Як скласти продуктову воронку

💡 Усі статті, обговорення, новини про продукти — в одному місці. Приєднуйтесь до Product спільноти!

📊 Як покращити конверсію продукту: з чого почати?
З побудови воронки, яка допоможе розкласти конверсію на окремі етапи.

☝️ Воронка продукту — послідовність кроків, які проходить користувач на шляху до своєї або нашої (продуктової) цілі.

🔬 Наприклад, для інтернет-магазину воронка охоплюватиме шлях від перегляду реклами до покупки та отримання товару.

З кожним етапом у нас залишається все менше потенційних покупців.
👌 Це нормально, адже на те вона і воронка.

Як її побудувати — покроково розповідаю в каруселі.

Загалом, це must-have для роботи з конверсією.
Вона допомагає знайти проблемні місця, які можна пропрацювати, щоб привести більше користувачів до цільової дії.











👇 Ну і пишіть, якщо хочете глибше розібратися в аналітиці воронок і знайти точки зростання — підготую наступні розбори по цьому.

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі