуктової) цілі.
🔬 Наприклад, для інтернет-магазину воронка охоплюватиме шлях від перегляду реклами до покупки та отримання товару.
З кожним етапом у нас залишається все менше потенційних покупців.
👌 Це нормально, адже на те вона і воронка.
Як її побудувати — покроково розповідаю в каруселі.
Загалом, це must-have для роботи з конверсією.
Вона допомагає знайти проблемні місця, які можна пропрацювати, щоб привести більше користувачів до цільової дії.









👇 Ну і пишіть, якщо хочете глибше розібратися в аналітиці воронок і знайти точки зростання — підготую наступні розбори по цьому.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів